    From: Caezar Peonti vel pyteria <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
    Date: Mon, 12 Apr 2010 03:36:17 -0700 (PDT)

    Witam
    wiem ze bylo podobny watek nawet go czytalem ale chyba nie dokladni
    taki jak moj:

    Kupilem moto od goscia, ktory sciagnal go ze Szwajcari ale oclil w
    niemczech (sam nie wiem czemu)
    mi sprzedal normalnie z umowa kupna/sprzedazy i dal wszystkie
    dokumenty (dowod Szwajcarski, dokumenty z cla itp)
    Zrobilem pierwsz przeglad, tlumaczenie i jade do urzedu go
    zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
    a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
    zaplacone.
    Do tego czytlaem miedzy innymi na tym forum ze jesli moto jest oclone
    nie jest wymagany dokument VAT 25.
    Widze ze kobity w urzedzie same do konca nie wiedza ale zeby mnie
    splawic powiedzialy ze ten dokument jest wymagany.
    Problemu by nie bylo gdyby gosc kolomnie mieszkal ale gosc co
    sprzedawal non stop gdzies siedzi za granica i utrudniony do niego
    jest dostep
    a do tego zeby zlozyl winosek w swoim US o wydanie VAT 25 musi sie w
    nim pojawic co tez utrudnia sprawe.

    a teraz pytanie:
    Czy mimo tego ze wszystko zostalo zaplacone clo itp musze przynosci do
    urzedu formularz VAT 25 wydany sprzedawcy motocykla ?