  • 11. Data: 2012-06-18 12:03:35
    Temat: [SPAM]Re: Mechanik w okolicach malborka
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-06-18 12:02, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Zanim zaczniesz mnie pouczac odnosnie prawidel polszyzny,
    > zacznij od stosowania:
    > - duzych i malych liter,
    > - interpunkcji,
    > - odpowiedniej pisowni zaimkow zwrotnych.
    >
    > Jak odrobisz lekcje to wroc - porozmawiamy wtedy o poprawnej
    > polszczyznie.

    Przecież on tego do Ciebie nie pisze :)

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 12. Data: 2012-06-18 12:04:28
    Temat: Re: Mechanik w okolicach malborka
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:02 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Zanim zaczniesz mnie pouczac odnosnie prawidel polszyzny, [...]
    Zanim się kogoś uczepisz zobacz komu odpisujesz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-06-18 12:20:13
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 12:04, AZ pisze:

    > Zanim się kogoś uczepisz zobacz komu odpisujesz ;-)

    A to sa rowni i rowniejsi? Kowalskiemu wolno jezdzic po innych, a
    xinskiemu nie? Ja glupi myslalem, ze w internecie wszyscy sa rowni i
    zasady tyczas sie wszystich jednakowo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 14. Data: 2012-06-18 12:22:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:20 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > A to sa rowni i rowniejsi? Kowalskiemu wolno jezdzic po innych, a
    > xinskiemu nie? Ja glupi myslalem, ze w internecie wszyscy sa rowni i
    > zasady tyczas sie wszystich jednakowo.

    Dzizas, jakąś manię prześladowczą masz? erg (ten któremu odpowiedziałeś)
    napisał to co wyżej komuś kto czepił się zasad pisowni w Twoim poście.
    Już kumasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-06-18 12:24:36
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 12:22, AZ pisze:

    > Dzizas, jakąś manię prześladowczą masz? erg (ten któremu odpowiedziałeś)
    > napisał to co wyżej komuś kto czepił się zasad pisowni w Twoim poście.
    > Już kumasz?

    Moze moj czytnik swiruje, moze serwer gazety cos kaszani, ale ja to
    widze tak:

    http://prntscr.com/ar4sa

    Jezeli ja dalem ciala, to przepraszam, kajam sie w pol ;)

  • 16. Data: 2012-06-18 12:25:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:24 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

    > Moze moj czytnik swiruje, moze serwer gazety cos kaszani, ale ja to
    > widze tak:
    >
    > http://prntscr.com/ar4sa
    >
    > Jezeli ja dalem ciala, to przepraszam, kajam sie w pol ;)

    No, erg odpisuje jakiemuś "ursynek" ale tego drugiego postów na Atmanie
    też nie widze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-06-18 12:28:37
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 12:25:01 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

    > No, erg odpisuje jakiemuś "ursynek" ale tego drugiego postów na Atmanie
    > też nie widze.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    :) Jop, odpisuje do mnie.

    Pozdrawiam! :P
    ursyn

  • 18. Data: 2012-06-18 14:07:40
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > No, erg odpisuje jakiemuś "ursynek" ale tego drugiego postów na Atmanie
    > też nie widze.

    Bo ursynek pisze z aioe.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 19. Data: 2012-06-18 15:15:54
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 18 Cze, 12:00, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Jezeli mozesz sprawdz prosze.

    masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
    p.s. co to za motór (ten który jedziesz oglądać) ?

  • 20. Data: 2012-06-18 15:38:08
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 15:15, ditron pisze:

    > masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
    > p.s. co to za motór (ten który jedziesz oglądać) ?

    Yamaha tdm