  • 41. Data: 2014-06-13 12:39:32
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-13, depros <d...@g...com> wrote:

    > Poczytaj co należy robić przed przestępstwem aby pozorować że się w nim
    > nie brało udziału;]

    Rozjasnisz?

    > Lepsza wyjebana szyba niż ugotowane dziecko. Facet już nie ma życia,
    > zamienił by samochód chodź by najlepszy żeby taka sytuacja się nie
    > przytrafiła.

    Ugotowane dziecko na parkingu podziemnym? Dobrze sie czujesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2014-06-13 12:40:28
    Od: depros <d...@g...com>

    > Taaa, wez sie troche wiecej zorientuj to nie bedziesz takich glupot gadal.
    > Co nie zmienia faktu, ze cala sytuacja jest swietna zaslona dymna...
    >
    > Jakis gosc sobie pojezdzil po miescie lamiac przepisy (tak jak robia to
    > dziesiatki codzien) a sraczka na caly kraj, wypowiada sie szef MSWiA,
    > prokurator generalny a nawet sam premier...

    Odpierdol taki numer to zobaczysz co z tobą zrobią, chyba że trafisz na
    takich co się boją białej Mki. Gdyby Policjanty tak dawały sobie łazić
    po głowie jak na filmie, dawno z obrzynem trzeba było wychodzić z domu.

    Co do robienia tak codziennie. Motory się zdarza widzieć ale coraz mniej
    idiotów. Motor trudno dogonić i zablokować. Samochód tak jadący jak na
    filmie z Mka widziałem raz i od razu informowałem na bieżąco organa
    ścigania. .Taka jazda musi się skończyć dzwonem nie ma siły. Gdyby taka
    jazda była wykonalna bez wypadku nie montowano by klatek, nie kazano
    zakładać: specjalnych ubrań odpornych na płomienie, kasków. Dzwony
    zdarzają się nawet najlepszy patrz Kubica.

    Ciekawy jest ten pierwszy pościg za Mka przy badaniu trzeźwości. Tyle
    Policmajstrów i żadnego na przyczajcie gotowego do pościgu. Ja już
    widziałem takich co stali i mierzyli prędkość, bo wyścigi były a drudzy
    czekali nieoznakowanym na chętnego do ucieczki Wrocław ul. Klecińska.
    Luzik małolata też jest zastanawiający, reaguje nie adekwatnie do
    sytuacji, żadnej spinki, Policjant luzik pomimo że wcześniej była pogoń.

  • 43. Data: 2014-06-13 12:47:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-13, depros <d...@g...com> wrote:

    > Odpierdol taki numer to zobaczysz co z tobą zrobią, chyba że trafisz na
    > takich co się boją białej Mki. Gdyby Policjanty tak dawały sobie łazić
    > po głowie jak na filmie, dawno z obrzynem trzeba było wychodzić z domu.

    Jaki numer? Gdzie pokazali mu lizak? Skad mial wiedziec, ze gonia akurat
    go? Tez mnie raz gliniarz zatrzymywal machajac mi z lewej strony drogi
    krajowej, olalem, okazalo sie ze pogonili za mna i tez na poczatku
    wydawalo mi sie, ze gonia nie mnie. Jakos nikt mna o glebe nie rzucal
    chociaz bylo to dobre pare kilometrow dalej od miejsca gdzie machal...

> [...]
    > zakładać: specjalnych ubrań odpornych na płomienie, kasków. Dzwony
    > zdarzają się nawet najlepszy patrz Kubica.

    Dzisiaj w drodze do pracy spotkalem takiego. Choc podejrzewam, ze teraz
    sie towarzystwo podkrecilo i najaralo po tej calej akcji i tak dzieki
    dzielnym dziennikarzom bedziemy mieli teraz wiecej takich, moze
    niekoniecznie z umiejetnosciami.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2014-06-13 12:54:29
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-13 12:39, AZ pisze:

    > Rozjasnisz?

    Zapoznaj sie z Tor i poczytaj. Ja się staram trzymać z dala od ciemnej mocy.

