  • 231. Data: 2014-05-17 11:32:36
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 15 May 2014 09:57:41 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Efekt jest niesamowity,
    > po trzech wizytach młody przestał zupełnie kaszleć,
    > sporadycznie zdarza mu się raz na kilka dni jakaś
    > mała akcja. Leki odstawione zupełnie.

    Ciekawe co jest w pudełku :) No i ciekawe czy syn wiedział o aparacie i
    jego roli :)
    --
    Jacek

  • 232. Data: 2014-05-17 11:59:36
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2014-05-15 18:57, Lisciasty pisze:
> [...]
    >
    > Mam pytanie, czy pojawiły się jakieś nowe techniczne
    > szczegóły na temat działania aparatów do
    > biorezonansu? Pytam, bo akurat miałem niedawno
    > spore problemy z alergią u syna (w zasadzie to nie
    > wiadomo czy z alergią, lekarze diagnozowali początki
    > astmy). Pielgrzymki po lekarzach, szukanie tych
    > polecanych itp. itd., zwyczajowa droga jaką wielu
    > ludzi przechodziło. Efekt taki, że przybyło nam w domu
    > nieco sprzętu (aparat do inhalacji, plastikowa rura
    > do wziewek, jakieś inne cusie) oraz zestaw leków,
    > włącznie z jakimiś mocnymi w razie nagłych ataków.

    A te leki były przepisywane metodą niewidomego artylerzysty, czy były
    jakieś testy robione? Bo ja w dzieciństwie byłem wzięty na takie
    badania, gdzie nakłuli mi skórę w 40 punktach, wprowadzili po kropelce
    alergenu i po minucie było widać, na co jestem uczulony. Przepisali mi
    wtedy jeden steryd i on załatwia moje problemy do dzisiaj.

    Ale to wymaga odwiedzenia alergologa. Zwykłe bździunie z przychodni
    rejonowej potrafią przepisać antybiotyki na przeziębienie bo tyle się na
    tym znają. Tymczasem przeziębienie jest chorobą wirusową, a antybiotyki
    są na bakterie. Co one w takim razie mogą pomóc na bardziej
    skomplikowane choroby?

  • 233. Data: 2014-05-17 16:56:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 17 maja 2014 11:32:36 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Ciekawe co jest w pudełku :)

    To jest wielkości przemysłowego zasilacza DC
    o mocy 7kW mniej więcej ;)
    Sporo fotek jest w necie:

    http://tinyurl.com/kvh6stv

    Przypuszczam, że to jakiś generator częstotliwości,
    ale jak to działa dokładnie to nie wiem, dlatego pytałem.

    > No i ciekawe czy syn wiedział o aparacie i
    > jego roli :)

    Autosugestię i placebo wykluczam, chłopak 4-letni,
    dla niego to była zabawa w siedzenie na fotelu
    i trzymanie mosiężnych (chyba) kulek w rękach.
    Wątpię, żeby zasugerował się leczeniem i przestał
    dusić w nocy ot tak sobie ;)

    L.

  • 234. Data: 2014-05-17 17:03:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 17 maja 2014 11:59:36 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > A te leki były przepisywane metodą niewidomego artylerzysty,
    > czy były jakieś testy robione?

    Po zaliczeniu stada alergologów trafiliśmy w końcu
    na polecaną i obleganą panią doktor (na NFZ co ciekawe),
    do której ludzie z dziećmi walą drzwiami i oknami
    a na wizytę zapisuje się 3 miesiące naprzód.
    Badania były wielokrotne, testy skórne i inne czary mary,
    testów na astmę nie było bo młody za mały był.
    Dostaliśmy Pulmicort do inhalacji, Xyzal doustnie,
    Montelukast w pigułach, Berodual awaryjnie i jakieś
    wziewki ostatnio, nie pamiętam nazwy, prawdopodobnie
    sterydowe. Czasami toto pomagało, ale prędzej czy
    później młody zaczynał sesję szczekania dziennego
    i duszności nocnych. Dopiero po wizycie u znachora
    bioprądopsuja nastąpiła nagła poprawa. Jakieś bakterie
    ponoć znalazła i je wytłukła tym zasilaczem,
    a odczulała chyba na kurz i mleko, musiałbym żonę
    dopytać o szczegóły.

    L.

