    From: Bartas_M5 <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
    Date: Sun, 23 May 2010 15:46:22 +0200

    glang pisze:
    > może ktoś przerabiał ostatnio temat i podpowie coś ciekawego?
    > jakby był z himologacją na ciężarowy to już by było rewelacyjnie
    > wymogi są nieugięte - automatyczna skrzynia biegów to podstawa, nowy no
    > i cena. oczywiście te 60 to brutto
    > na razie tylko SX4 ale troszkę przekroczy 60 kPLN
    > do tego SWIFT
    > Fiat 500 ale tyle kasy za takie autko??
    > to już chyba lepsza Fiesta no ale ... fffffffff :))))))))))))
    > mamy jeszcze Astrę w tych wymogach
    > no i...
    > no właśnie. podpowiadajcie
    > pzdr
> [...]

    Dziwie jak można kupować za taka kasę nowe auto.
    Nie lepiej zainwestować te pieniądze w 5cio letnie BMW?
    Od razu prestiż wśród znajomych wzrośnie i wśród sąsiadów, nabiorą respektu.
    W komisach tyle stoi wycackanych aut, tylko brać i jeździć.
    Ja swoje M5 tak właśnie kupiłem i nie narzekam.
    Na drodze nikt mi nie podskoczy. Jak jadę za kimś i zobaczy moje BMW w
    tylnym lusterku, to od razu zjeżdża na bok i puszcza.
    BMW to prestiż, a to jest ważne w życiu.

    pozdrawiam
    Bartas_M5

    M5 Powered