  • 11. Data: 2013-02-02 18:12:32
    Temat: Re: [Motorola D15] Sygnał dzwonka w słuchawce
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2013-01-31 23:33, Anerys pisze:

    > To są 4 niezależne klucze. Zniekształcenia - jak to w
    > półprzewodnikach... W tabelce masz oporności "otwarte", "zamknięte",
    > gdzieś widziałem podane, jak wygląda przenik między liniami sterującymi,
    > a sygnałowymi... Zdaje mi się, widziałem aplikację kluczującą sygnał
    > hi-fi, więc chyba poziom "nieprawomyślności" zmieści się w granicach
    > przyzwoitości?

    Tak jeszcze przyszło mi do głowy jedno pytanie. W tych układach można
    widzieć dokładny ekwiwalent przełącznika? To znaczy w stanie włączonym
    działają jak kawałek przewodu? Na wejściu albo wyjściu nie pojawia się
    np. żadne dodatkowe stałe napięcie, które dopiero trzeba by odciąć
    kondensatorem (jak w przypadku wzmacniacza)?

    Wystarczę, że że kondensatory elektrolityczne dam tylko z jednej strony?