  • 235. Data: 2014-05-17 17:04:59
    Od: l...@g...com

    W dniu środa, 31 sierpnia 2011 21:14:34 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > http://www.bionika.com.pl/index.php?id_kategorii=2
    >
    > Jak przebiega zabieg na aparacie MORA?
    > Badanie opiera się na pomiarach w punktach biologicznie aktywnych, jest
    > zupełnie bezbolesne i bezinwazyjne
    > Pacjent badany aparatem MORA trzyma dwie elektrody w dłoniach

    Pic na wode grupy inwestycyjnej. Np. taka metoda dr.Volla robiona tym:
    https://static.groupon.pl/05/75/1323860327505.jpg tu: http://revitum.pl/cennik/
    opiera sie teoretycznie na rezonansie ok. kH do MHz. Wg. tabel z dolegliwosciami,
    roznice byly rzedu kHz na 1MHZ. Miernikiem analogowym nie da sie:) Kiedys nad tym
    siedzialem kilka godzin, jedna wielka sciema.

    Bylem w tym revitum na badaniu krwi, se mysle poprosze o recepte. Kobita w kitlu
    powiedziala, ze nie maja uprawnien, zaproponowala mi ziolka za 200-400PLN, ktore moge
    kupic na miejscu:) Sie wk..ilem i poszedlem do normalnego lekarza:)

  • 236. Data: 2014-05-17 17:34:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 May 2014 07:56:36 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > To jest wielkości przemysłowego zasilacza DC
    > o mocy 7kW mniej więcej ;)
    > Sporo fotek jest w necie:
    >
    > http://tinyurl.com/kvh6stv
    Łoł, wygląda zabójczo :)

> [...]
    > dla niego to była zabawa w siedzenie na fotelu
    > i trzymanie mosiężnych (chyba) kulek w rękach.
    > Wątpię, żeby zasugerował się leczeniem i przestał
    Hmmm... :)

    --
    Jacek

  • 237. Data: 2014-05-17 17:37:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 17 maja 2014 17:34:23 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > wygląda zabójczo :)

    I ciężkie jest, podniosłem dyskretnie
    jak kobita gdzieś się zadziała na chwilę :>

    > Hmmm... :)

    Jak rozumiem, uważasz że to placebo i dzieciak
    uleczył się autosugestią? :>

    L.

  • 238. Data: 2014-05-17 17:58:20
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-05-17 16:56, Lisciasty pisze:

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/kvh6stv
    >
    > Przypuszczam, że to jakiś generator częstotliwości,
    > ale jak to działa dokładnie to nie wiem, dlatego pytałem.

    Znalazłem coś takiego:
    http://www.energia21.pl/co-nalezy-wiedziec-o-pasozyt
    ach.html
    W materiale jest odwołanie do prac p. Huldy Clark, która proponuje
    wynalazek o nazwie zapper. Jest to generator fali prostokątnej
    (przełączane 2 częstotliwości) zasilany z baterii ok. 9V. Elektrody
    trzymane są w rękach. Pani Clark publikuje schemat (również montażowy) w
    internecie oraz różne modyfikacje dostosowane do odpowiednich chorób.
    Takie coś można zrobić w 10 minut i najdroższy element to bateria 6F22.
    Natomiast wiele sprzedawanych aparatów to udoskonalone wersje tego, tzn.
    dodają różne duperele typu migające diodki, wyświetlacz częstotliwości
    itp. Ten Bicom to może jakaś super wersja zappera.

  • 239. Data: 2014-05-17 18:34:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lisciasty,

    Saturday, May 17, 2014, 5:37:57 PM, you wrote:

    [...]

    > Jak rozumiem, uważasz że to placebo i dzieciak
    > uleczył się autosugestią? :>

    A dlaczego nie? Jeśli dziecku tłumaczono, że zabieg mu pomoże, to jak
    najbardziej efekt placebo działa. Dzieci wyjątkowo się do tego nadają.

    Astma jest też psychogenna, to nie tylko reakcja alergiczna. Przeżyłem
    11 lat astmy dziecięcej, potem miałem przerwę i obecnie od 32 lat żyję
    z astmą - wiem, co piszę.

    Obecne leki są już tak dobre, że wystarczy naprawdę niewielka zmiana
    nastawienia, że leki zaczęły działać skuteczniej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 240. Data: 2014-05-17 18:58:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 17 maja 2014 18:34:11 UTC+2 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > A dlaczego nie? Jeśli dziecku tłumaczono, że zabieg mu pomoże,
    > to jak najbardziej efekt placebo działa.
    > Dzieci wyjątkowo się do tego nadają.

    Było tłumaczone wielokrotnie przy braniu piguł, inhalacjach,
    wziewkach, po to żeby jakoś to wytrzymał. Nic nie pomogło.
    Ładowanie elektrodami nie było tłumaczone, bo po prostu
    sobie siedział na krzesełku.

    L.