  • 61. Data: 2011-09-18 12:14:08
    Temat: Re: Motocykliści jeżdżą szybko i bezpiecznie
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Andrzej Lawa

    > Że jesteś "głodny"? Fakt.

    Już się tak nie wij Andrzejku, nie będę Cię bodział rogami.

  • 62. Data: 2011-09-18 13:18:33
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Już podali.
    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/35
    6376,z-jaka-predkoscia-jechal-jaroslaw-walesa.html

    > A Ty wiesz że było inaczej, bo?

    Ooo, proszę, nie więcej niż 90. Dziwnym trafem - tyle ile ograniczenie.
    I ty w to wierzysz? Jakbym nie miał kolegów co opowiadali mi jakie wałki
    robią odpowiedni biegli to bym uwierzył.

    MS

  • 63. Data: 2011-09-18 13:20:34
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > 70 km/h jesli nie zdazyl zahamowac.
    >
    > Nastepny znafca motocykli.

    Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ścigaczów.
    Nie ośmieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeździ po drogach nie nie widzi
    jak jeżdzą motocykliści?

    MS

  • 64. Data: 2011-09-18 13:45:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 08:53, Bydlę pisze:

    > Czyżbyś zaliczał się do tych nielicznych, którym wydaje się, że tam
    > poboczenapadło na Walęsę J. i nic poza motocyklem Wałęsy J. nie ucierpiało?

    Nie pobocze, tylko półślepy debil w samochodzie.

  • 65. Data: 2011-09-18 13:46:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 13:18, Maciej S. pisze:

    > Ooo, proszę, nie więcej niż 90. Dziwnym trafem - tyle ile ograniczenie.
    > I ty w to wierzysz? Jakbym nie miał kolegów co opowiadali mi jakie wałki
    > robią odpowiedni biegli to bym uwierzył.

    No to zrób własne niezależne śledztwo - weź Macierewicza do spółki, na
    pewno się dogadacie.

  • 66. Data: 2011-09-18 13:47:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.09.2011 13:20, Maciej S. pisze:

    > Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ścigaczów.
    > Nie ośmieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeździ po drogach nie nie
    > widzi jak jeżdzą motocykliści?

    Ośmieszasz to się ty. I to nie tylko kaleczeniem gramatyki.

  • 67. Data: 2011-09-18 14:00:26
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ścigaczów.
    > Nie ośmieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeździ po drogach nie nie
    > widzi jak jeżdzą motocykliści?
    ROTFL

    Pisz dalej chlopie, dawno sie tak nie usmialem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 68. Data: 2011-09-18 14:01:19
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > I ty w to wierzysz? Jakbym nie miał kolegów co opowiadali mi jakie wałki
    > robią odpowiedni biegli to bym uwierzył.
    Zmien piaskownice bo w tej cie oklamuja.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 69. Data: 2011-09-18 14:04:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-09-2011 13:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Ośmieszasz to się ty. I to nie tylko kaleczeniem gramatyki.

    Poczekaj, a zapytam inaczej. Jadę sobie samochodem 140km/h, z
    podporządkowanej włącza się motocyklista - hamuję, uderzam go jednak
    mając na budziku 90km/h co potwierdzają biegli. Ile wg. Ciebie jechałem?
    140 czy przepisowe 90 ?:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 70. Data: 2011-09-18 14:08:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

> [...]
    > Zaraz okaże się że jechał 40/godzinę jak wszyscy posiadacze ścigaczów.
    > Nie ośmieszajcie się. Zakładacie że nikt nie jeździ po drogach nie nie

    Easy.. A.Ł, B.K i (choć nie jestem pewien) masti to nieomylni
    motocykliści. Im nie przetłumaczysz że białe jest białe, a czarne jest
    czarne ;)

    Pozdrawiam
    Paweł