    Alibi (z łac. gdzie indziej) - dowód w postępowaniu karnym na
    okoliczność, że podejrzany albo oskarżony znajdował się w miejscu innym
    niż miejsce popełnienia zarzucanego mu przestępstwa. W szerszym
    znaczeniu mianem alibi określany jest każdy dowód przesądzający, że
    podejrzany lub oskarżony nie mógł popełnić zarzuconego mu przestępstwa.
    Rodzajem alibi jest tzw. żelazne alibi, czyli alibi, którego nie sposób
    podważyć.

    Ta prowokacja mogła być przygotowywana od dawna. Filmy z kanału tylko
    uwiarygodniają postać Froga. Przecież Tomek też musiał najpierw budować
    swoje 1alter ego, pozyskiwać 2kontakty pośredni a 3następnie pozyskiwać
    zaufanie a dopiero kręcić 4 aferę.

  • 45. Data: 2014-06-13 13:02:49
    Od: depros <d...@g...com>

    > Hello depros,
    >
    > Friday, June 13, 2014, 12:24:47 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jakie ugotowane dziecko? Tu mowa o pozostawieniu na 45 minut na
    > PODZIEMNYM parkingu a nie pozostawieniu na słońcu na kilka godzin.
    >
    > [...]
    >
    > A po polsku to jak będzie?

    choćby
    dziękuje za słuszną uwagę

    Tu nie ale tam tak
    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/zmarla-3-let
    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html

  • 46. Data: 2014-06-13 13:12:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.06.2014 12:40, depros pisze:

> [...]
    > filmie z Mka widziałem raz i od razu informowałem na bieżąco organa
    > ścigania. .Taka jazda musi się skończyć dzwonem nie ma siły. Gdyby taka

    Ty kapusiu! Ty paskudny i niedobry niewolniku obcego reżimu!

    ;->

    Oczywiście moja powyższa wypowiedź ocieka sarkazmem, ale niestety na tej
    grupie pełno palantów, którzy coś takiego piszą serio...

  • 47. Data: 2014-06-13 13:16:03
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Serwis wydumał(a) w news:539acac1$0$2361$65785112@news.neostrada.pl :
    > cofnąć się o jeden do tyłu
    > ze co?

    No...iść na piechotę :]

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 48. Data: 2014-06-13 13:22:22
    Od: depros <d...@g...com>

> [...]
    > wydawalo mi sie, ze gonia nie mnie. Jakos nikt mna o glebe nie rzucal
    > chociaz bylo to dobre pare kilometrow dalej od miejsca gdzie machal...

    Dokładnie obejrzyj film! Za pierwszym razem też mi się tak wydawało że
    nie miał możliwości dojrzenia lizaka. http://youtu.be/O6_F_QIXWQs?t=6m13s

> [...]
    > sie towarzystwo podkrecilo i najaralo po tej calej akcji i tak dzieki
    > dzielnym dziennikarzom bedziemy mieli teraz wiecej takich, moze

    Co ten z Mki miał za umiejętności naprawdę nie rozumiem. On nie
    rozpoznaje kolorów, w jakim kol wiek wyścigu został by
    zdyskwalifikowany. Kiedy wciska gaz nie widać żadnych tańców więc
    wszelkie systemy wsparcia włączone. Zaznajomiony jest z pojazdem, tyle.
    Ja bym się obawiał że niekoniecznie tak sprawnymi samochodami i zdrowiem.

  • 49. Data: 2014-06-13 13:22:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-13, depros <d...@g...com> wrote:

    > Tu nie ale tam tak
    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/zmarla-3-let
    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html

    Dlatego trzeba wyjebywac szyby w kazdym samochodzie w ktorym jest dziecko?
    Nawet gdy jest na podziemnym parkingu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2014-06-13 13:41:40
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-13 13:22, AZ pisze:

    nia-dziewczynka-ojciec-zostawil-ja-na-caly-dzien-w-r
    ozgrzanym-aucie,438027.html

    > Dlatego trzeba wyjebywac szyby w kazdym samochodzie w ktorym jest dziecko?
    > Nawet gdy jest na podziemnym parkingu...

    40 minut nie było faceta, upominali go przez system audio w sklepie o
    pojawienie się przy samochodzie. Mało danych ale skoro wybili szybę to
    mieli ku temu powody. Szyba pińcet złotych, ludzkie życie bezcenne.
    Tyle. Masz prawo uważać inaczej.