  • 41. Data: 2004-06-01 14:42:50
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > (a nie sa, nawet numery prawie kolejne maja !)

    O .. akurat w dzisiejszych czasach to nie jest zaden wyznacznik
    centrali. Mozna przekierowac dowolny numer w dowolne miejsce, o ile
    tylko centrala jest cyfrowa.

  • 42. Data: 2004-06-01 15:58:18
    Od: "Grzegorz" <g...@n...expro.pl.invalid>

    > i da im 128kbit/s, a tpsa ma lacza
    > szkieletowe/pieniadze_za_akcje/inwestorow/infrastruk
    ture_
    > ostatniej_mili_ktora_kupili_francuzi_za_pieniadze_a_
    nie_dostali/ wiec jej
    > sie to oplaca.
    Nie zapominajmy o dotacji z UE którą TP S.A. dostała na rozwój internetu w
    PL...

    Grzegorz

  • 43. Data: 2004-06-01 16:49:02
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O .. akurat w dzisiejszych czasach to nie jest zaden wyznacznik
    > centrali. Mozna przekierowac dowolny numer w dowolne miejsce, o ile
    > tylko centrala jest cyfrowa.

    bedac z Krakowa wiesz zapewne ze bialy pradnik ma tylko 1 centrale ....

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 44. Data: 2004-06-01 16:58:36
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Mateusz Swatek wrote:
    > dzisiaj mnie trafilo jak mi wywiad o tory wrocili twierdzac ze
    > lokalizacje sa na osobnych centralach (a nie sa, nawet numery prawie
    > kolejne maja !)

    AFAIK to żaden dowód.

  • 45. Data: 2004-06-01 17:50:13
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Mateusz Swatek <m...@s...krakow.pl> wrote:

    > bo za inwestycje typu switlowod przez miasto mozna nakupic switchy
    > enterprise spory magazyn

    Bez przesady, pare km to suma 5-cyfrowa.

    Owszem, trzeba mieć go gdzie położyć - ale tu nie TPSA winna, ale
    pazerność i upierdliwość polskich właścicieli gruntów.
    W rozsądnym społeczeństwie rzadko kiedy byłby problem z dogadaniem się
    z właścicielami terenów na przekopanie kawałaka rowu i ułożenie
    światła, za jednorazową rozsądną opłatą.

    I to nie ma nic wspólnego z TPSA - mamy po prostu fatalną mentalność
    społeczeństwa - vide zachowanie rolników po odkryciu że przy gazociągu
    Jamalskim idzie i światło.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 46. Data: 2004-06-01 17:54:42
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Heniek <h...@e...gov> wrote:

    > dajac im 128kbit/s * 100 userow ~ 10Mbitow/s. Bo nie mysle ze podlaczy to do
    > internetdsla

    Na 100 userów po 128 kbit wystarczy mieć łącze 2 Mbps.
    Mówie oczywiście o łączu 2 Mbps z prawdziwego zdarzenia, a takie
    kosztują > 2kPLN.

  • 47. Data: 2004-06-01 17:56:58
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Heniek <h...@e...gov> wrote:

    > zakladam ze to ma byc dostep bedzie 128Kbit/s na osobe , stale
    > osiagany chociaz w polskich zasobach internetu, a nie zasobach
    > intranetu/Lanu wonabiprowajdera.
    > Moze skalkulujesz mi to wg innego wzoru?

    Pojęcie statystyki jest Ci zapewne obce?
    Czy pojęcie CIR też jest Ci obce?
    Wiesz ile kosztują łącza z CIR 128 kbps?

  • 48. Data: 2004-06-01 18:08:54
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 1 Jun 2004 15:04:24 +0200, "Heniek" <h...@e...gov>
    wrote:

    >kosztuje
    >Jeden pelny Lucent Stinger obslugujacy do 672 portow DSL kosztuje wiecej niz
    >wszystkie
    >lonabiprowajderskie sieci np. w Warszawie.
    >Wiec zeby sie bawic w providera trzeba o tym wiedziec. W obecnym projekcie
    >ustawy
    >jest mowa o dostepie do lokalnej/podlokalnej petli abonenckiej, ciekaw
    >jestem ktory
    >wonabiprowajder wepnie tam np. Lucenta stingera? Bo raczej mniejsze zabawki
    >to strata
    >czasu.

    dostęp do ostatniej mili jest dla takich jak NOM/TelEnergo a nie dla
    łonabiprowajdera którego czesto nie stac nawet na Polpak

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 49. Data: 2004-06-01 18:13:43
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 01 Jun 2004 16:13:18 +0200, siejek
    <k...@t...pl> wrote:

    >Dokładnie o to chodzi w tym wątku, a czy TPSA zarobi ? czy robi to tylko dla
    >idei (lub zarżnięcia wanabiproviderów którzy podrygrazją jej sporo rynku a
    >jak już nikogo nie będzie to róbta co chceta) ?

    francuzi kazali zwiększyć ilość sprzedanych ADSLi więc się robi czy to
    się opłaca czy nie

  • 50. Data: 2004-06-01 18:19:29
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    cal...

    > Bez przesady, pare km to suma 5-cyfrowa.
    99 999 zl ;)

    wiesz ile kosztuje przebicie sie pod np 4'ro pasmowka ?
    (ktorej oczywiscie nikt sie nei zgodzi przekopac)

    a zakladamy ze nasze polskie mniejsze firmy ISP nie maja mega funduszy na
    takie inwestycje

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz