  • 1. Data: 2010-07-29 21:49:35
    Temat: klawiatura . nie rozumiem
    Od: "Czeslaw P." <c...@o...pl>

    Bezprzewodowa klawiatura Y-RAK73 Logitech.
    Komputer ASUS EEEPC 901.
    System Windows XP Prof PL, SP3

    Problem:
    odbiornik/emiter wpiety w notebooka dziala. Z kalwiaturą ma łączność.
    Batreie/zasilanie ok.
    Komputer wyswietla dymek, ze nie rozpoznano urządzenia.
    Klawiatura działa kilkoma klawiszami funkcyjnymi, np. przejście w stan
    uspienia, ale klawisze literowe i numeryczne juz nie działają.

    Uruchomia sie kreator/instalator nowego sprzętu, klikam "dalej" i rząda
    uzupełnienia jakiś plików z CD z Service Packiem 3.

    Niestety nie mam p łyty, nie mam napędu CD/DVD zewętrznego.
    Jak to obejść, jak uryuchomić sprawną sprawdzoną na innym komputerze
    klawiaturę bezprzewodową?
    Mysz będąca w kompleceie klawiaturą Logitech działa. Inna mysz
    bezprzewodowa Tracera też działa.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie
    mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

    Dziękuję za donację.

  • 2. Data: 2010-07-30 09:53:03
    Temat: Re: klawiatura . nie rozumiem
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Czeslaw P." <c...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Niestety nie mam p łyty, nie mam napędu CD/DVD zewętrznego.
    > Jak to obejść, jak uryuchomić sprawną sprawdzoną na innym komputerze

    Sciagnac SP3, rozpakowac, pokazac instalatorowi gdzie sa pliki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 3. Data: 2010-08-04 09:31:11
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 29.07.2010 23:49, Czeslaw P. pisze:
    > Jak to obejść, jak uryuchomić sprawną sprawdzoną na innym komputerze
    > klawiaturę bezprzewodową?

    1) Czytaj swoje posty przed publikacją na grupie. Połowę
    Twojego tekstu słownik mi podświetlił na czerwono --
    zero diakrytyków i mnóstwo literówek.

    2) Skopiuj przez sieć lub pen-drive zawartość płyty insta-
    lacyjnej systemu (w zasadzie powinieneś mieć system do-
    starczony na płycie z samym komputerem też). Możliwe,
    że firmowy system nie ma zainstalowanych sterowników
    HID do klawiatury z oszczędności miejsca -- w sumie ten
    komputer to przenośny notatnik i raczej nie ma potrzeby
    podłączania do niego zewnętrznej klawiatury.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./