    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Moje coroczne molestowanie elektronikow
    Date: Mon, 7 Jan 2019 21:45:33 +0100
    <q0lv1q$6oh$1@node1.news.atman.pl> <q0sn0h$l1c$1@node1.news.atman.pl>
    <q10bdm$5en$1@node1.news.atman.pl>

    Jakub Rakus wrote:

    > A Ty nie przekręcaj zręcznie moich słów, żeby zrobić banał z tego na
    > czym się teraz kasę robi (abstrahując od sensu i kierunku w jakim
    > zmierza smart-społeczeństwo).

    Przekręcanie czegokolwiek nie było moją intencją, jeśli mimowolnie tak
    wyszło, to przepraszam. Po prostu znam to środowisko od podszewki i
    wiem, że na trwałe do programowania mobile idą ludzie gorszego sortu,
    cytując klasyka. W życiu bym im niczego odpowiedzialnego nie powierzył i nie
    ma znaczenia, że robi się na tym kasę. Ludzie od DSP to inny poziom
    intelektualny, tam możliwości ściemniania są zdecydowanie mniejsze.

    Pozdrawiam, Piotr