  • 21. Data: 2009-03-09 10:21:43
    Temat: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote in message
    news:gp0ttc$rdl$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jeżdzę ze względu właśnie na jego ładowność i wygodę przy transporcie
    > różnych rzeczy.

    > No nie wiem kto tu nie ma pojęcia. Radzę się przyjrzeć bliżej paru typowym
    > współcześnie sprzedawanym skuterkom przed głoszeniem opinii. Sporo firm w
    > ogóle nie blokuje wariatora. Praktycznie wszystkie zakładają blokady w
    > gaźniku, większość także na wydechu. W przypadku całej chińszczyzny i
    > sporej części markowych skuterów stwierdzenie że blokada nie ma wpływu na
    > pokonywanie wzniesień jest całkowicie błędne.

    Dziekuje za wyczerpujace objasnienie i wycofuje swa niefortunna teze o
    stanie wiedzy kolegi.
    Moja podejrzliwosc niech usprawiedliwi troszke ilosc pseudoteorii
    pojawiajacych sie w Internecie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 22. Data: 2009-03-09 14:24:06
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To moglby byc nastepny krok, najpierw chodzi o to, by dalo sie jezdzic bez
    > koniecznosci robienia prawa jazdy.

    Da sie - przeczytaj ogloszenie do konca. Zarejestrowany jest jako motorower
    i sporo takich 80ccm znajdziesz :-)

    pozdrawiam
    Dysiek

  • 23. Data: 2009-03-09 21:55:00
    Od: PB <p...@b...pl>

    Mon, 09 Mar 2009 09:17:03 +0100, na pl.rec.motocykle, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Bo gaźnikowe to są samozapłonowe, tak? ;->

    nie, ale usrednilem. Zasadniczo w 4T sa gigantyczne szanse na
    niespodzianke w postaci zblokowanego modulu, zas w 2T sa one odwrotnie
    proporcjonalne;-)

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 24. Data: 2009-03-09 22:31:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PB pisze:

    > nie, ale usrednilem. Zasadniczo w 4T sa gigantyczne szanse na
    > niespodzianke w postaci zblokowanego modulu, zas w 2T sa one odwrotnie
    > proporcjonalne;-)

    Różnie bywa...

    Wcześniej występował prawie wyłącznie "wyrostek" na wydechu.

    Potem nierzadko występował pełen zestaw - zawirowywacz spalin, zwężka w
    gaźniku, blokada na przekładni i odcięcie zapłonu.

    Zasadniczo zależy to od rocznika i producenta - polityka się zmieniała.

  • 25. Data: 2009-03-09 22:32:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dysiek pisze:

    > Da sie - przeczytaj ogloszenie do konca. Zarejestrowany jest jako motorower
    > i sporo takich 80ccm znajdziesz :-)

    Ale to już ryzyko grożące zamieszaniem w sprawę karną i problemami przy
    każdej szkodzie komunikacyjnej, jeśli ktoś się skapuje.

  • 26. Data: 2009-03-10 06:41:45
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Ale to już ryzyko grożące zamieszaniem w sprawę karną i problemami przy
    > każdej szkodzie komunikacyjnej, jeśli ktoś się skapuje.

    Nikt sie nie skapnie, poniewaz z zewnatrz silniki wygladaja identycznie.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 27. Data: 2009-03-10 08:30:31
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Laphroaig <m...@v...pl> napisał(a):

    > No ja juz mam taki skrzywiony gust :), podoba mi sie rocker (A Kuczu
    > twierdzi, ze to najbrzydszy softail), podoba mi sie PTCruiser i wile
    > innych dziwnych rzeczy :)

    Widze, ze kolega sie troche miota - zeby nie zdejmowac blokady, zeby nie byl
    za slaby, zeby byl 50 i zeby na gorke wjechal. Tak se ne da ;) Wg mnie
    najsensowniejsze rozwiazanie w takiej sytuacji to 50 2T bez blokady.
    Kupowalem w salonie dwa skutery i w obu przypadkach nie bylo problemu, zeby
    panowie zdjeli blokady przed wydaniem sprzetu. Odblokowany szedl ok. 80 km/h
    i jestem pewien, ze corce spokojnie wystarczy. Pzdr. Ritchie.

    ----------------------
    XV 1700

  • 28. Data: 2009-03-10 09:37:22
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 10 Mar, 07:41, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:
    > Nikt sie nie skapnie, poniewaz z zewnatrz silniki wygladaja identycznie.

    Jassne. A rzeczoznawcy ubezpieczycieli to głąby i frajerzy i pojęcia
    nie mają, że można wymienić tłok i cylinder.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 29. Data: 2009-03-10 09:42:22
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-10 10:37, Użytkownik Nikanor napisał:

    > Jassne. A rzeczoznawcy ubezpieczycieli to głąby i frajerzy i pojęcia
    > nie mają, że można wymienić tłok i cylinder.

    Dotychczas nie byli zainteresowani sprawdzaniem.
    Ale jeśli znasz ich wytyczne na nadchodzący sezon
    to chętnie poczytam.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2009-03-10 09:45:04
    Temat: Re: Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci? [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Nikanor" <p...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Jassne. A rzeczoznawcy ubezpieczycieli to głąby i frajerzy i pojęcia
    > nie mają, że można wymienić tłok i cylinder.

    Glupio-cwaniackie podejscie do prawa drazni. A ze likwidatorzy szkod w
    firmach ubezpieczeniowych to czesto glaby, hmm, trudno polimeryzowac, ba,
    placi im sie wlasnie za bycie sluzbowymi glabami by w nieskonczonosc
    przedluzac wyplate odszkodowania i zanizac jego kwote.