  • 61. Data: 2014-06-14 13:15:17
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 10:10:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Fri, 13 Jun 2014 00:35:44 +0200, Czes�aw Wi�niak napisa�(a):

    > A firma to wypozyczalnia samochodow ?
    >

    > No to nie dziwne ze maja wladze klopot, jesli nawet nie moga spytac
    >
    > komu powierzyl samochod ... bo i kiedy ?
    >

    > J.

    Akurat w wypożyczalni bez problemu powie komu wypożyczył. ja mogę powiedzieć komu
    wypożyczył. To był Michał Strzęboszyński z Moczygłów gmina Żółwice. Taki adres miał w
    dowodzie.

  • 62. Data: 2014-06-14 13:28:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Naprawde? 3 letnie? Sorry, ale jesli to nie prowokacja (a podejrzewam ze
    >tak) to brakuje Ci elementarnej >wyobrazni. Nie pomyslales, ze jak ty np.
    >zaslabniesz czy zatrzasniesz sie w windzie to takie dziecko bedzie w tym
    >bezbronnego malucha na potencjalne >zaczepki pijakow, zboczencow czy
    >zlodziei samochodow. Niech bedzie glupi pozar na parkingu to dziecko sie

    ROTFL, na szczescie nie mam windy :)
    Zawalu to mozesz dostac w domu gdy siedzisz z dzieckiem i co wtedy ? Albo co
    gorsza jak masz sraczke w kiblu.

    I tak oto dzieci tvnu i onanetu dotarly na pms, zobaczcie jak latwo zrobic
    ludziom wode z mozgu wszak w PL sami zboczency i zlodzieje samochodow.

  • 63. Data: 2014-06-14 13:45:17
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Saturday, June 14, 2014 9:28:41 PM UTC+10, Czesław Wiśniak wrote:
    > I tak oto dzieci tvnu i onanetu dotarly na pms, zobaczcie jak latwo zrobic
    > ludziom wode z mozgu wszak w PL sami zboczency i zlodzieje samochodow.

    Rozpedziles sie. A wiec ani nie czytam Onetu, ani nie mam TVNu, ani nie mieszkam w
    PL. I nadal uwazam, ze zostawianie 3 letniego dziecka zamknietego w samochodzie to
    zwyczajna glupota. Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 64. Data: 2014-06-14 14:12:14
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-06-12 15:19, k...@g...com pisze:
    > Na onanecie kolejny film. Jaki kurwa w policji jest teraz wersal. Dzień dobry. O
    samochód z przerobionymi numerami. Proszę jechać.

    To pewnie ten film:
    https://www.youtube.com/watch?v=fP3wY3geF5c

    Pan policjant widać że prawo jazdy robił na Ursusie.
    Szkoda tylko że osoba która kompletnie nie potrafi jeździć - ma prawo
    prowadzenia pościgów przez miasto.
    Nic dziwnego że jak policjant zaczyna kogoś gonić, to albo nie dogoni,
    albo sam spowoduje wypadek.

    Szkoda, że wszelkie szkolenia dla kierujących pojazdami
    uprzywilejowanymi to kompletna fikcja.

  • 65. Data: 2014-06-14 14:31:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-06-14 13:45, Użytkownik Iguan_007 napisał:

    > Rozpedziles sie. A wiec ani nie czytam Onetu, ani nie mam TVNu, ani nie mieszkam w
    PL. I nadal uwazam, ze zostawianie 3 letniego dziecka zamknietego w samochodzie to
    zwyczajna glupota. Z mojej strony EOT.

    Nie rozpędził się.
    Dodatkowo wychodzi na to że nie masz dzieci.
    Głupotą jest zostawić dziecko tak aby jak coś ciekawego zobaczy
    za oknem mogło sobie za tym ciekawym czymś polecieć.

    ps. Zawijanie wierszy coś ci blokuje czy tylko pokazujesz jak
    głęboko masz w dupie innych grupowiczów ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2014-06-14 14:34:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-14 12:33, Iguan_007 wrote:

> [...]
    >
    > Ja wiem, niektorym sie wydaje ze "takie rzeczy to tylko w wiadomosciach. Mnie to
    nigdy nie spotka".

    Z drugiej strony za "komuny" dzieci same chodziły do podstawówki z
    kluczem na szyi, bawiły się same na podwórku, po komunii same jeżdziły
    na rowerach (często po drogach publicznych) a ulubioną placem zabaw była
    pobliska budowa. Dzisiaj za to rodzice pewnie wyladowaliby w sądzie
    rodzinnym;)

    A jednak wszyscy z moich znajomych przeżyli (pomijając samobójstwa), a
    osobiście słyszałem o jednym przypadku gdy dziecko zginęło w czasie
    takich zabaw na moim 15 tysięcznym osiedlu w ciągu 20 lat. Więc nie
    przesadzajmy - aczkolwiek ja bym 3 letniego dziecka tak nie zostawił.

