    From: MM <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Mandat za zaparkowanie na zakazie - zapytanie
    Date: Sun, 28 Mar 2010 20:52:48 +0300

    Za wycieraczką znalazłem mandat od SM za zaparkowanie za znakiem zakaz
    zatrzymywania się.

    Generalnie sytuacja wygląda tak, że zaparkowałem się po lewej stronie
    ulicy dwukierunkowej i jadąc od mojego kierunku zakazu żadnego nie było.
    Jednak zakaz był dla aut jadących z przeciwnego kierunku. Znak znajdował
    się ok 200m od miejsca mojego zaparkowania, droga nie jest prosta, jest
    delikatny łuk i płot z cegieł zasłania ten okrągły znak (który może być
    nawet ograniczeniem prędkości).

    Czy jest szansa skutecznie odwołać się od tego mandatu? Generalnie to nie
    chciałbym biegać do sądu za tą stówkę.

    Ale dzisiejszy dzień nie był dla mnie szczęśliwy, dzieciak wylądował w
    szpitalu na parę dni i po powrocie do auta jeszcze taki kwitek :/