  • 11. Data: 2012-07-01 23:38:31
    Temat: Re: Motocykle są wszędzie!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2012 12:28, Bydlę pisze:

    > "...Według świadków motocyklista ruszył spod świateł podrywając przednie
    > koło do góry. Przejechał tak około 200 metrów, po czym stracił panowanie
    > nad motocyklem i uderzył w słup - mówi reporter Dariusz Borowicz, który
    > jest na miejscu wypadku.

    Uuu, to wygląda na kandydata na klasyczną "nagrodę Darwina"...

    Na osiedlu, gdzie kiedyś mieszkałem, taki kaskader się popisywał - nie
    wziął pod uwagę progu zwalniającego. Tyle jego szczęścia, że się nie
    rozpędził. Sam bez strat, tylko motocykl tak pechowo poleciał na
    krawężnik, że silnik się pięknie rozwalił. Tutaj pewnie było coś
    podobnego tylko prędkość większa.

    Kaskaderka fajna rzecz, ale NIE na drogach publicznych.

    W tym przypadku jestem zmuszony zająć stanowisko: lepiej on niż jakiś
    niewinny uczestnik ruchu.

  • 12. Data: 2012-07-02 10:15:10
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-07-01 12:28, Bydlę pisze:
    > zatrzymał się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie
    > stanął w płomieniach....

    "zatrzymał się dokładnie na środku skrzyżowania z Perzyńskiego, gdzie
    stanął w płomieniach...."

    Po umieszczeniu zdjęć musieli nieco obniżyć dramatyzm opisu ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2012-07-02 10:45:01
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Kowal" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ta-uderzyl-w-slup-

    > Ale, że co? Cieszy Ciebie, że zginął człowiek?

    Mnie bardzo cieszy, biorąc pod uwagę to co napisał kolega Bydlę.
    Ba - poproszę nawet więcej takich cukiereczków!

    Pozdrawiam - Darek.

  • 14. Data: 2012-07-05 13:33:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Jul 2012 21:12:58 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin Kowal

    > Gdzie to wyczytałeś?

    to po co wrzucasz kolejnego linka jak mkarwan o żydach?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2012-07-05 15:57:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > to po co wrzucasz kolejnego linka jak mkarwan o żydach?

    Kilka postów na ten temat rocznie to "jak mkarwan o żydach"?

    --
    ignorance is bliss