  • 51. Data: 2014-06-13 14:10:29
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 13 czerwca 2014 13:41:40 UTC+2 użytkownik depros napisał:
> [...]
    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html

    > 40 minut nie by�o faceta, upominali go przez system audio w sklepie o
    >
    > pojawienie si� przy samochodzie. Ma�o danych ale skoro wybili szyb� to
    >
    > mieli ku temu powody. Szyba pi�cet z�otych, ludzkie �ycie bezcenne.
    >
    > Tyle. Masz prawo uwa�a� inaczej.

    Na 110% powodem było to że dzieci płakały. Przestraszyły się ludzi którzy chcą się
    dostać do samochodu i zrobić im krzywdę. A jakiś baran na zewnątrz wymyślił że one
    płaczą bo oglądały telewizję i wiedzą że zaraz umrą.

  • 52. Data: 2014-06-13 14:15:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-13, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

    > Na 110% powodem było to że dzieci płakały. Przestraszyły się ludzi którzy chcą się
    dostać do samochodu i zrobić im krzywdę. A jakiś baran na zewnątrz wymyślił że one
    płaczą bo oglądały telewizję i wiedzą że zaraz umrą.

    Pewnie tak, pojebany kraj - jeden ugotowal swoje dziecko teraz beda wszyscy
    beda wybijac szyby w samochodach z dziecmi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2014-06-13 15:07:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Friday, June 13, 2014, 1:02:49 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    [...]

    > Tu nie ale tam tak
    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/zmarla-3-let
    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html

    Ale nie o tym była tu mowa. Tamta sprawa jest oczywista.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-06-13 15:11:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello depros,

    Friday, June 13, 2014, 1:41:40 PM, you wrote:

    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html
    > 40 minut nie było faceta, upominali go przez system audio w sklepie o
    > pojawienie się przy samochodzie. Mało danych ale skoro wybili szybę to
    > mieli ku temu powody. Szyba pińcet złotych, ludzkie życie bezcenne.
    > Tyle. Masz prawo uważać inaczej.

    Jakie ,,życie"? Gdzie tu było jakiekolwiek zagrożenie dla życia?

    Wystarczyło na pacjenta poczekać, opierdolić za nienależytą opiekę,
    wlepić mandat za zbyt ciemne szyby (na przykład) i z głowy. A nie
    robić pokazówkę na całą Polskę.

    Już dzisiaj napisałem na FB - ścierwikarstwo TVN24 ostatnio przekracza
    wszelkie granice.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2014-06-14 09:11:00
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, June 13, 2014 9:22:36 PM UTC+10, AZ wrote:
    > Dlatego trzeba wyjebywac szyby w kazdym samochodzie w ktorym jest dziecko?
    > Nawet gdy jest na podziemnym parkingu...

    Pomijajac cala historie z szyba, nie jestem w stanie pojac jak mozna zostawic takie
    male dzieci (3 i 4 lata,tak?) na 40 minut zamkniete w samochodzie. Przeciez takie
    dziecko z byle powodu wpadnie w panike. Mialy robic za psa i bezcennego samochodu
    pilnowac?

    I szczerze mowiac, gdybym widzial 3 latka krztuszacego sie od placzu bo "opiekun" (?)
    robi zakupy to tez bym rozbil szybe (wzywajac wczesniej policje).

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 56. Data: 2014-06-14 09:14:22
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-14 09:11, Iguan_007 pisze:

> [...]
    (?) robi zakupy to tez bym rozbil szybe (wzywajac wczesniej policje).

    Oni tego nie rozumieją. Dzieci to kolejne po CB wyposażenie samochodu.

  • 57. Data: 2014-06-14 10:10:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jun 2014 00:35:44 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
    > Chociaz wy nie wymyslajcie teorii, a auto jest na jego firme.

    A firma to wypozyczalnia samochodow ?

    No to nie dziwne ze maja wladze klopot, jesli nawet nie moga spytac
    komu powierzyl samochod ... bo i kiedy ?

    J.

  • 58. Data: 2014-06-14 10:35:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Oni tego nie rozumieją. Dzieci to kolejne po CB wyposażenie samochodu.

    Ja potrafie zostawic dzieci. Co prawda nie na 45min, ale one sa glosne bo
    lubia sobie spiewac ewentualnie gadac bo obrazki ogladaja w ksiazkach i
    zaczyna mnie troche martwic, zeby jakis debil po TVNie nie wyskoczy i zaczal
    szyby wybijac.

  • 59. Data: 2014-06-14 12:18:14
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-14 10:35, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > bo lubia sobie spiewac ewentualnie gadac bo obrazki ogladaja w ksiazkach
    > i zaczyna mnie troche martwic, zeby jakis debil po TVNie nie wyskoczy i

    Przecież to nie debil tylko Policjanci wybili szybę. Zostawiaj kartkę
    wracam za 5 minut wyszedłem o ..., albo bierz dzieci ze sobą. Wychodząc
    z auta może Ci się coś po drodze stać np zawał i co w tedy z dziećmi,
    pójdą z buta do domu?

  • 60. Data: 2014-06-14 12:33:31
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, June 14, 2014 6:35:59 PM UTC+10, Czesław Wiśniak wrote:
    > Ja potrafie zostawic dzieci.

    Naprawde? 3 letnie? Sorry, ale jesli to nie prowokacja (a podejrzewam ze tak) to
    brakuje Ci elementarnej wyobrazni. Nie pomyslales, ze jak ty np. zaslabniesz czy
    zatrzasniesz sie w windzie to takie dziecko bedzie w tym samochodzie dalej siedzialo?
    Juz nie mowiac o tym, ze wystawiasz zupelnie bezbronnego malucha na potencjalne
    zaczepki pijakow, zboczencow czy zlodziei samochodow. Niech bedzie glupi pozar na
    parkingu to dziecko sie zaczadzi bo jest za male na ocene tego co sie wokol dzieje.

    Ja wiem, niektorym sie wydaje ze "takie rzeczy to tylko w wiadomosciach. Mnie to
    nigdy nie spotka".

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --