-
21. Data: 2018-01-15 18:23:43
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
To nie Twoja wina ze glupszy jestes od samotnie rosnacego drzewa bo Ci mozg jakies
cwaniaki z dzisiejsej opozycji zlasowaly. Nie doplacamy do wegla, drogo wydobywamy
ale do kurwy nedzy nie doplacamy. Zeby kupic za granica potrzebne sa dolary. Mamy
wlasna drukarnie dolarow czy kurwa nie mamy? Nierentownoc kopaln tak jak lotu,
stoczni itp zrobili zlodzieje co rzadzili poprzednio. Chcieli to wszystko opierdolic,
kopalnie niemcom, i wyjechac na zasluzony odpoczynek. Kopalnie mialy przynosic straty
bo takie kopalnie latwo za damski chuj sprzedac. Kupcami mieli byc niemcy bo
potrzebuja bardzo duzo wegla a w zeszlym roku zamkneli ostatnia swoja kopalnie.
-
22. Data: 2018-01-15 18:40:36
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Z tym debilnym usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte? Dolacz do tego miliona. Co
sie tutaj bedziesz wkurwial ze prad drogi.
-
23. Data: 2018-01-15 18:48:27
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:0efefca6-52b9-4f1b-81d1-de99511d511f@go
oglegroups.com...
>To nie Twoja wina ze glupszy jestes od samotnie rosnacego drzewa bo
>Ci mozg jakies cwaniaki z dzisiejsej opozycji zlasowaly.
>Nie doplacamy do wegla, drogo wydobywamy ale do kurwy nedzy nie
>doplacamy.
>Zeby kupic za granica potrzebne sa dolary. Mamy wlasna drukarnie
>dolarow czy kurwa nie mamy?
>Nierentownoc kopaln tak jak lotu, stoczni itp zrobili zlodzieje co
>rzadzili poprzednio.
Czasy sie zmienily. Nie trzeba wydobywac wegla zeby miec dolary, mozna
produkowac meble, samochody, czy np alufelgi albo siedzenia do nich.
>Chcieli to wszystko opierdolic, kopalnie niemcom, i wyjechac na
>zasluzony odpoczynek. Kopalnie mialy przynosic straty bo takie
>kopalnie latwo za damski chuj sprzedac. >Kupcami mieli byc niemcy bo
>potrzebuja bardzo duzo wegla a w zeszlym roku zamkneli ostatnia swoja
>kopalnie.
Moze ... ale co - przywiezliby tu swoich gornikow, zatrudnili naszych,
czy kupili tani wegiel z Afryki czy Australii ?
J.
-
24. Data: 2018-01-15 19:02:05
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Czy Ty kurwa rozumesz ze nie sprzedajemy wegla za granice. Wszystko co wydobeda
gornicy jest wykorzystane w Polsce i do tego trzeba dokupic za granica kilkanascie
milionow ton wegla do palenia w malych piecach i kotlach.
-
25. Data: 2018-01-15 19:24:06
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
>Czy Ty kurwa rozumesz ze nie sprzedajemy wegla za granice.
>Wszystko co wydobeda gornicy jest wykorzystane w Polsce i do tego
>trzeba dokupic za granica kilkanascie milionow ton wegla do palenia w
>malych piecach i kotlach.
No i co z tego ?
Powinienes pamietac, jak ta zła i niedobra Thatcher zrobila to samo w
GB.
Przestala sie przejmowac, ze to co gornicy wydobyli bylo wykorzystane
w kraju, i ze trzeba dokupic wegiel z zagranicy, przestala doplacac do
gornikow, minelo ... to juz chyba bedzie ponad 30 lat, i oni jezdza do
nas, czy my do nich ? :-)
J.
-
26. Data: 2018-01-15 19:28:55
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2018-01-15 o 14:15, Myjk pisze:
> Mon, 15 Jan 2018 12:51:07 +0100, Trybun
>
>> Właśnie podobno że nie. Po to właśnie wprowadzili takie rozwiązanie aby
>> nie zmuszać kierowców do jednorazowego i tym samym, dużego obciążania
>> kieszeni.
