  • 1. Data: 2010-09-13 18:56:43
    Temat: problemy z szajsungiem syncmasterem p2370
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Witajcie.
    mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
    kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego sklepu -
    i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy
    albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,

    probowalem roznych sterow i do monitora i do grafiki - grafika to 6600gt -
    monitor podlaczony przez dvi.
    mial ktos podobne problemy ? czy to juz uszkozenie monitora czy da sie to
    jakos opanowac poprzez zmiane stero i konfigu ?
    z gory wielkie dzieki za pomoc ...

    bo rece opadaja.

  • 2. Data: 2010-09-13 20:40:33
    Temat: Re: problemy z szajsungiem syncmasterem p2370
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i6lscq$ijg$1@mx1.internetia.pl>, zinek napisał(a):

> [...]
    > i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy
    > albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,

    Na pewno to wina monitora, a nie karty graficznej lub płyty głównej?
    Podłączałeś inne monitory? Wymieniałeś kartę graficzną?

    Miałem kiedyś przypadek z płytą gł. Gigabyte (co ciekawe, to karta
    graficzna NIE była zintegrowana), a efekt był taki, że jak komputer był
    zimny (np: wyłączony wtyczką na 15 minut), to wszystko było ok.
    Ale jeśli raz uruchomiłem komputer i pochodził sobie około 10 minut
    (również na ekranie BIOSu), to restart komputera (bez znaczenia, czy
    ctrl+alt+del, przycisk reset czy przycisk power) powodował brak
    synchronizacji monitora.
    Sprawdzałem monitory LCD i CRT. Sprawdzałem kartę graficzną
    (fakt - wszystkie nvidie) Gigabyte, Asusa i jeszcze jakąś trzecią
    (różne modele, np: 8400, 9400 i 9500) - na wszystkich identyczne
    obserwacje.
    Okazało się, że po oddaniu płyty głównej do producenta, za drugim razem
    udało im się skutecznie usunąć wadę.
    PS: BIOS był najnowszy :)

    Jacek

  • 3. Data: 2010-09-13 20:58:21
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni8t321.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> [...]
    > obserwacje.
    > Okazało się, że po oddaniu płyty głównej do producenta, za drugim razem

    no dzieki czyli plyta glowna i karta graficzna tez wchodza w gre ?
    ktos jeszcze moze pomoc?

  • 4. Data: 2010-09-13 21:12:09
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-09-13 20:56, zinek wrote:
> [...]
    > mial ktos podobne problemy ? czy to juz uszkozenie monitora czy da sie to
    > jakos opanowac poprzez zmiane stero i konfigu ?

    Oj nie narzekaj, tylko podejdź do tego metodycznie.

    Najlepiej spraedzić z inna kartą, jakąkolwiek najtansza.
    Jezeli będzie coś nie tak - wymieniaj towar w trybie niezgodności z
    umową. Szajsung nie szajsung, każdy sprzęt nawala, mam iiyame, która
    funkcjonuje gorzej do samsunga, aczkolwiek byc moze matryca jest od
    samsunga, czort ich tam wiej... to tylko marka i setki fabryk roznych
    wlascicieli.

    Sprawdzaj sprzet. Na ten konkretny problem jeszcze sie nie napotkalem.
    Dlatego weryfikacja roznicowa daje najlepsze efekty.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 5. Data: 2010-09-13 21:30:25
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Rafał Łukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Sprawdzaj sprzet. Na ten konkretny problem jeszcze sie nie napotkalem.
    > Dlatego weryfikacja roznicowa daje najlepsze efekty.

    dzieki - sprobuje podmienic karte.
    a moglbys troche jasnie j napisac o tym trybie niezgodnsosci z umowa ?
    znaczy od razu wymiana na nowy czy zwrot kasy ?

  • 6. Data: 2010-09-13 22:13:12
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 20:56:43 +0200, zinek napisał(a):

> [...]
    > i oczywiscie od razu problem.. monitor wylacza sie radosnie w trakcie pracy
    > albo nie odpala sie od razu przy starcie kompa... 3 dni po kupnie.,

    Sprawdzałeś, czy w menu monitora jest wyłączona funkcja "Off timer"?
    --
    GLaF

  • 7. Data: 2010-09-13 23:42:12
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzałeś, czy w menu monitora jest wyłączona funkcja "Off timer"?

    jest - dzieki za sugestie

  • 8. Data: 2010-09-14 08:59:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie.
    > mam do Was pytanie jako do doswiadczonych userow...
    > kupielem sobie szajsunga syncmastera 2370 w dobrej cenie z dobrego
    > sklepu -

    Nowy czy używany?

  • 9. Data: 2010-09-14 17:32:10
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nowy czy używany?

    nowka nie tykany. jestem na to wyczulony bo juz kiedys powystawowy kory
    mial byc nowy zwracalem.
    na razie rada kolegi glafa sie sprawdza ;)

  • 10. Data: 2010-09-14 17:53:33
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > nowka nie tykany. jestem na to wyczulony bo juz kiedys powystawowy kory
    > mial byc nowy zwracalem.
    > na razie rada kolegi glafa sie sprawdza ;)

    Mam u siebie jakies samsung szerokie, az sprawdze te ustawienia z timerem :)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/