    Shrek.

  • 67. Data: 2014-06-14 16:50:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 14:34:23 +0200, Shrek napisał(a):
    > Z drugiej strony za "komuny" dzieci same chodziły do podstawówki z
    > kluczem na szyi, bawiły się same na podwórku, po komunii same jeżdziły
    > na rowerach (często po drogach publicznych) a ulubioną placem zabaw była

    Czasy byly troche inne, ruch byl mniejszy.

    > pobliska budowa. Dzisiaj za to rodzice pewnie wyladowaliby w sądzie
    > rodzinnym;)

    Na szczescie sedzia w tym sadzie sam/a pewnie z kluczem na szyi do
    szkoly chodzil/a ..

    > A jednak wszyscy z moich znajomych przeżyli (pomijając samobójstwa), a
    > osobiście słyszałem o jednym przypadku gdy dziecko zginęło w czasie
    > takich zabaw na moim 15 tysięcznym osiedlu w ciągu 20 lat. Więc nie

    No, wypadkow drogowych bylo chyba jednak sporo, nawet pomimo kartek.

    > przesadzajmy - aczkolwiek ja bym 3 letniego dziecka tak nie zostawił.

    Tak czy inaczej bedzie sie to nazywalo "pozostawienie dziecka bez
    opieki". Wolno, nie wolno w dzisiejszych czasach ?

    J.

  • 68. Data: 2014-06-14 16:54:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jun 2014 04:15:17 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Akurat w wypożyczalni bez problemu powie komu wypożyczył. ja mogę
    > powiedzieć komu wypożyczył. To był Michał Strzęboszyński z
    > Moczygłów gmina Żółwice. Taki adres miał w dowodzie.

    I na caly rok pozyczyl ?
    Bo inaczej to skad wiesz kiedy ?

    Umowe powinienes miec ... i chyba niszczyc w krotkim czasie, bo
    ochrona danych osobowych ....

    J.

  • 69. Data: 2014-06-14 17:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-06-14 16:50, J.F. wrote:

    > Czasy byly troche inne, ruch byl mniejszy.

    No dobra, to wyjaśnia rowery, ale co powiesz o zabawach na budowie,
    łażeniu całe dni samopas i robieniu "baz" na drzewach?

    > No, wypadkow drogowych bylo chyba jednak sporo, nawet pomimo kartek.

    Ano było, ale to jakby nie w temacie (choć w temacie grupy - dzwonów
    było raczej mniej, ale były poważniejsze w skutkach - jednak technika,
    pasy, foteliki i wszystkie trzyliterowe skróty trochę dają;)

    > Tak czy inaczej bedzie sie to nazywalo "pozostawienie dziecka bez
    > opieki". Wolno, nie wolno w dzisiejszych czasach ?

    No nie wolno chyba.

    Ogolnie to cholera wie co wolno. Co jakiś czas chodzę do kumpla na piwo.
    Ma trójkę dzieci i partnerkę na prawach żony, ale jakoś ślubu oficjalnie
    nie wzieli. Jakby któryś z dziecaków spad ze schodów to na 100% byłoby,
    że dziecko bez opieki a konkubent z kumplem od kieliszka pijani... :(

    Shrek.

  • 70. Data: 2014-06-14 17:22:47
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 14 czerwca 2014 16:54:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > I na caly rok pozyczyl ?
    >
    > Bo inaczej to skad wiesz kiedy ?
    >

    > Umowe powinienes miec ... i chyba niszczyc w krotkim czasie, bo

    Jak przyjdą nocą i kolbami w drzwi załomocą. On ze snu podnosząc skroń stanie u
    drzwi. I spyta czego. Spytają komu w określonym dniu wypożyczył samochód. Powie że
    nie pamięta a regulamin wypożyczalni ma taki że nie kontroluje klientów bo słyszał ze
    jemu nie wolno spisywać danych osobowych. Samochody ma z ukrytym GPSem i wie gdzie
    są. Potwierdzeniem transakcji jest ten tu oto przedstawiony wydruk z kasy fiskalnej.
    Następnie poinformuje przybyłych gości w tyrolsko blaszanych kapelusikach żeby się
    gonili. A w tv afer ciąg dalszy. Już sprawa pewnego małżeństwa co za 800 złotych
    kupiło w warszawie dwustu metrowe mieszkanie zeszła na drugi plan. Na pierwszym
    pojawiła się informacja że rząd po zajebaniu pieniędzy z funduszy emerytalnych
    zażyczył sobie aby ostoja złotówki i kapitalizmu z Polsce czyli bank centralny się
    skurwił i finansował deficyt budżetowy. Szef banku że ok pod warunkiem że ktoś
    zostanie ujebany. A minister od msw stwierdził że z Polski została nazwa na mapie
    Świata.