  • 31. Data: 2010-07-29 12:53:14
    Temat: Re: Microchip Microstick
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał
    w wiadomości news:i2q3oi$vh4$1@news.onet.pl...

    > A MPLABa przepisali od poczatku? Bo o ile procki maja znosne, to MPLAB
    > doprowadza do (jakto Waldek nazywa????) kurwicy jader.
    > Dlaczego inne procki maja strawne IDE (czesto Eclipse) a MPLAB jest jaki
    > jest od ponad 10 lat?

    też mnie to zastanawia :)

    e.

  • 32. Data: 2010-07-30 16:30:17
    Od: Account <u...@e...org>

> [...]
    > doprowadza do (jakto Waldek nazywa????) kurwicy jader.
    > Dlaczego inne procki maja strawne IDE (czesto Eclipse) a MPLAB jest jaki

    Chodzą plotki że MPLAB "się przepisuje", chyba na GUI oparte na Qt.

  • 33. Data: 2010-07-30 18:59:10
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 30/07/2010 17:30, Account wrote:

    > Chodzą plotki że MPLAB "się przepisuje", chyba na GUI oparte na Qt.

    Jak zwykle Microchip musie byc inny niz reszta. Nie prosciej wziac
    gotowy Eclipse?

    --
    Jerry1111

  • 34. Data: 2010-07-30 19:22:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-30 20:59, Jerry1111 wrote:
    > Jak zwykle Microchip musie byc inny niz reszta. Nie prosciej wziac
    > gotowy Eclipse?

    Zmarwie Cię. Eclipse w tej branży jest mało popularne w przeciwieństwie
    do Qt.

  • 35. Data: 2010-08-01 19:50:11
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 30/07/2010 20:22, Sebastian Biały wrote:

    > Zmarwie Cię. Eclipse w tej branży jest mało popularne w przeciwieństwie
    > do Qt.

    Bo ja wiem? Nios, AVR, LPC (nie wiem czy producent daje, ale daje sie
    zrobic samemu), cos tam Fujitsu - wszystko Eclipse. Na Qt jeszcze nie
    trafilem.

    --
    Jerry1111

  • 36. Data: 2010-08-01 19:59:14
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 08/01/2010 03:50 PM, Jerry1111 wrote:
    > Bo ja wiem? Nios, AVR, LPC (nie wiem czy producent daje, ale daje sie
    > zrobic samemu), cos tam Fujitsu - wszystko Eclipse. Na Qt jeszcze nie
    > trafilem.

    Xilinxowe ISE jest na Qt. Ciężko chyba wymyślić coś bardziej
    upierdliwego. Sam się długo zastanawiałem czemu nie chcą się przesiąść
    na Eclipse, gdzie spora część funkcji jest już zaimplementowana.
    BTW. udało się może komuś skonfigurować eclipsowy plugin do VHDLa do
    współpracy z narzędziami CLI xilinxa? Próbowałem szukać na sieci, ale
    nic nie udało mi się znaleźć.

    j.

  • 37. Data: 2010-08-01 20:58:41
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 01/08/2010 20:59, Jacek Radzikowski wrote:

    > Xilinxowe ISE jest na Qt.

    Cholera... chyba telepatii doswiadczylem ~10 lat temu (jak zaczynalem
    CPLD/FPGA). 'Cos' mowilo mi zeby nie ruszac Xilinxa, tylko brac Altere.
    Czesto slysze narzekania ze Xilinxowy software nie jest najlepszy.

    Ki czort?

    --
    Jerry1111