  • 71. Data: 2010-03-21 17:19:52
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: to <t...@a...xyz>

    Nostradamus wrote:

    > W przypadku wypadku (ale mi się "rymło" ;) nawet fotki nie ma. Masz
    > wiedzieć i tyle.

    A drugą część mojej wypowiedzi dostrzegłeś?

    --
    cokolwiek

  • 72. Data: 2010-03-21 20:55:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > I mamy scenariusz rodem z psychiatryka, o którym, wybacz,
    > ale nie mam przyjemności dyskutować.
    To jest improwizacja.

    Jest mnóstwo kombinacji by unikać kar. To co piszę jest
    jakiś tam pomysłem na uproszczeniem procedury.

    Dla jasności, nie jestem zwolennikiem fotoradarów.

    --
    Krzysiek

  • 73. Data: 2010-03-21 22:30:17
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2010-03-19 08:15, glang pisze:
    > było tyle razy tu niespodzianka od naszych sądów
    > http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal

    > pzdr
    > GL
    To raczej Policja i Ubezpieczyciele powinni się cieszyć z takiego
    wyroku. Teraz Policja chcącego zgłosić kradzież samochodu (tylko
    samochodu) powinna odesłać do tego wyroku i powiedzieć że nie może
    wszcząć dochodzenia, bo zgodnie z nim właściciel nie musi wiedzieć, co
    się dzieje z jego własnością. Statystyki samych kradzieży samochodów
    spadną do 0. Ubezpieczycielom odpadnie wypłacanie odszkodowań z powodu
    kradzieży. Dodatkowo zarobią firmy detektywistyczne bo do nich
    właściciel takiego samochodu, będzie mógł się zwrócić o pomoc w
    odszukaniu samochodu, który pożyczył tylko nie wie komu:):)

  • 74. Data: 2010-03-22 01:06:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    >Dla jasności, nie jestem zwolennikiem fotoradarów.

    A kar za nic tak?

  • 75. Data: 2010-03-22 08:22:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Cavallino napisał(a):
> [...]
    Dla wyjasnienia. 80% tego gówna stoi lub jest ruchome dla
    wyłudzenia kasy, a nie dla poprawy bezpieczeństwa.
    Za tym nie jestem.
    > A kar za nic tak?
    Wszystko zostało powiedziane. poczytaj sobie. A jak tego nie
    jarzysz to nie do mnie z tym.

    Plonkownica ci sie zjebała??
    --
    Krzysiek

  • 76. Data: 2010-03-22 08:51:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    > A kar za nic tak?
    >Wszystko zostało powiedziane.

    Gdyby tak było to bym nie pytał.
    Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam, że chodziło mi o obowiązek
    posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje autem, czy denuncjowania na
    szkiełowni, a idąc dalej do przesztrzegania durnych niby zakazów nie
    mających innego uzasadnienia poza własnym nieróbstwem szeroko rozumianej
    "władzy".

    >Plonkownica ci sie zjebała??

    O tym to ja decyduję, a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o
    wyjaśnienie.

  • 77. Data: 2010-03-22 10:14:59
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam,
    Naucz sie precyzować i zadawać pytania.
    > że chodziło mi o obowiązek
    > posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje autem,
    Mój pogląd w tym temacie jasno przedstawiłem.
    > a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o
    > wyjaśnienie.
    A ty o poradę.
    --
    Krzysiek

  • 78. Data: 2010-03-22 10:55:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > Jeśli nie zrozumiałeś pytania, to wyjaśniam, Naucz sie precyzować i
    > zadawać pytania.
    > że chodziło mi o obowiązek posiadania wiedzy kto w danej minucie kieruje
    > autem, Mój pogląd w tym temacie jasno przedstawiłem.
    > a jak znowu nie rozumiesz co czytasz, to poproś o wyjaśnienie.
    >A ty o poradę.

    PLONK
    Pyskuj sobie rodzicom synku.

  • 79. Data: 2010-03-22 10:57:59
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > W takiej sytuacji wystarczy założyć kominiarkę i robisz, co Ci się żywnie
    > podoba.
    >
    > Mnie taki pomysł nie przypadł do gustu. Jeśli jeździsz uczciwie (i umiesz
    > ponosić konsekwencje), to nie będziesz miał żadnych problemów z
    > fotoradarami.

    Hmm, obecnie tak właśnie jest z motocyklistami rozumiem, że "państwo" musi
    sobie odbić nieudolność z sciganiu jednośladów dowalając każdemu jak leci w
    samochodzie?

  • 80. Data: 2010-03-22 11:30:15
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Plątasz.
    > Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

    A współwłaściciel musi zameldować fakt jazdy samochodem drugiej osobie
    podczas jej nieobecności? Czy może sąd solidarnie podzieli kare po połowie
    jak żadna ze stron nie będzie poczuwała się do winy?