  • 11. Data: 2009-05-26 09:09:21
    Temat: Re: Mika - przepraszam
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:0dcb5c0e-1865-44ea-a5b1-d6e0ebafaaa3@c9g2000yqm
    .googlegroups.com...

    > miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?

    No.

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2009-05-26 09:15:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    a...@g...com pisze:

    > Ojapierdole.

    Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle.
    Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-05-26 09:20:49
    Od: a...@g...com

    On 26 Maj, 11:15, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Ale ze co ? Nojakurwategonierozumiem ! Gosc wyzywa i przeklina - zle.
    > Przeprasza i obiecuje ze nie bedzie - zle. No jakie to, kurwa, polskie.

    Ja tylko wyraziłem swoje zdziwienie bo nie spodziewałbym się tego po
    nim no ale chwali się :-)

    --
    Artur

  • 14. Data: 2009-05-26 09:28:34
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 11:06, k...@g...com wrote:
    > miętczak. Jechałeś świadomy od początku i teraz zmiękła ci rura?
    A Tobie co chłopczyku sie nie podoba?
    Nie podjudzaj bo to trzeba umieć.
    KJ umie i paru kolegów tutaj tez a Ty ledwiutko.
    A jak sie czegoś nie umie to lepiej tego nie robić.

    cieszesiezemoglampomoc

    Mika
    z potforka

  • 15. Data: 2009-05-26 09:32:27
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 10:35:08 +0200
    Marcin Gardeła wrote:

    > Nie przeklinaj, chwila jest podniosła.

    Poniosła go podniosłość chwili.

    Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
    będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 16. Data: 2009-05-26 09:36:53
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 11:32, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > Poniosła go podniosłość chwili.
    >
    > Nie to żebym się czepiał, ale nam zawodnik wymiękł, to co my teraz
    > będziemy czytać i kogo od chuji wyzywać? Koniec igrzysk? :-\
    Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
    zgodzić :)
    Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

    pozdrawiam
    Mika
    z potforka

  • 17. Data: 2009-05-26 09:41:01
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 02:28:34 -0700, Mika wrote:

    > A Tobie co chłopczyku sie nie podoba? Nie podjudzaj bo to trzeba umieć.
    > KJ umie i paru kolegów tutaj tez a Ty ledwiutko. A jak sie czegoś nie
    > umie to lepiej tego nie robić.

    Od razu lepiej.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 18. Data: 2009-05-26 09:45:57
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Tue, 26 May 2009 02:36:53 -0700 (PDT)
    Mika wrote:

    > Nooo Pan napisał że koniec i nie uprzejmie by było sie z nim nie
    > zgodzić :)

    A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]

    > Teraz znow mozecie dyskutowac bez sensu, jak zwykle :)

    Sens zawsze się znajdzie.
    Tylko wódki brak.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 19. Data: 2009-05-26 09:55:43
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 26 Maj, 11:45, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > A kwiatka wysłał za te obelgi? ;-]
    No właśnie nie :( ale pewnie dlatego że daleko ma, moze jak Wafel znow
    wroci do świeckiej tradycji i nas zaprosi na impreze, to kolega sie z
    kwiatkami pojawi. w koncu od pewnego lata to juz tam tradycja taka
    byla :) echhh wspomnienia.....

    > Sens zawsze się znajdzie.
    > Tylko wódki brak.
    wódka to juz nie długo, w hartowcu nadrobisz straty :)

    pzdr
    Mika
    czarownica z mietła :-)

  • 20. Data: 2009-05-26 10:03:58
    Od: "Tytus" <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    A teraz mamy mnietkiego misia i jego przepraszam.
    > Klebek pluszowych flaczkow z ktorego drobna brunetka szydelkuje dziecku
    > szalik na zime. W punkowe wzorki.

    Te nocne jazdy tak na Ciebie wplywaja???

    --
    T. i żolte
    te naszypsze