  • 21. Data: 2009-05-26 10:07:12
    Temat: Re: Mika - przepraszam
    Od: fv <f...@c...com>

    KJ Siła Słów wrote:
    > No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

    Ja mam półtora fakultetu (jeden bez obrony magisterki, samo absolutorium).

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 22. Data: 2009-05-26 10:11:08
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 02:55:43 -0700 (PDT)
    Mika wrote:

    > No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma,

    O, a wiesz skąd jest?

    > moze jak Wafel znow
    > wroci do świeckiej tradycji i nas zaprosi na impreze, to kolega sie z
    > kwiatkami pojawi. w koncu od pewnego lata to juz tam tradycja taka
    > byla :) echhh wspomnienia.....

    > wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

    Nienadrobie ;-]

    > czarownica z mietła :-)

    A ile ta mietła poleci? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 23. Data: 2009-05-26 10:22:17
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,
    On 26 Maj, 09:36, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
    > Przepraszam Mika. Przegiąłem. Co innego nawsadzać chui facetowi a co innego
    > kobiecie. Proszę wszystkich o niekontynuowanie już dopierdalania mi i sobie,
    > bo nieuchronnie zmierza to w ślepy zaułek. Ja oczywiście daje już sobie
    > siana z tym gównem. Wszystko na koniec skupiło się na biednej Mice:-(
    > Przepraszam jeszcze raz.
    >
    > P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    Dlaczego uważałeś ze na motocyklach sami faceci jeżdźą?
    Na tej grupie kobiet może i w mniejszosci ale jest wiele. Zreszta nie
    bede suszyć jezyka, bo wystarczy zajrzeć do archiwum, poczytać.
    To że prawie wszyscy się dobrze znamy to juz pewnie się zdarzyłeś
    zorientować.
    Nasze poczucie humoru też bywa specyficzne, choc niewatpliwie nie aż
    tak jak Twoje (przynajmniej sadzac po tych wczorajszych dyskusjach i z
    mojego punktu widzenia)
    Bardzo nie lubię jak sie mnie obraźa i przeprosiny słusznie mi się
    należały, innym zresztą uważam że też (choć jak to mężczyznom pewnie
    ta forma wystarczy).
    Miło że potrafisz się przyznać i mam nadzieje że na tym dość, choć
    niewątpliwie znajdzie się tu wielu którzy będą chcieli Ciebie
    podjudzić ze zwykłego lenistwa, ale jeśli umiesz przyjąć radę od
    kobiety, bądź twardy i nie idź tą drogą :-)

    Mika

  • 24. Data: 2009-05-26 10:26:08
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 09:54, "William Yelito" <y...@g...pl> wrote:
    > Zachowałem się jak gówniarz.
    > Przeląkłem odpowiedzialności.
    > Czy mi kiedyś wybaczysz?

    Nigdy! Przeklne Cię za te lata stracone....

    pozdrawiam
    Mika

  • 25. Data: 2009-05-26 10:37:50
    Od: n...@s...com

    On Tue, 26 May 2009 03:22:17 -0700 (PDT), Mika
    <m...@g...com> wrote:

    > choć jak to mężczyznom pewnie ta forma wystarczy.

    Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 26. Data: 2009-05-26 11:10:23
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 12:37, n...@s...com wrote:

    > Dyskryminujesz ludzi ze wzgledu na peć Ty jendzo!
    ja tam mam mnustwo roznych dysfunkcji ale zeby od razu peć, no wiesz!

    pzdr
    Mika

  • 27. Data: 2009-05-26 16:44:28
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > Przepraszam jeszcze raz.
    >
    > P.S. Gildor, newrom, Bartuś, i inni: dajcie se już siana...

    Za późno. I tak już jesteś Wruk Publiczny Nómer Jeden.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 28. Data: 2009-05-27 08:18:52
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik KJ Siła Słów napisał:

    > Ja tez.
    > Kurde, to mogl byc najbardziej wytrwaly, zasklepiony w betonie wlasnych
    > pogladow troll na pl.rec.motocykle. Kazde zdanie przeciwnika
    > przedstawial jako argument za jego pogladami.
    > No i 2 fakultety... ma tutaj ktos 2 fakultety abo chociaz doktorat ?

    Jeśli liczą się dwa kierunki ze wspólną obroną to ja mam 3. Ale mimo
    prześledzenia paru dyskusji nadal nie wiem jaki to ma mieć wpływ na
    umiejętność korzystania z newsów :)

  • 29. Data: 2009-05-27 08:21:36
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    fv napisał(a):
    > , samo absolutorium).

    ja wole z musztardom

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 30. Data: 2009-05-27 11:19:43
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 26.05.2009 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

    [...]
    > P.S. Matołku:-)

    To co Cię wyróżnia spośród reszty tutejszych trolli to kompletny
    brak klasy.

    --
    [....] łałałiła! [...]
    borat sagdiyev