  • 61. Data: 2009-05-15 08:51:56
    Temat: Re: "Moment/moc" a błędy nowicjusza.
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kocyk napisał(a):
    > dlatego dzis
    > jestem ZDECYDOWANYM przeciwnikiem piecsetek. Pincet to zlo i zmarnowany
    > czas, chyba, ze ktos wogole nie umie jezdzic i uczy sie od zera.

    E tam, troche zaradykalnie.
    Ja tylko uwazam, ze giees pincet to mega kupa. Jak cala seria GSow od
    poczatku swiata to bardzo kurna fajne motury, tak giees pincet to jakies
    niewiadomoco co powoduje brak apetytu. Nawet na jazde.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 62. Data: 2009-05-15 08:53:07
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > jestem ZDECYDOWANYM przeciwnikiem piecsetek. Pincet to zlo i zmarnowany
    > czas, chyba, ze ktos wogole nie umie jezdzic i uczy sie od zera.

    Po części się zgodzę z tym czego nie zacytowałem. Na pewno są lepsze
    motocykle do wszystkiego, od GSa, ale nie mów mi, że GS to złe moto.
    Spokojnie można skoczyć 450km w jeden dzień i bardzo się nie zmęczyć.
    Wyprzedzanie poniżej 140km/h też nie sprawia problemu. 500tka daje ogromną
    przyjemność z jazdy i wiele może nauczyć lub wybaczyć - z większymi
    sprzętami różnie bywa.
    Ja wybrałem GSa z przedziału 500 bo mi się podoba, bo wolałem kupić za
    posiadaną kasę moto nowsze w dobrym stanie, niż większe, stare i dorżnięte,
    poza tym pierwsze jazdy to był dla mnie horror, bo miałem wrażenie że mi
    spod tyłka ucieknie :] (wcześniej nie jezdziłem na moto, tylko rowerem w
    zjezdzie, więc chociaż podstawy opanowania jednośladu miałem wszczepione,
    ale cała reszta to był terror)

  • 63. Data: 2009-05-15 08:53:41
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

> [...]
    > poczatku swiata to bardzo kurna fajne motury, tak giees pincet to jakies
    > niewiadomoco co powoduje brak apetytu. Nawet na jazde.

    Nie to, co cb500 z austrii? Polimeryzowalbym.
    K.14.

  • 64. Data: 2009-05-15 08:55:53
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > O rany panowie przeciez to oczywiste,
    > ze jak sie polozy nogi na podnozkach to
    > sterownosc motocykla nawet przy predkosciach
    > nieznaczacych zancznie sie poprawia
    > a moze zwlaszcza w takich

    a ja kumplowi powtarzam: jak ruszasz to nogi od razu na miejsce i przy baku.
    Bo majta nimi i się dziwi, że mu moto za wężem jezdzi :/

  • 65. Data: 2009-05-15 08:57:43
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kocyk napisał(a):
    > Nie to, co cb500 z austrii? Polimeryzowalbym.

    Ujezdzam czasami. Nie ma porownania. Mnie ino wkurwiaja tłiny.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 66. Data: 2009-05-15 09:19:06
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Ujezdzam czasami. Nie ma porownania. Mnie ino wkurwiaja tłiny.

    No to ja sie nie zgadzam. A co do twinow - spojrz na to tak: co dwa
    krocce to nie jeden.
    K.14

  • 67. Data: 2009-05-15 10:37:06
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 15 May 2009 03:05:57 +0200, Spider A.J. <n...@t...gmx.net>
    wrote:

    [...]
    > Moze to Ciebie smieszy ale pierwsze 100-150 km
    > na nowych gumach nalezy wykonac tak jakbys jezdzil po kisielu.
    > to tez powinno byc w faku.

    Z tego co czytałem to już od dłuższego czasu żadna firma produkująca
    gumy do motocykli nie zostawia na nich warstwy środka ochronnego, więc
    papier ścierny lub szlifierka niewiele pomoże.

    Natomiast istnieje inny powód, dla którego należy na początku na świeżych
    oponach jeździć ostrożnie - pierwszy cykl cieplny (głównie rozgrzewanie)
    powoduje zmianę struktury chemicznej gumy, więc jak się zacznie od razu
    pałować na nierozgrzanych nówkach, to opona później będzie gorzej pracować
    i szybciej się zużywać.

    Ale np. na wyścigach, jak się ma nówki podgrzane elektrycznym kocykiem to
    można zaraz po zmianie zasuwać na 100%.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 68. Data: 2009-05-15 10:51:40
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Z tego co czytałem to już od dłuższego czasu żadna firma produkująca
    > gumy do motocykli nie zostawia na nich warstwy środka ochronnego, więc
    > papier ścierny lub szlifierka niewiele pomoże.

    To powiedz mi co to na bokach bylo - co sie tak ladnie zluszczalo
    - taka cieniutka blonka jasniejsza niz kolor gumy ?

    Opony Michalki pilot road 2ct

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 69. Data: 2009-05-15 10:56:23
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Norbi napisał(a):
    > - taka cieniutka blonka jasniejsza niz kolor gumy ?

    czekaj, o jakich gumkach my gadamy??

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki