  • Data: 2011-12-30 13:19:03
    Temat: Re: NAS Seagate Black Armor 420
    Od: gadacz <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-30 12:29, Andrzej W. pisze:

    > Temperaturę dysków sprawdzam smartctl.
    > Pokazuje ok. 38-42C, maksymalna zanotowana 51 jest poniżej dopuszczalnej
    > dla używanych dysków, 60C (ST31000524AS, ST31000528AS).

    tak właśnie patrzę na te oznaczenia,
    i o ile pamięć mnie nie myli to zaprzyjaźniony sklep,
    a raczej serwisanci bardzo odradzali zakup tych dysków.
    Ponoć często siadały..., choć z drugiej strony
    w jednym z komputerów mam ST31000524AS i działa bez zarzutu póki co.

    a temperatura wg mnie dobra.

    pozdrawiam
    gadacz