  • 11. Data: 2011-12-19 11:20:35
    Temat: Re: Multiroom w NC+ - jak to dziala?
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > bzdura, philipsy działają tak samo jak pace (hd i sd).
    > problemy są z sagemcom.

    "zdaje sie" widział?
    fakt chodzi o sagemcom-a ale obecnie i tak nie ma nic innego HD oprocz pace
    z dyskiem. /na stronie C+/

  • 12. Data: 2011-12-19 13:47:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-19 12:20, BaX pisze:

    > "zdaje sie" widział?
    > fakt chodzi o sagemcom-a ale obecnie i tak nie ma nic innego HD oprocz
    > pace z dyskiem. /na stronie C+/

    to prawda, oficjalnie odeszli od philipsów i wciskają te padliny
    sagemcom`a. pace jest ok, ale jego nie sprzedają, więc jak ktoś
    chce kupić hd to ma problem.

  • 13. Data: 2011-12-19 15:19:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to prawda, oficjalnie odeszli od philipsów i wciskają te padliny
    > sagemcom`a.

    Takie to złe?
    Bo skończyła mi się umowa, więc w ciągu kilku miesięcy pewnie będę brał
    następną, a właśnie sagecom dają za free.
    Szczerze mówiąc nie bardzo sobie wyobrażam jak mogłyby być gorsze od
    philipsów hd, tych bez dysku.
    Plus mają niezaprzeczalny, bo można do nich podłączyć własny dysk i zrobić
    sobie pvr za friko.