  • 31. Data: 2012-03-15 00:14:06
    Temat: Re: Masturbacja w tramwaju
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-03-14 23:36, PH pisze:

    >Według pewnych teorii opisany w Biblii "Grzech Onana" to był stosunek
    >przerywany a nie masturbacja.
    >
    >Tak czy inaczej, onanizm to termin pochodzenia hebrajskiego, natomiast
    >masturbacja - łacińskiego. Kulturowo chyba nam jednak bliżej do łaciny.

    No, nie wszystkim ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 32. Data: 2012-03-15 00:36:21
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 2012-03-15 00:14, Yogi(n) pisze:

    > No, nie wszystkim ;-)

    Pewnie zaraz się tu pojawi znany miłośnik wątków rozporkowych
    i judaistycznych.
    --
    We all go a little mad sometimes.
    Norman Bates

  • 33. Data: 2012-03-15 00:37:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pawel Gancarz

    > Pewnie zaraz się tu pojawi znany miłośnik wątków rozporkowych i
    > judaistycznych.

    Masz na myśli niejakiego BigMacKarwana?

  • 34. Data: 2012-03-15 00:48:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin marcin

    > ejze, przeciez kon pmsu jest z poznania. to on?

    Nie wiem, ja się nie znam na koniach.

  • 35. Data: 2012-03-15 00:50:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > No to ja się pytam: masturbował się czy onanizował?

    Dokonywał czynu nieuporządkowanego!

  • 36. Data: 2012-03-15 01:07:23
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 14.03.2012, Tomasz Wójtowicz <t...@s...com> wroted:

    > Według pewnych teorii opisany w Biblii "Grzech Onana" to był stosunek
    > przerywany a nie masturbacja.

    Jakich znowu teorii? To proste fakty przecież.

    Rdz 38, 6-10:

    6 Juda wziął dla swego pierworodnego syna, Era, żonę imieniem
    Tamar. 7 Ponieważ Er, pierworodny syn Judy, był w oczach Pana zły,
    Pan zesłał na niego śmierć. 8 Wtedy Juda rzekł do Onana: <<Idź do
    żony twego brata i dopełnij z nią obowiązku szwagra, a tak sprawisz,
    że twój brat będzie miał potomstwo>>. 9 Onan wiedząc, że potomstwo
    nie będzie jego, ilekroć zbliżał się do żony swego brata, unikał
    zapłodnienia, aby nie dać potomstwa swemu bratu. 10 Złe było
    w oczach Pana to, co on czynił, i dlatego także zesłał na niego
    śmierć.

    O żadnym "onanizmie" nie ma mowy i nawet jest wątpliwe, czy problem
    w ogóle leżał w technicznych detalach typu stosunek przerywany, czy
    w egoizmie Onana, który nie chciał zrobić post mortem syna swojemu
    bratu, kto wie, może przyszłego rywala do przywództwa itp. Wredny
    był i tyle. To że "marnował nasienie na ziemię", jak to dosłownie
    w Biblii jest ujęte, to poniekąd w tym kontekście nie jest ważne.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 37. Data: 2012-03-15 01:22:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grzegorz Staniak

> [...]
    > nie dać potomstwa swemu bratu. 10 Złe było w oczach Pana to, co on
    > czynił, i dlatego także zesłał na niego śmierć.

    Z tego by wynikało, że za promowany przez KK kalendarzyk grozi śmierć. :>

  • 38. Data: 2012-03-15 01:28:29
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 15.03.2012, to <t...@i...pl> wroted:

    > Z tego by wynikało, że za promowany przez KK kalendarzyk grozi
    > śmierć. :>

    Przy założeniu, że to o technikę antykoncepcji chodziło, a nie
    o wredność i egoizm rzeczonego Onana. Jeśli nie, no to trzeba
    uznać, że to nie sam techniczny fakt podlegał karze.

    A w ogóle, to katotalib gdyby cię usłyszał, to by zawołał "tak
    jest! każdy stosunek ma służyć zapłodnieniu! jeden nabój, jeden
    Niemi^H^H^H^H^H nowy Polak!".

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 39. Data: 2012-03-15 01:37:28
    Od: "Azotox" <p...@y...com>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Pasażerowie poznańskiej komunikacji miejskiej przeżyli w porannym
    > szczycie komunikacyjnym szok. Tuż po godzinie szóstej w tramwaju linii
    > numer 4 mężczyzna rozebrał się i zaczął onanizować.

    Róbta co chceta!

    azx

  • 40. Data: 2012-03-15 07:05:52
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Stało by się coś jakby zatrzymał ten tramwaj za skrzyżowaniem?

    No a jakby wystrzelił?