  • 11. Data: 2010-05-23 19:00:08
    Temat: Re: NOWY, maks 60kPLN i automat. Jaki?
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    W ok. 60 tys. zmieścisz się z nowym Polo, skrzynią DSG i jednym z 3
    silników.

  • 12. Data: 2010-05-23 20:01:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    EL pisze:
    > Zalezy kto jakie ma priorytety w zyciu.Z terenowek to tylko Jeep a nie

    Eeetam... Landrover, druga seria i już ;)

    > jakies SUVy sruwy. I wybacz ale jak widze BMW w lusterku to bron Boze nie
    > zjezdzam na pobocze. Nie auto sie liczy tylko umiejetnosci za kolkiem.

    [ciach wielki cytat]

    Jeśli umiejętności za kierownicą masz takie, jak przy klawiaturze, to
    długo nie pożyjesz ;-P

    (jeśli nie zrozumiałeś, to piję do twojego lamerskiego cytowania)

  • 13. Data: 2010-05-23 22:15:24
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Olek" <a...@d...pl> wrote in message
    > lepszej klasy, beznadziejne za to masz podejście odnośnie leczenia swoich
    > kompleksów

    On nie leczy kompleksów. To zwykły troll który sprawdza, kto znów się
    złapie.

  • 14. Data: 2010-05-24 13:28:52
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 23 May 2010 10:16:16 -0600, macko napisał(a):
    > Typowy przypadek malego ptaszka. Jak Bozia nie dala to BMW albo Harleja
    > kupie zeby poczuc sie lepiej.

    Typowy przypadek osoby złapanej na trolla :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 15. Data: 2010-05-24 15:07:26
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 23 Maj, 14:31, "glang" <g...@o...pl> wrote:
    > może ktoś przerabiał ostatnio temat i podpowie coś ciekawego?
    > jakby był z himologacją na ciężarowy to już by było rewelacyjnie
    > wymogi są nieugięte - automatyczna skrzynia biegów to podstawa, nowy no i
    > cena. oczywiście te 60 to brutto

    Szczerze polecam Polo 1.4 albo 1.2 TSI. Z automatem DSG.

  • 16. Data: 2010-05-30 19:00:55
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    po dzisiajszym motodeptaku doszły dwie opcje:
    1. SOUL jest z automatyczną skrzynią
    2. VENGA tak jak wyżej :)
    Chyba 7 lat gwarancji mnie przekona. Żona jeździ po 15 tys rocznie po kilku
    latach sprzedam autko z małym przebiegiem i na gwarancji
    pzdr
    GL

  • 17. Data: 2010-05-30 19:08:30
    Od: Lew2 <w...@h...com>

> [...]
    > do tego SWIFT
    > Fiat 500 ale tyle kasy za takie autko??
    > to już chyba lepsza Fiesta no ale ... fffffffff :))))))))))))

    Ja też szukam automatu dla żony do jazdy po mieście. Na razie
    orientowałem się w toyocie, to można kupić Aygo, Yaris i IQ. Te dwa
    pierwsze mają pseudoautomat MT, ale ważne że nie ma sprzęgła i nie
    trzeba machać lewarkiem. Ten ostatni IQ jest ocziwiście o wyjątkowo
    niekorzystnym stosunku pojemności samochodu do ceny, ale jest za to
    porządny automat CVT. Temat będę wałkował u innych dilerów.

  • 18. Data: 2010-05-31 07:53:27
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >niekorzystnym stosunku pojemności samochodu do ceny, ale jest za to
    >porządny automat CVT. Temat będę wałkował u innych dilerów.

    jesli nie koniecznie nowy to zapraszam po moją corolkę.
    pzdr
    GL

  • 19. Data: 2010-05-31 21:41:27
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 31 Maj, 07:53, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > jesli nie koniecznie nowy to zapraszam po moją corolkę.
    > pzdr
    > GL

    a jaka to corolka? napisz na priva.