  • Data: 2010-07-03 09:28:17
    Temat: Mono LCd z touchscreen @ spi
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Poszukuje wyświetlacza LCD o rozdzielczości przynajmniej 128x64 (ale
    bardziej wolałbym 256x128) lub zblizonej (lekki prostokąt). Najwazniejsze:

    a) Mono.

    b) Touch screen

    c) SPI

    d) Wlasne podświetlanie (zasilany jednym napieciem, idealnie 3.3V)

    e) Jak najmniej pinów na tasmie/złaczu - super jeśli to tylko vcc,gnd i spi.

    f) Mozliwie wyraźny, będzie uzywany w pomieszczeniu za dnia.

    g) Idealnie gdyby miał organizację wierszy poziomo a nie pionowo.

    Rynek wyswietlaczy zmienia się bardzio szybko i nie wiem gdzie czego
    szukać. Wręcz może się okazać że najtańsze było by coś do telefonu, ale
    ze względu na nikłą ilośc pamięci w CPU nie mogę sobie pozwolić na duzy
    framebuffer. Widział ktoś coś taniego i wygodnego w uzyciu ostatnio?
    Będę tego pilnie potrzebował więc dostawa za pół roku mnie nie interesuje.