  • Data: 2011-12-29 19:12:15
    Temat: NAS Seagate Black Armor 420
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy Koledzy mają jakieś doświadczenia z tym NASem?
    Ja niestety mam go już całkowicie dość.
    Kupiłem wersję z dwoma dyskami 1TB, przez pierwsze miesiące wszystko
    było w porządku.
    Postanowiłem dokupić jeszcze dwa identyczne HD bo archiwa zjadły mi już
    całe wolne miejsce i zaczęły się kłopoty.
    Po kilku miesiącach NAS zaczął wariować, okazało się, że jeden dysk się
    sypie, wymienili mi na gwarancji.
    Gdy padł trzeci dysk, odesłałem całego NASa do serwisu, ale tylko
    wymienili dysk i napisali, że NAS jest sprawny.
    Obecnie do reklamacji jedzie chyba czwarty albo piąty HD.
    Jakieś pomysły jak sobie z tym dać radę?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej