  • 41. Data: 2012-03-15 08:20:55
    Temat: Re: Masturbacja w tramwaju
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, 14 Mar 2012 23:50:58 GMT, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Dokonywał czynu nieuporządkowanego!

    A co jeżeli ruchy dłoni (jak mniemam), były cały czas takie same? Wydaje mi
    się, że było to w jakiś sposób uporządkowane...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 42. Data: 2012-03-15 08:22:33
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    PH, Wed, 14 Mar 2012 23:36:37 +0100, pl.misc.samochody,pl.pregierz:

    > Masturbacja (inaczej: onanizm, ipsacja, samogwałt)

    Hm... Gdzie to ja czytałem, że jednak to nie to samo...

    > Marku, co preferujesz? ;-)

    Kobiety, a czemu pytasz? ;-)

  • 43. Data: 2012-03-15 09:08:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-15 07:05, Agent pisze:
    > No a jakby wystrzelił?
    To by go w Guantanamo za terroryzm zamknęli :->
    Maciek

  • 44. Data: 2012-03-15 10:03:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > A po co w ogóle zatrzymywać? Nie mógł po prostu jechać dalej i w imię
    > tolerancji dać "skonczyć" wyborcy Ruchu Palikota tej naturalnej czynności
    > w spokoju?

    Masz jakieś przesłanki co do tej informacji, czy po prostu z wrodzonego
    chamstwa plujesz?
    PLONK WARNING jeśli byś nie miał.

  • 45. Data: 2012-03-15 10:04:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@d...las> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jjqqfd$m7$...@m...internetia.pl...

    > Wnioskuję po otwartości na sprawy intymne.

    Aha.
    No to PLONK.

  • 46. Data: 2012-03-15 10:06:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Tak czy inaczej, onanizm to termin pochodzenia hebrajskiego, natomiast
    > masturbacja - łacińskiego. Kulturowo chyba nam jednak bliżej do łaciny.

    Jasne, wierzysz w Sol Invictum?

  • 47. Data: 2012-03-15 10:19:23
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-03-15 10:06, Cavallino pisze:
    > Sol Invictum

    Invictus nie Invictum jak już coś

    nie wierzę, ale w pogaństwo bliskowschodnie również nie wierzę

  • 48. Data: 2012-03-15 10:34:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > Invictus nie Invictum jak już coś
    >
    > nie wierzę, ale w pogaństwo bliskowschodnie również nie wierzę

    No to plus.
    Ale jednak większość głupoli w tym kraju myśli kategoriami hebrajskiej
    biblii, więc oni na pewno nie są bliżej łacińskiej kultury.

  • 49. Data: 2012-03-15 12:05:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > A co jeżeli ruchy dłoni (jak mniemam), były cały czas takie same? Wydaje
    > mi się, że było to w jakiś sposób uporządkowane...

    Nie wiem, zapytaj o to jakiegoś księdza. Powinien wiedzieć, bo wielu
    (większość?) z nich to specjaliści od masturbacji.

  • 50. Data: 2012-03-15 12:43:50
    Temat: Re: Masturbacja .. kilowaty.
    Od: "wer56" <l...@n...pl>

    > Nie, w tramwaju są kilogramy waty, czyli w skrócie kilowaty.

    Kilogramy waty to są w magazynie lub w sklepie i nie mówi się, że tam są
    kilowaty.