  • 11. Data: 2013-03-30 21:58:12
    Temat: Re: Mistrzem zostaje HTC One, iPhone to pikus
    Od: W <w...@w...pl>

    atm wystukał, co następuje:

    > Poniekad tak jest i ten "zachodni" styl zycia jest wygodny, mnie jednak
    > strasznie irytuje coraz dalej posunieta jednorazowosc produktow.
    > Patrzac w ten sposob niebawem nie bedzie mozna wymienic w lampce
    > zarowki poniewaz bedzie przyklejona na stale.

    trochę źle do tego podchodzisz - to nie kwestia jednorazowości a raczej
    skali integracji po prostu; dolutowywanie extra podstawek, żeby można było
    coś wymienić generuje dodatkowe koszty/problemy/złacza, których własciwie
    można uniknąć. A nie czarujmy się - elektronika nie psuje się aż tak często;
    większy problem to krótka ogólna żywotność...

  • 12. Data: 2013-03-30 22:22:48
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > można uniknąć. A nie czarujmy się - elektronika nie psuje się aż tak często;
    > większy problem to krótka ogólna żywotność...

    Tak wlasnie ma byc - jak nie sprzetowo to software'owo.

    Przy okazji, w niektorych sytuacjach Apple zachowuje sie znacznie
    rozsadniej od androidowej konkurencji:
    1. Retina Display: obraz ostry jak zyleta ale nie tylko - sam panel
    oferuje dobre kolory i katy.
    Konkurencja? Ostatnio juz chyba ktorys 5-cio calowiec dorobil sie
    rozdzielczosci 1920x1200... to jakis zart.
    Xperia Z pomimo roznych szumnych nazw ma slabe katy.
    2. Iphone 4-5 umozliwia stosunkowo latwa wymiane komponentow, a dostep
    do baterii to bajka w zestawieniu z Lumiami 800-920 czy nowszymi HTC.
    3. System dziala plynnie bez calej kolekcji jader.
    4. Rozmiar...chyba wolalbym ekran 4" w dziwnych proporcjach niz te
    najnowsze okolo pieciocalowe mutanty.
    5. Apple oferuje dlugotrwale wsparcie aktualizacyjne, ktore dodatkowo
    odbywa sie bez dlugotrwalego jak ma to miejsce w Androidze, no i tylko
    cieszyc sie jesli wogole bedzie bo HTC czy Motorola pod tym wzgledem nie
    rozpieszczaja.

    Co do uszkodzen elektroniki, chcialbym sie z Toba zgodzic jednak moje
    doswiadczenia ze smartfonami nie potwierdzaja tego a daleki jestem od
    braku dbalosci o sprzet.

  • 13. Data: 2013-03-30 22:35:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-03-30 20:48, Waldek Godel wrote:

    > widocznie kupili lepszy wynik, albo co..
    > Jak dla mnie wydłubywanie akumulatora z kilograma kleju jest gorsze niż
    > wydłubywanie ze środka elektroniki. Tak samo nie widzę różnicy między
    > uszkodzeniem obudowy przy rozbieraniu a uszkodzeniem digitizera (sklejonego
    > trwale z LCD). Tzn widzę - obudowa pewnie będzie tańsza.

    Odnosze wrazenie, ze kazdy teraz chce w czyms byc "lepszy" od Apple.
    (fakt, ze pierwsze klejone urzadzenie, z ktorym mialem do czynienia to
    byl Palm Vx).
    Microsoft tak dobrze skleil swoj tablet, ze znow wypadl nieco gorzej od
    iPada:
    http://www.ifixit.com/Teardown/Microsoft+Surface+Pro
    +Teardown/12842/1

  • 14. Data: 2013-03-30 22:45:47
    Od: atm <...@v...pl>

    http://www.spidersweb.pl/2013/03/francja-planowane-p
    ostarzanie-produktu.html
    1. Motorola Defy pokazuje, ze smartfon wodoszczelny moze miec wymienna
    baterie.
    2. Nie mialbym nic przeciwko jesli aktualizacje systemu powyzej 1-2 lat
    bylyby odplatne.