> Ale tak realnie to przeciętny kierowca przejezdża w dzień powszedni nie
> więcej niż 60km. Od bidy nawet ten miev z uszkodzonymi bateriami (albo może
> po prostu w trybie serwisowym :P) by większość zadowolił. Inna sprawa,
> muszę przyznać, że to pilnowanie poziomu energii nie było niestety
> komfortowe -- ale to pewnie dlatego że nie znałem realnych możliwości,
> wszystko było zagadką.
No, nowsza wersja Nissana od tego którym miałem okazję się przejechać ma
podobno już baterię nowszej generacji, i teoretycznie to ma przejechać
około 500km. A wiec praktycznie na jakieś 200km zasięgu przez jakieś 10
można liczyć, tak że ładowanie przy umiarkowanym użytkowaniu - raz na
tydzień. No i myślę że świetna sprawa z tą możliwością wymiany
pojedynczych ogniw baterii. Wcześniej chciałeś czy nie, zmuszony byłeś
do ponoszenia kosztów wymiany całej baterii.
>
>> Ja niestety tego "kopa" nie odczuwałem, przypuszczalnie powodem był brak
>> wrażeń akustycznych związanych z przyspieszaniem.
> U mnie wręcz przeciwnie -- brak hałasu potęgował wrażenia przyśpieszenia do
> tego stopnia, że nie potrafiłem ocenić jak szybko jadę (znaczy włąśnie
> myślałem że jadę znacznie wolniej). Zresztą to nie tylko wrażenie, bo
> moment obrotowy było czuć, do 60 większość aut zostawała w tyle. Znaczy ja
> wiem że nikt się nie ścigał, ale to tym bardziej pokazuje że przeciętny
> kierowca nie potrzebuje wyjątkowych parametrów i taka taczka by w
> zupełności wystarczyła, szczególnie do miasta i na krótkie odcinki.
>
> Jednak najbardziej podobał mi się tryb regeneracji, nie że to jakaś
> ekologia -- ale przejechanie 30km bez dotykania pedału hamulca to genialna
> sprawa. ;)
No cóż, pewnie co szofer to inne nie tylko oczekiwania ale i odczucia..
Z racji tego że nie miałem okazji przekonać się o tym osobiście, a
bardzo ciekawi mnie ten aspekt - jak wygląda jazda w miarę wyczerpywania
się baterii, jest ona wyraźnie słabsza czy zużycie można zobaczyć tylko
na wskaźniku?
>
>> Zresztą autko z którym
>> miałem styczność w taki czy inny sposób wyścigówka nie jest. Ale potrafi
>> zaskoczyć, szoferowi może się wydawać że dopiero rusza a na wskaźniku
>> prędkości info że właśnie przekroczone zostało 120km/h. W sumie aby
>> zająć jakieś bardziej zdecydowane stanowisko względem elektryków,
>> musiałbym takie auto mieć trochę dłużej do dyspozycji.
> Czym jeździłeś, przypomnisz?
Nissan Leaf.
>
>> Także moim zdaniem hybryda to jakaś - pomyłka. Jakoś nie widzę
>> zapotrzebowania w swoich autach na na elektryczny silnik..
> Ja jak najbardziej widzę zapotrzebowanie na elektryczny silnik -- znacznie
> ponad 90% bym jeździł na prądzie. Podobnie moja żona. Realnie to jedyną
> przeszkodą jest abstrakcyjnie wysoka cena. Jeśli taki nowy Outlander PHEV
> kosztuje ponad 200 tys. zł... a dobrze utrzymany po 4 latach ponad 90 tys.
> to już masakra deczko.
>
> Wracając jednak do mieva -- pierwszy wypust kosztował abstrakcyjne
> pieniądze, bo około 160 tys. zł. Obecnie mogą ściągnąć to samo auto za 120.
