  • Data: 2009-03-25 20:29:34
    Temat: Re: Moduły LED SMD... Jak to najlepiej zasilić...?
    Od: Jan Górski | gdL <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szeregowo będą świecić równo, ale równolegle nie. Diody zazwyczaj
    steruje się ze źródła prądowego. Był taki scalak z rodziny LM, ma 10
    wyjść regulowane jednym rezystorem. Można być może dodać do tego
    tranzystor, bo 1A to trochę dużo. Nie wiem co powiedzą inni o tym, bo
    ja nie mam zbyt dużego doświadczenia z elektroniką.