  • 1. Data: 2002-09-14 16:32:45
    Temat: neo+ i transfery
    Od: "Crass" <c...@b...pl>

    witam
    ostatnio przesiadlem sie z neo 256 na neo +
    i mam pare pytan i watpliwosci co do tej uslugi
    po pierwsze
    logowanie,bezndziejne.logouje sie raz na 10 razy,ale to jeszcze powiedzmy
    przeboleje
    najbardziej drazni mnie transfer (i tu pytanie do uzytkownikow neo+)
    jaki macie transfer z ftp.neostrada.pl i np z tucows.ipartners.pl
    ja mam maxymalny transfer 32kb/s i jak by nie liczyc ..nie jest to 512kb/s
    ktore oni rzekomo oferuja
    z reklamacja dzwonila moja dziewczyna (na jej naziwsko jest zalozona usluga)
    i uwaga..powiedzieli jej ..ze transfer mamy szybszy ..ALE JEST NIEWIDOCZNY
    GOLYM OKIEM !!
    przeciez to wola o pomste do nieba
    mam 2 znajomych ktorzy rownierz korzystaja z tej uslugi tranfer u nich
    wacha sie w granicach 60kb/s
    hmm u nich widac to golym okiem...
    jak to jest u was??
    hmm..moze mam zaczc placic tpsie pieniedzmi,ktore tez sa niewidoczne golym
    okiem ?
    jak myslicie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-09-14 17:34:21
    Temat: Re: neo+ i transfery
    Od: u...@h...pl

    c...@b...pl (Crass) wrote in <alvn5e$34o$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >po pierwsze
    >logowanie,bezndziejne.logouje sie raz na 10 razy,ale to jeszcze powiedzmy
    >przeboleje

    To bardzo dziwne. Ja nie mam problemow z logowaniem, ale zdarza mi sie cos
    innego - po polaczeniu nie dostaje adresu IP z DHCP, musze rozlaczyc
    sie na chwile i polaczyc jeszcze raz. Na szczescie dzieje sie to rzadko.
    Najszybciej polaczenie uzyskuje za posrednictwem RASPPPOE (ponizej
    sekundy), najwolniej - przy uzyciu aplikacji TPSA lub stworzonego przez nia
    skrotu w dial-up'ie (chyba z 5 sekund).

    >najbardziej drazni mnie transfer (i tu pytanie do uzytkownikow neo+)
    >jaki macie transfer z ftp.neostrada.pl i np z tucows.ipartners.pl
    >ja mam maxymalny transfer 32kb/s i jak by nie liczyc ..nie jest to 512kb/s

    Oprocz 2 powyzszych dorzuce jeszcze www.home.pl. Moj transfer to max.
    ok. 62 kB/s, przy czym utrzymuje sie on na tym poziomie caly zcas jesli
    sciagam cos z szybkiego zrodla i nie jest zalezny od pory dnia.

    >z reklamacja dzwonila moja dziewczyna (na jej naziwsko jest zalozona usluga)
    >i uwaga..powiedzieli jej ..ze transfer mamy szybszy ..ALE JEST NIEWIDOCZNY
    >GOLYM OKIEM !!

    Buhahahahaha :-) A to dobre !

    >przeciez to wola o pomste do nieba
    >mam 2 znajomych ktorzy rownierz korzystaja z tej uslugi tranfer u nich
    >wacha sie w granicach 60kb/s
    >hmm u nich widac to golym okiem...
    >jak to jest u was??

    No u mnie jest tak samo...

    >hmm..moze mam zaczc placic tpsie pieniedzmi,ktore tez sa niewidoczne golym
    >okiem ?

    Ciezka sprawa, bo TPSA nie gwarantuje zadnej przepustowosci tej uslugi
    - no i nie istnieje raczej mozliwosc powrotu do Neo 256 (a nawet jesli by
    byla to po co wiecej placic ?).

    W.