  • 11. Data: 2010-09-30 17:30:58
    Temat: Re: Mokre siedzenia
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-30 13:05, Gabriel 'wilk' wrote:

    > Brakuje w waszych propozycjach jeszcze "pampersow" :-)
    > pozdrawiam

    próbowałeś w praktyce? nie, to dlaczego się naśmiewasz?

  • 12. Data: 2010-09-30 18:41:58
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-30 17:30, Olek pisze:

    > próbowałeś w praktyce? nie, to dlaczego się naśmiewasz?
    Co probowalem i gdzie sie nasmiewan (znacz znazcenie emotikon)? Jesli
    chodzi o gazety i reczniki papierowe to sprawdzaja sie znakomicie na
    dywanikach jesli na polu jest deszcz lub snieg, ale z tapicerki czy
    gabki siedzeniowej to marnie to wyglada.
    Tym bardziej, ze jak ktos zalal siedzenie to gabka nasiaknie i woda
    wejdzie w zakamarki podlogi - wiem bo widzialem jak wyglada w kilku
    autach woda plywajaca po podlodze a przeciekala albo peknieta szyba lub
    uszczelka. Smrod, stechlizna, grzyb po kilkunastu dniach, do wymiany
    maty podlogowe i czesc gabek + rozbieranie calej podlogi, suszenie kabli
    itp. (2 doby w cieplym garazu z glowy) :-(
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-09-30 23:30:57
    Od: othello <b...@v...com>

    Wojciech "Spook" Sura wrote:
    > Witam!
    >
    > Zalałem sobie deszczówką tylne siedzenia, które pozostają wilgotne już
    > trzeci dzień. Czy jest jakiś dobry patent na wysuszenie ich?
    > Najchętniej zdemontowałbym je i wysuszył w domu, ale nie wiem, czy jest
    > to możliwe i do zrealizowania bez demontowania połowy samochodu (Polo
    > IV, 2003). Wywietrzyć samochód też by się dało, ale na razie nie
    > zapowiadają ciepłych, słonecznych, złotopolsko-jesiennych dni...
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    Nie przejmuj się zbytnio pogodą. Nie długo przyjdą srebrno-polskie
    mrozy. Zamarznie to i łatwo sie wykruszy. Resztę łącznie z rdzą
    zmieciesz szczotką albo wyssiesz odkurzaczem.
    Powodzenia

    Bziuk

  • 14. Data: 2010-10-01 00:02:59
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

> [...]
    > zdemontowałbym je i wysuszył w domu, ale nie wiem, czy jest to możliwe i
    > do zrealizowania bez demontowania połowy samochodu (Polo IV, 2003).

    Ja ustawiam klimatronik na 25'C i jezdze ile wlezie, wilgoc nie ma szans ;)

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2010-10-01 00:37:23
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-09-30 18:41, Gabriel 'wilk' wrote:

> [...]
    > maty podlogowe i czesc gabek + rozbieranie calej podlogi, suszenie kabli
    > itp. (2 doby w cieplym garazu z glowy) :-(

    wystarczy położyć dużo gazet i czymś przygnieść. Gazeta bardzo dobrze
    wyciąga wilgoć, ale być może masz rację. Mi się bez problemu udało tak
    wyciągnąć wigloć z dosyć grubego filcu podłogowego i nic nie musiałem
    rozbierać, grzyba brak.

  • 16. Data: 2010-10-01 09:14:38
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Dnia 30-09-2010 o 09:31:02 Rafał <r...@o...pl> napisał(a):

    > W dniu 30.09.2010 07:54, Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > Tylne fotele powinny się demontować beż większy problemów, jeżeli nie
    > jest przewidziane ich wyjmowanie w formie różnego rodzaju zatrzasków i
    > haków to w najgorszym przypadku do odkręcenia będzie kilka śrubek i to
    > raczej bez demontowania czegokolwiek dodatkowego, jakiś okładzin czy tym
    > podobnych.
    > Przyjrzyj się im dobrze, na pewno się da to w miarę prosto zrobić.

    Siedziska udało mi się wymontować bez problemów, okazuje się, że po
    podniesieniu można je banalnie łatwo wyjąć z zawiasów bez żadnych
    narzędzi; Przesuszyłem je całą noc przy kaloryferze ustawionym na maksimum
    i rano były już suche (suszyłem ze wszystkich stron). Przy trochę
    ładniejszej pogodzie przejadę się gdzieś kawałek i zrobię generalne
    wietrzenie. Oparcia były wilgotne tylko na dole, sprawdziłem wczoraj, że
    już wyschły.

    Najchętniej wstawiłbym auto na dzień do jakiegoś ciepłego garażu, ale
    niestety najpierw trzeba takowy mieć :)

    Dziękuję wszystkim za porady!

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 17. Data: 2010-10-02 15:26:16
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Już jeden w ten sposób spalił samochód.

    Poza tym grzyb i pleśń szybciej się rozwiną w cieple.

    Pojechać na niedzielną "mszę" z całą rodziną do jakiegoś centrum handlowego,
    otwieramy wszystko, jeden na czatach reszta w
    McDonaldzie ;-)

    -----