  • 61. Data: 2022-04-19 20:05:30
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-04-19 17:35, K wrote:

    > Gersdorf pierdoli jak potluczona. Nie mozliwe, ze tego nie slyszeli, a w
    > takiej sytuacji kazdy kierowca by instynktownie sie rozejrzal. W ogole
    > na tym filmie to ten kawalek blachy o ktorym ona mowi to byl praktycznie
    > caly wrak motocykla, ktory ich wyprzedzil. Szkoda chlopa, zabila go
    > predkosc i brak wyobrazni. Widzial zestaw, ktory sie wlacza do ruchu i
    > mogl przewidziec, ze osobowka zjedzie aby go wpuscic.

    Walczmy z sierotami drogowymi! Zgoda - mogl i powinien przewidziec.
    Ale osobowka nie miala prawa wymuszac pierwszenstwa i powodowac wypadku
    w taki sposob (oczywiscie rzekomo i przypuszczalnie, bo na filmie na
    100% tego nie widac).

    --
    mk4

  • 62. Data: 2022-04-19 20:08:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-18-kwietnia-2022 o 23:49, r...@k...pl pisze:
    > Najwyżej na pokazowe oskarżenie.

    I tu się nie rozumiemy.

    Ty to nazywasz ja ci tam pokazówką i uciskiem...

    a ja normalnym traktowaniem każdego człowieka przez prawo

    Dziś nowy szef mnie opierdolił za niewinność bo czegoś jeszcze nie
    poznałem w nowej firmie.

    Mam robić awanturę i protestować a może się podpalić na placu manewrowym?
    Takie jest życie. Nie zawsze wydaje się sprawiedliwe

    Ale są tacy dumni z pogardą się odnoszący do innych sekciarze którzy nie
    potrafią tego ZNIEŚĆ ;-)

  • 63. Data: 2022-04-19 20:22:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-kwietnia-2022 o 17:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie bądź taki pewny - a może właśnie lewym jechał i miał "mrugane" z tyłu, a dawca
    jak to dawca niecierpliwy był?

    Tego nie wiemy.

    Ale wiemy że złom wyprzedził auto a potem auto złom ominęło i pojechało
    dalej.

    Wciąż mam wrażenie że to odłamek statku Klingonów wypadł przez tunel
    podprzestrzenny.
    To się zdarza często na autostradach. Nanity to posprzątają ;-)

  • 64. Data: 2022-04-19 20:41:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-kwietnia-2022 o 17:58, K pisze:

    > Chodzi o to aby pozniej nie musiec przepraszac i/lub placic komus
    > odszkodowania za pomowienia.

    możesz sobie to tak nazywać a wszyscy wiemy o co chodzi ;-)

  • 65. Data: 2022-04-19 20:45:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-19-kwietnia-2022 o 20:05, mk4 pisze:

> [...]
    > Ale osobowka nie miala prawa wymuszac pierwszenstwa i powodowac wypadku
    > w taki sposob (oczywiscie rzekomo i przypuszczalnie, bo na filmie na

    Nie wiesz czy wymuszała. Może jechała parę kilometrów wyprzedzając tiry.

    Ale wiemy na pewno że wyprzedził sędziów wrak motocykla a oni go ominęli
    i pojechali dalej.

    Kowalski by poszedł do ciupy a SEKATA będzie miała szok i pomroczność
    jasną czy jak to teraz sprzedajne konowały nazywają ;-)

  • 66. Data: 2022-04-19 20:51:23
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-04-19 20:45, _Master_ wrote:

    > Nie wiesz czy wymuszała. Może jechała parę kilometrów wyprzedzając tiry.

    O ile pamietam po horyzont widac sznur aut na filmie. Faktycznie, ze
    pewnoscia bylo wielokilometrowe wyprzedzanie tirow ;)

    Dlatego pisalem, ze istnieje uzasadnione przypuszczenie.

    --
    mk4

  • 67. Data: 2022-04-19 20:55:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-19 o 09:02, _Master_ pisze:

    > Tak są takie interpretacje.
    > Ja się nie zgadzam z nimi.
    > Bo warunek musi być taki że kierowca musi mieć szansę motocyklistę
    > zauważyć.
    > Ja często patrzę w lusterka ale potrafię sobie wyobrazić sytację (pewnie
    > miałem takich kilka) że obiektu w prędkości ŁORP ;-) nie zauważę.
    > Nie tylko z uwagi na prędkość ale i inne samochody, wzniesienie drogi itd.
    > Także ten... Jeśli był ŁORP to wina zajeżdżającego maleje do zera.
    Ma ktoś linka do google tego miejsca? czy tam nie ma czasami łuku w lewo
    i faktycznie kierowca mógł nie widzieć motocyklisty?

    --
    Janusz

  • 68. Data: 2022-04-20 00:35:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 19 Apr 2022 20:08:08 +0200, w <625efa88$0$466$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Takie jest życie. Nie zawsze wydaje się sprawiedliwe
    >
    > Ale są tacy dumni z pogardą się odnoszący do innych sekciarze którzy nie

    Nie wiem co ty jarasz, ale zwykły Kowalski w takim przypadku nie usłyszałby
    żadnego zarzutu o nieudzielenie pomocy.

  • 69. Data: 2022-04-20 06:38:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 20:08, _Master_ pisze:

    > Dziś nowy szef mnie opierdolił za niewinność bo czegoś jeszcze nie
    > poznałem w nowej firmie.

    Wywalili cię ze starej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2022-04-20 06:41:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 20:55, Janusz pisze:

    > Ma ktoś linka do google tego miejsca? czy tam nie ma czasami łuku w lewo
    > i faktycznie kierowca mógł nie widzieć motocyklisty?

    https://www.google.pl/maps/@53.007569,22.2924157,3a,
    75y,272.91h,77.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1szhkVun84opCY8
    hec4q68zg!2e0!7i13312!8i6656

    Niby górka, ale światła raczej widać.

    --
    Shrek