  • 61. Data: 2010-03-21 01:59:56
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Współudział.

    Dowiedz się co to jest.

    > Coś do Ciebie nie dociera.
    > Tu nie chodzi o szukanie winnego, tylko szybkie ściągnięcie kasy i
    > zamknięcie sprawy.

    Może Tobie.

    > Debilne jest Twoje myślenie.
    >
    > Auto służyło do przestępstwa.
    > Szybko sobie przypomni komu pożyczył, jak usłyszy zarzut o współudziale.

    Nie usłyszy. Nikt normalny nie podniesie tezy, że ktoś pożyczył znajomemu
    auto po to, by ten ukradł nim paliwo.

    --
    cokolwiek

  • 62. Data: 2010-03-21 08:31:16
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Takie przypadki były z pewnością intencją twórców tego przepisu, a nie
    > zamazana fotka która przychodzi po pół roku od daty drobnego wykroczenia.

    W przypadku wypadku (ale mi się "rymło" ;) nawet fotki nie ma. Masz wiedzieć
    i tyle.

  • 63. Data: 2010-03-21 08:32:35
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Na czym polega odpowiedzialność za wykroczenie, którego się nie
    > popełniło?

    Plątasz.
    Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

  • 64. Data: 2010-03-21 09:02:10
    Od: "khdscug" <k...@o...pl>

    http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal

    > Widać pysk czy nie, zamazana morda czy może on tak wygląda,
    > albo, już wiem kto prowadził, nie jaki Szakaszwili
    > prowadził.... Parodia i dziecinada.
    > Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    > płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?
    > --
    > Krzysiek
    nie zgadzam się z moim przedmówcą. Gdyż w tym artykule mają racje, jeżeli nie
    widać twarzy osoby która popełniła wykroczenie to właściciel na prośbę policji
    powinien podać dane tej osoby której powierzał auto, bo z jakiej racji ja mam
    płacić mandat i ja mam zbierać punkty karne na swoje konto. Skoro to nie ja
    prowadziłem w tym czasie?! Jeżeli ktoś kieruje autem to powinien być świadomy i
    odpowiedzialny swoich błędów jakie popełnia i powinien mandat jak i punkty
    przyjąć z pokorą skoro to było wykroczenie z jego winy.

  • 65. Data: 2010-03-21 09:16:05
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Może Tobie.
    Dokładnie
    > Nie usłyszy. Nikt normalny nie podniesie tezy, że ktoś
    > pożyczył znajomemu auto po to, by ten ukradł nim paliwo.
    Poczytaj sobie fora prawne to zobaczysz za jakie rzeczy
    stawiają zarzut o współudziale.

    A jak Ci za mało że tylko paliwo... To jeszcze obrobił bank,
    i uciekając przejechał tym autem policjanta. I co?
    --
    Krzysiek

  • 66. Data: 2010-03-21 09:43:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 08:32:35 +0100, Nostradamus wrote:

    >Plątasz.
    >Wykroczeniem jest niewiedza komu się pojazd powierzyło.

    Ale obowiazku prowadzenia ksiegi pojazdu nie ma.

    Niech sie policjanci zglaszaja ze zdjeciem w 4 dni, a nie 4 miesiace.

    J.

  • 67. Data: 2010-03-21 14:00:29
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    khdscug napisał(a):
    > nie zgadzam się z moim przedmówcą. Gdyż w tym artykule
    > mają racje, jeżeli nie widać twarzy osoby która popełniła
    > wykroczenie to właściciel na prośbę policji powinien
    > podać dane tej osoby której powierzał auto,
    To przecież tak jest cały czas.
    > bo z jakiej racji ja mam płacić mandat i ja mam zbierać
    > punkty karne na swoje konto. Skoro to nie ja prowadziłem
    > w tym czasie?!
    Z tytułu amnezji, komu użyczyłeś swoje auto.
    Jeżeli wiesz kto jechał, to podajesz dane tej osoby i nie
    ponosisz konsekwencji.
    Tak powinno być, ale tak nie jest.
    --
    Krzysiek

  • 68. Data: 2010-03-21 15:37:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    glang napisał(a):
> [...]
    >Czy tak ciężko uprościć temat i uchwalić że z fotoradarów
    >płaci właściciel pojazdu bez względu jaki tam pysk widać?

    Tyś żeś jakaś druga mutacja 82?
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 69. Data: 2010-03-21 16:43:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Cavallino napisał(a):
    > Tyś żeś jakaś druga mutacja 82?
    A ty druga mutacja motyla?
    > KAPELUSZ PLONK WARNING
    MOCHER ... WIESZ GDZIE MAM TOJEGO PLONKA?
    --
    Krzysiek

  • 70. Data: 2010-03-21 17:19:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Dokładnie

    Szkoda komentować.

> [...]
    > o współudziale.
    >
    > A jak Ci za mało że tylko paliwo... To jeszcze obrobił bank, i uciekając

    I mamy scenariusz rodem z psychiatryka, o którym, wybacz, ale nie mam
    przyjemności dyskutować.

    --
    cokolwiek