  • 11. Data: 2017-03-03 11:25:22
    Temat: Re: Migracja do VM - warto!?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-02 o 23:37, Liwiusz pisze:
    > Ja korzystam z Redbullmobile, pakiet na 4 dni nolimitu (łącznie z
    > MMSami) kosztuje 3zł, czyli wychodzi jakieś 22,50zł miesięcznie. Tylko
    > trzeba co 4 dni włączać pakiet kodem USSD (ale za to, jak się pakiet
    > skończy i danego dnia nie muszę dzwonić, to go nie włączam, co jeszcze
    > obniża koszt miesięczny). W każdym przypadku (i bez pakietu) w sieci
    > Play rozmowy, smsy i mmsy za darmo.

    Z ciekawości. Napisz coś o sobie ogólnie oczywiście. Masz rodzinę wiek
    dekada, region, w jakiej branży robisz?
    Chcę zrozumieć bez urazy.

  • 12. Data: 2017-03-03 11:32:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 11:25, z pisze:

    > Z ciekawości. Napisz coś o sobie ogólnie oczywiście. Masz rodzinę wiek
    > dekada, region, w jakiej branży robisz?
    > Chcę zrozumieć bez urazy.

    Przed 40, 2 dzieci, prawo/ubezpieczenia, Wwa. Dusigrosz z charakteru,
    urzeczywistniający dwie zasady dobrego gospodarowania:
    1. Chcąc uzyskać jakiś efekt, wydać na to jak najmniej pieniędzy
    2. Mając określone pieniądze, uzyskać za to maksymalny efekt.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-03-03 11:34:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Mar 2017 11:25:22 +0100, z napisał(a):

    > Z ciekawości. Napisz coś o sobie ogólnie oczywiście. Masz rodzinę wiek
    > dekada, region, w jakiej branży robisz?
    > Chcę zrozumieć bez urazy.

    A co - hobby takie.
    Odkryl czlowiek dziure w systemie, a nawet dwie, to korzysta.

    Albo porownac oferty, przeczytac regulaminy, i zaoszczedzic 2 zl/mc.
    Po co przeplacac.
    A na nowy samochod i wakacje na Madagaskarze i tak go stac, bo duzo
    zarabia :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-03-03 11:39:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 2 Mar 2017 22:57:39 +0100, LinFanQri
    <x...@g...com> wrote:

    >Posiadam jeden abonament w Play a drugi w Plusie i oba kończą się w
    >okolicach kwietnia-maja. O ile oferta Playa jakoś się prezentuje to w
    >Plusie chyba strony www nie aktualizowali przez ostatnie dwa lata :)
    >
    >Tymczasem VirginMobile oferuje abo za... 26 zł Wszystko do wszystkich za
    >free i jeszcze trochę internetu. MMS'y kosztują ale z tego akurat nie
    >korzystam. Chyba lepszej oferty nie znajdę jak na razie.
    W play znajdziesz ofertę za 25 zł no limit rozmowy, no limit sms, 6 GB
    danych (niewykorzystane kumulują się na kolejne okresy bez limitu
    czasowego).
    W każdej chwili można uciec bo oferta na kartę:
    http://www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/f
    ormula-unlimited/
    Mozna wplacic większą kwotę np 100 zł i mieć na 4 miesiące z głowy.

    Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna
    spożytkować na mms (przez 30 dni od ostatniego zasilenia, kolejne
    zasilenie w ciągu 30 dni powiększa kwotę i przedłuża okres do pełnych
    30 dni).

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 15. Data: 2017-03-03 12:16:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-03 o 11:32, Liwiusz pisze:
> [...]
    > 1. Chcąc uzyskać jakiś efekt, wydać na to jak najmniej pieniędzy
    > 2. Mając określone pieniądze, uzyskać za to maksymalny efekt.

    Mając pod opieką 5 numerów za powiedzmy 30-40 zł miesięcznie nie opłaca
    mi się tak ćwiczyć druciarstwo ;-)
    Po 40, dziecko hipoteka, specjalista komputerowo poligraficzny ;-),
    ściana wschodnia, z pensją poniżej średniej krajowej :-)

    PS. To ja powinienem być chyba dusigroszem ;-)

  • 16. Data: 2017-03-03 12:18:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-03 o 11:34, J.F. pisze:
> [...]
    > Po co przeplacac.
    > A na nowy samochod i wakacje na Madagaskarze i tak go stac, bo duzo

    Nie mam więcej pytań ;-)

  • 17. Data: 2017-03-03 12:32:57
    Od: z <...@...pl>

    PS.2.
    Żeby nie było że jestem rozrzutny ;-)
    Mam numer stacjonarny do odbierania za 1 zł/mies.
    Działa na karcie sim w całym kraju a nie tylko w strefie.
    Ale o tym ciiiii bo się wyda :-)
    Oczywiście da się z niego też zadzwonić.
    3 numery z faktycznym nolimit (bez sms bo rzadko korzystam) za 110 zł.
    +10 Giga netu na wszystkich.
    O Tidalu z darmowym transferem chyba nie muszę pisać :-)
    Rachunek się systematycznie obniża z kolejnymi umowami Formuła rodzinna
    tanieje.
    Gdybym dziś podpisywał to by nie było 110 tylko pewnie z 70 zł
    70/3=23,33 zł :-)

  • 18. Data: 2017-03-03 12:43:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-03-03 o 12:32, z pisze:
    > Rachunek się systematycznie obniża z kolejnymi umowami Formuła rodzinna
    > tanieje.

    I tego się trzymajmy. Pamiętaj jednak, że tanieje, bo są ludzie, którzy
    szukają taniej. Ja jestem tylko takim ekstremum, statystycznie
    koniecznym, wśród szukających obniżek. Wręcz jestem dumny z tego, że
    mogę operatora, który najbardziej się stara, wynagrodzić swoimi pieniędzmi.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-03-03 23:26:56
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.03.2017 o 22:57, LinFanQri pisze:
    > Witam.

    /.../
    > Przenosił ktoś do nich numer? Bezboleśnie się odbyło?

    Bezboleśnie - na kartę.
    A reklamuje się ktoś z abo 19.90.

  • 20. Data: 2017-03-04 01:02:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-03 o 11:39, WAM pisze:

    > Przy zasileniu przez fb/play dostajesz 30% ekstra które mozna
    > spożytkować na mms

    Nie ma to jak dobra rada. :D

    --
    Akarm