  • 11. Data: 2014-02-11 17:15:17
    Temat: Re: NIGHT BREAKER UNLIMITED ?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Czy żarówki NIGHT BREAKER UNLIMITED naprawdę są tak dobre jak reklamują?
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja nie
    > bardzo wierzę..
    > Czy warto się nimi zając?

    Wszystkie te wynalazki w stosunku do markowych zwyklych maja przyrost moze
    10%-15%, tylko krotko swieca.
    Polecam zarowki Philipsa sprzedawane pod marka careffoura, opkowanie 2szt
    okolo 30zl.

  • 12. Data: 2014-02-11 21:26:27
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Tue, 11 Feb 2014 12:11:07 +0100, WW wrote:

> [...]
    > Ma ktoś doświadczenia własne?
    > Widziałem wczoraj na TVN Turbo ich porównanie ze zwykłymi ale TV to ja

    W jednym z samochodów mam takie H7. Świecą na oko dużo lepiej niż zwykłe
    żarówy. Starczają tam na około rok.

    Ile to jest dużo lepiej? Tego nie wiem, nie mierzyłem luksomierzem, ale
    będę miał okazję w najbliższym czasie. Wymieniam w kolejnym złomiksie H4
    na takie właśnie. Jak zrobię pomiary, to pewnie się pochwalę.

    Tomek

  • 13. Data: 2014-02-13 22:17:29
    Od: Dres Golf <d...@g...com>

    > Są tak dobre ale trzeba brać pod uwagę że wypalą się szybciej niż
    > no-name z marketu

    A jeszcze szybciej wypalą odbłyśniki lamp, co powoduje jeszcze gorszą
    widoczność i konieczność stosowania jeszcze mocniejszych żarówek.

  • 14. Data: 2014-02-13 22:33:34
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 13 Feb 2014 22:17:29 +0100, Dres Golf wrote:

    > A jeszcze szybciej wypalą odbłyśniki lamp, co powoduje jeszcze gorszą
    > widoczność i konieczność stosowania jeszcze mocniejszych żarówek.

    Masz kolego jakiekolwiek dowody na potwierdzenie swojej teorii?

    Te żarówki nie mają podniesionej mocy względem zwykłych. Mają inaczej
    policzone żarniki, przez co delikatnie większą sprawność i temperaturę
    barwową. Dlatego świecą jaśniej, ale nie emitują więcej podczerwieni czy
    nadfioletu.

    Tomek