    From: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Modlińska WAW dzisiaj rano
    Date: Mon, 28 Sep 2009 09:50:54 +0200

    Rano ok 7:40 jadąc do roboty widziałem dzwon przy wjeździe z Modlińskiej
    (Warszawa) na most toruński, przy straży pożarnej. Autobus na awaryjnych, na
    poboczu strażacy przy walniętym czarnym cruiserze. Nie widziałem dokładnie
    jakie moto, nie było się jak zatrzymać (jechałem ZTM)
    Coś poważnego? Wiecie coś więcej?

    Pozdrawiam
    Kris
    XT 600