  • 141. Data: 2019-01-07 21:38:40
    Temat: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 19:14:22 UTC+1 użytkownik
    a...@m...uni.wroc.pl napisał:
> [...]
    Lepiej

    porownianiu ze wzorem Lorentza jest znacz?co prostszy.

> [...]
    >
    > W ksiazce Halidaya i Restnik (kiedys dosc populary podrecznik fizyki)
    > zaczynajac od strony 525 jest opis doswiadcznia Michelsona-Morleya.
    > Na poczatku strony 527 jest wzor:
    >
    > t_1 = d*(2*c)/(c^2 - u^2)
    >
    > Czy twoim zdanien to inny wzor od wzoru z nr 2 w twojej pracy?
    >
    > I czy wczesniej widziales taki wzor?

    > Ja nie wyciagam pochopnych wnioskow. O tobie wiem tyle co napisales
    > w grupach dyskusyjnych i artykule. I to co pomijales, to tez sporo
    > mowi.

    > Do ciebie nalezy wyjasnienie czy nie wiedziales, czy celowo nie

    MLody, napracowales się aby mi udowodnić cos co zadnym dowodem na to, ze ja od
    Halidea czy Restnika swoje wyprowadzenie wzoru na wartość wspolczynnika, który
    nazywam symbolem K^2, normalnie zerznalem. Ten wzor, ktory przypisujesz
    Halideowi został wyprowadzony kupe lat wcześniej przez Lorentza. Tyle, ze on
    wyprowadzil go przeskakujac z ukladu na układ bo on wynalazl roniez
    transformacje wymagające tych przeskokow. A ja to zrobiłem a jednym układzie
    odniesienia. UKladzie, ktory na swój użytek nazwalem Uniwersalnym Ukladem
    Odniesienia (UUO).

    I ten kwestionowany przez ciebie wzor jest identyczny z wyprowadzonym przeze
    mnie w oparciu o zalaczone w artykule obrazki.

    Przyjm do wiadomości, ze ja nie roszcze sobie praw to tego wzoru. Nie roszcze
    sobie praw autorskich do tego, ze oprócz tego wyprowadzilem sobie jeszcze dwa
    inne elementarne wzory, ktore zapewene również gdzies w literaturze znaleźć
    można. Co swiadczy tylko o tym, ze moje wyprowadzenia tych wzorow 0, 1, i 2
    na czasy, można uznac za poprawne.
    Ja roszcze sobie prawo pierwszenstwa do tego ze ja
    ten swój oznaczony cyfra 2 wzor, podzieliłem przez wzor oznaczony cyfra 0 i
    potem 1 i w ten sposób uzyskałem nowa, dotychczas nigdzie nie poblikowana i
    nieznana zaleznosc na odpowiednik gammy wzdluznej. Gamma Lorentza była i jest
    gamma poprzeczna. Gamma wzdluzna, która ja w ten stosunkowo prosty sposób
    odkryłem, ma wartość gamma^2, czego w literaturze nie udało mi sie wcześniej
    znaleźć.
    Drugim ale już nie osiagnieciem lecz swoista ciekawostka, ktora dowodzi
    jedynie, ze zjwisko zwalniania tempa chodu zegarow swietlnych jest klasycznym
    zjawiskiem fizycznym, ktore powinno u bedzie dzialac w oparciu o fizyke
    klasyczna. Bez konieznosci uciekania się do jakies innej teorii. I ten wzor
    dzięki swojej prostocie jest również godny upowszechnienia a czego dotad nikt
    przede mna nie uczynil. Nie spotkalem wzoru na gamme w przedlozonej przeze
    mnie postaci czy formie. Wszyscy relatywiści, autorzy podrecnikow w tym
    amerykańskich, korzystają z zaleznosci Pitagorasa a ja skorzstalem z funkcji
    cyklometrycznej. Tego nawet pan Halidey nie przewidział, ze tak tez można.
    Natomiast jeden, dość swiatly uczestnik tego forum, piszący pod imieniem
    Wladek, również ten wzor na gamme, nie wiem, może później, moze wczeesniej ale
    nieazleznie od siebie, w przedlozonej nowej formie wynalazl. I za to go chwale
    bo podobnie jak ja, tez na wlasna reka i własnym sumptem, probuje swoje tezy
    doswiadczalnie potwierdzać czy im zaprzeczać.

    Tornad

  • 142. Data: 2019-01-07 21:45:33
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jakub Rakus wrote:

    > A Ty nie przekręcaj zręcznie moich słów, żeby zrobić banał z tego na
    > czym się teraz kasę robi (abstrahując od sensu i kierunku w jakim
    > zmierza smart-społeczeństwo).

    Przekręcanie czegokolwiek nie było moją intencją, jeśli mimowolnie tak
    wyszło, to przepraszam. Po prostu znam to środowisko od podszewki i
    wiem, że na trwałe do programowania mobile idą ludzie gorszego sortu,
    cytując klasyka. W życiu bym im niczego odpowiedzialnego nie powierzył i nie
    ma znaczenia, że robi się na tym kasę. Ludzie od DSP to inny poziom
    intelektualny, tam możliwości ściemniania są zdecydowanie mniejsze.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 143. Data: 2019-01-08 10:52:37
    Od: robot <a...@o...pl>

    Uprzedzam, że on tym urządzeniem będzie obalał teorię względności.
    Więc żadnej fuszerki panowie.