  • 41. Data: 2004-10-10 19:26:16
    Temat: Re: Monopolista sie kruszy :)
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 10 Oct 2004 20:19:16 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> napisał:

    > A mi sie zalili, ze malo zarabiaja... Tepsiarze o ktorych mowisz, sa tylko
    > pionkami. Osobiscie nie mam nic do tych Panow, ale po kazdej wizycie w
    > domu/firmie musze wietrzyc mieszkanie/biuro... :)

    proponuje w takim razie spojrzeć do tabelek sprzedaży neostrady, ze
    szczególnym uwzgędnieniem pozycji _planowana_sprzedaż_ oraz
    _wykonana_sprzedaż_

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 42. Data: 2004-10-10 20:23:01
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > proponuje w takim razie spojrzeć do tabelek sprzedaży neostrady, ze
    > szczególnym uwzgędnieniem pozycji _planowana_sprzedaż_ oraz
    > _wykonana_sprzedaż_
    ...i odnalezdz spis prowajderow przez ktorych tp traci kupe szmalu.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 43. Data: 2004-10-10 20:24:12
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > olałem aluzje, doskonale ją widziałem
    Wiec dlaczego udzieliles odpowiedzi, ktora Cie kompromituje?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 44. Data: 2004-10-10 20:28:36
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > ...i odnalezdz
    Oczywiscie odnaleźć.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 45. Data: 2004-10-10 20:56:16
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sun, 10 Oct 2004 22:28:36 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> napisał:

    > Witam,
    > ...i odnalezdz spis prowajderow przez ktorych tp traci kupe szmalu.
    > Oczywiscie odnaleźć.

    proponuje zacząć jednak od przeczytania netykiety

  • 46. Data: 2004-10-10 21:14:42
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > proponuje zacząć jednak od przeczytania netykiety
    Po pierwsze: Netykietę znam. Po drugie: Zamiast bronić swoich racji,
    uporczywie powtarzasz te same argumenty, które są co najmniej śmieszne. Po
    trzecie: Tego typu postami nie wnosisz nic nowego do dyskusji, a jedynie
    sprawiasz, że użytkownicy neostrad zużywają kolejne cenne dla nich KB, o
    których tu mowa. Chciałem sie poprawić. Jeśli ja bym tego nie zrobił, zapewne
    uwagę zwróciłby mi ktoś inny (może nawet Ty, pod warunkiem, ze dostrzegłbyś
    błąd). Jeśli nie masz innych argumentów do obrony swojej wypowiedzi nt. owej
    konkurencyjności i złości ze strony tp, proponuje EOT (End of topic). Jednak
    z ciekawością wysłuchałbym kolejnych twoich postow na ten temat.

    Hint! Jeśli juz jesteśmy przy netykiecie - Zanim wyślesz posta, 2 razy pomyśl
    czy warto to opublikować i czy wnosisz cos nowego do dyskusji, bowiem bardzo
    łatwo zostać okrzykniętym trollem.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 47. Data: 2004-10-11 13:51:40
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> zapodał(a):
    > Witam,
    > Czym sie rozni czas sciagania filmu 700MB ktory nie wszedl jeszcze do kin od
    > tego (700MB) ktory jest juz w kinach?

    poważnie pytasz?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 48. Data: 2004-10-11 14:20:59
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > poważnie pytasz?
    Żartujesz sobie? Oczywiste jest, że nie różni się niczym.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 49. Data: 2004-10-11 15:01:51
    Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:cke4r7$cpm$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam,
    > Żartujesz sobie? Oczywiste jest, że nie różni się niczym.

    Kamień i kartka papieru też powinny spaść równocześnie, rzucone z wieżowca
    :)

    Na post po zbóju zaprosił
    P.D.

  • 50. Data: 2004-10-11 15:08:48
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > Kamień i kartka papieru też powinny spaść równocześnie, rzucone z wieżowca
    Jeśli waga będzie się zgadzała to tak - Działać będzie ta sama siła. W tym
    przypadku, mówimy o wadze pliku który jest równy 700MB, więc nie widzę powodu
    aby czay ściągania były różne. EOT - Ten wątek zmierza do nikąd.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219