  • 41. Data: 2013-12-28 22:29:43
    Temat: Re: My car is my castle - no more!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l9nfga$964$...@n...news.atman.pl...

    > Myślę że to nie jest to. Naród przede wszystkim by chciał uczciwości, jak
    > za cos płaci to powinien mieć prawo czegoś wymagać, a teraz w Polsce jest
    > zupełnie odwrotnie.

    Nie teraz.
    Tylko przynajmniej od kilkudziesięciu lat, zaczęło się w Twojej ukochanej
    komunie.

  • 42. Data: 2013-12-29 00:35:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > A ja myślę że jest zupełnie odwrotnie, ludzi wręcz marzą o tym żeby to
    > oni sami decydowali o tym jak mają żyć.

    Nie nie. Oni chcą decydować o tym jak mają żyć inni by im było dobrze. Tak
    łatwiej :-)

    > I jeżeli juz zadecydoawli o powołaniu policji, to chcieliby ja widzieć w
    > roli usprawniacza ruchu i porządków na drogach, a nie do stania na
    > podmiejskiej uliczce i zaczepiania bogu ducha winnych kierowców - a nuż
    > znajdziemy dziurę w całym i premia skapnie...

    I tu właśnie widzimy jak chcemy decydować jak mają żyć inni by nam było
    dobrze :-) Oczywiście tu akurat ma to pełne uzasadnienie.

  • 43. Data: 2013-12-29 00:37:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > ...Naród przede wszystkim by chciał uczciwości, jak za cos płaci to
    > powinien mieć prawo czegoś wymagać, a teraz w Polsce jest zupełnie
    > odwrotnie.

    Ludzie mają nadzieję, że trochę uczciwie jest i ich nie dotknie
    nieuczciwość. No i trochę jest a czy ich dotknie to się dopiero okaże a już
    teraz wiadomo że zmienić coś trudno jest.

  • 44. Data: 2014-01-15 01:19:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message

    > To tylko Twoje domniemanie. Jeśli ktoś nie zatrzymał się do kontroli, to
    > jedynym wykroczeniem/przestępstwem jakie popełnił jest niezatrzymanie się
    > do kontroli. A może nie widział, że to gliniarze? A może podejrzewał, że
    > to napad z użyciem przebierańców? A może jechał od kochanki i nie chciał,
    > żeby to zostało zdokumentowane?
    >
    > Rozumowanie "skoro się nie zatrzymał, to na 100% ma coś grubego na
    > sumieniu" jest rodem wprost z Cze-ka.

    Nikt nie mówi że na 100% mają coś grubego na sumieniu ale
    niezatrzymanie się daje powody przypuszczać że coś mogą mieć
    i warto ich sprawdzić.

  • 45. Data: 2014-01-15 01:21:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <Y...@y...com> wrote in message
    > No i jedzie sobie owa babka tym Audi spokojnie, nie łamiąc żadnych
    > przepisów, a tu nagle ktoś jej macha czerwona latarką dając znak że ma się
    > zatrzymać, babka tylko dodaje gazu i odjeżdża. Za chwilę widzi pędzące za
    > sobą auto, migające światłami i dające sygnały dźwiękowe - baba jest
    > przekonana że jacyś bandziorzy chcą jej zrabować auto,

    A na jakiej podstawie tak jest przekonana?

    Sorki, ale jak sobie wyobrażasz, jak inaczej ma policja zatrzymać samochód??

  • 46. Data: 2014-01-15 07:44:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-15 01:19, Pszemol pisze:

    > Nikt nie mówi że na 100% mają coś grubego na sumieniu ale
    > niezatrzymanie się daje powody przypuszczać że coś mogą mieć
    > i warto ich sprawdzić.

    Sprawdzić - tak.
    Zastrzelić - niekoniecznie.
    Niedopuszczalne jest pozwolenie na zastrzelenie obywatela za to, że nie
    stosujące się do poleceń policjanta. Zastrzelić można (takie chyba mamy
    prawo?) tylko wtedy, jeśli stwarza on bezpośrednie zagrożenie dla życia
    innych i nie ma innej metody na usunięcie tego zagrożenia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.