> Ceny zatem, niemrawo, ale jednak spadają. W zachodnich państwach nie
> dopłacają do górników tylko do elektryków, to ceny niższe i za 90 można
> kupić taką taczkę wraz z przywilejami. Czekam co tam Tesla 3, i najbliższe
> prace w temacie akumulatorów, pokażą.
>
W hybrydzie to widzę tylko duże pole do awaryjności, a tym samym do
podnoszenie kosztów eksploatacji,. Pomyśleć że w zwykłej, standardowej
Lagunie karta rozruchowa może doprowadzić do szału.
Norma - nowe wszystko jest drogie - nowatorskie - jeszcze droższe. Dziwi
mnie tylko to że sporo firm, choćby Chevy, wycofuje się z produkcji
elektryków,. Jakieś przyczyny muszą być. Być może dla takich firm jak
Chevrolet liczy się przede wszystkim rynek USA, a tam elektryk z takim a
nie innym zasięgiem to całkowicie chybiony produkt.
-
27. Data: 2018-01-15 20:13:28
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Tylko ze oni jak zamykali kopalnie i nie tylko od pewnego czasu wydobywali swoja rope
i gaz. Slowo kluczowe to " swoje". My mamy swoj wegiel. I moze byc drozszy od
zagranicznego a i tak warto nam go bedzie wydobywac.
-
28. Data: 2018-01-15 21:10:18
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 15 Jan 2018 09:23:43 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
> To nie Twoja wina ze glupszy jestes od samotnie rosnacego drzewa bo Ci
> mozg jakies cwaniaki z dzisiejsej opozycji zlasowaly. Nie doplacamy do
> wegla, drogo wydobywamy ale do kurwy nedzy nie doplacamy. Zeby kupic za
> granica potrzebne sa dolary. Mamy wlasna drukarnie dolarow czy kurwa nie
> mamy? Nierentownoc kopaln tak jak lotu, stoczni itp zrobili zlodzieje co
> rzadzili poprzednio. Chcieli to wszystko opierdolic, kopalnie niemcom, i
> wyjechac na zasluzony odpoczynek. Kopalnie mialy przynosic straty bo
> takie kopalnie latwo za damski chuj sprzedac. Kupcami mieli byc niemcy
> bo potrzebuja bardzo duzo wegla a w zeszlym roku zamkneli ostatnia swoja
> kopalnie.
Jasne, a putin gaz zakręcił już 2 lata temu, dlatego głupie polaki teraz
marznom!
--
Pozdor
Myjk
-
29. Data: 2018-01-15 21:29:35
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Jak glupie polaki marzna to znaczy ze nie jestes Polakie tylko jakims jebanym sbeckim
folksdojczem bo pozwalasz sobie na nas oceniac.
-
30. Data: 2018-01-16 10:29:26
Temat: Re: Mitsubishi i-MiEV i Cross Eclipse
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Mon, 15 Jan 2018 12:29:35 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
> Jak glupie polaki marzna to znaczy ze nie jestes Polakie tylko jakims
> jebanym sbeckim folksdojczem bo pozwalasz sobie na nas oceniac.
Ależ się pięknie scharakteryzowałeś. Przecież to była TWOJA narracja, że
jak rzunt przestanie dotować kopalnie (bo oh! biedni górnicy), a ludzie
zrezygnują z cudownego polskiego węgla do grzania domów i przesiadają się
na gaz, to są właśnie głupkami -- no bo przecież putin jednym pstryknięciem
"zaraz" zakręci kurek i będą zamarzać.
Tylko z tych twoich wróżb wyciągniętych z zepsutej kuli kryształowej gucio
się oczywiście spełniło -- wszystko to są jakieś twoje chore wyobrażenia
które z rzeczywistością nie mają nic wspólnego. CBDU. Więc przestań sobie
strzelać w stopy, bo nie będziesz w stanie wciągać pelletu na trzecie
piętro swojej kamienicy i będziesz musiał się na ruski gaz albo na
niemiecki prąd przestawić "jebany sbecki folksdojczu".
Na koniec, naucz się w końcu pisać na newsy.
--
Pozdor
Myjk