    From: "Maciek C" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Moduły LED SMD... Jak to najlepiej zasilić...?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 14:06:00 +0100

    Witam Wszystkich... Posiadam moduły z diodami LED SMD. Każdy z nich
    składa się z 3 białych ledów smd, połączonych szeregowo, moduły wg.
    producenta są przystosowane do zasilania napięciem 9V, prąd 10mA. Potrzebuję
    podłączyć do jednego źródła zasilania około 100 takich modułów... Pytanie
    brzmi jak najlepiej to zrobić? Do każdego opornik i zasilać z 12V, czy
    połączyć równolegle i zasilacz 9V? Czy może jakiś specjalny zasilacz do
    ledów? Nigdy nie łączyłem takich ilości LEDów proszę o pomoc. Zależy mi
    oczywiście na jednakowej jasności świecenia wszystkich modułów...

    Maciej C.