  • 11. Data: 2011-11-11 23:14:13
    Temat: Re: Mały silnik
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-11 22:03, Kuba (aka cita) wrote:
    > Zastanów sie jeszcze raz ;)

    To nie ja się mam zastanawiać. Właściciel odrzuca pomysł silnika z
    malucha mimo moich pytań dlaczego ;)

  • 12. Data: 2011-11-11 23:19:19
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-11-11 22:42:20 niejaki Waldek Godel napisał:

    > "obecnie produkowany" - coś przeoczyłem? kurde, człowiek na moment wyjdzie
    > do kuchni sobie kolację zrobić...

    przeoczyłeś
    jest nadal produkowany dostępny nuffka w kartonie za 800E
    nigdy nie mówiłem ze przez citroena :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 13. Data: 2011-11-11 23:45:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Oryginał miał prędkośc znamionową około 2800 przy 30kM na tabliczce
    > znamionowej. I był to diesel.
    >
    > Szczegółów nie znam, to nie moje urządzenie. Po prostu w ramach luźnej
    > rozmowy zaproponowalem że zapytam na grupie o stosowny silnik. Ide o
    > zakład ze nic z tego nie wyjdzie, ale pytanie ciekawe.

    Może silnik od T25 taki radziecki ciągnik, silnik pierwotnie produkowany
    przez Deutza.
    Diesel, 2 cyl, chłodzony powietrzem.Części produkowane nadal.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2011-11-12 00:39:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 11 Nov 2011 23:19:19 +0100, p0li napisał(a):

    > przeoczyłeś
    > jest nadal produkowany dostępny nuffka w kartonie za 800E
    > nigdy nie mówiłem ze przez citroena :)

    to nic, że za tą kasę kupiłby sobie nowy agregat?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 15. Data: 2011-11-12 01:12:34
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-11-12 00:39:12 niejaki Waldek Godel napisał:

    > to nic, że za tą kasę kupiłby sobie nowy agregat?

    nikt nie mówił o cenach :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 16. Data: 2011-11-12 08:25:39
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > rozmowy zaproponowalem że zapytam na grupie o stosowny silnik. Ide o
    > zakład ze nic z tego nie wyjdzie, ale pytanie ciekawe.

    Silniki Deutz, np. takie
    http://allegro.pl/silnik-deutz-widlak-ladowarka-krus
    zarka-koparka-i1918614350.html
    albo
    http://allegro.pl/silnik-deutz-a3l912-hyster-kalmar-
    jungheindrich-i1918614356.html

    Sa chlodzone powietrzem.

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2011-11-12 10:23:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-11 21:48, Grejon pisze:

    > Hm... VW Garbus produkowany jeszcze jest w Meksyku? Nie wiem ile to ma
    > koni, ale jest chłodzony powietrzem i ma układ bokser OIDP. No i z racji
    > atmosferycznego chłodzenia raczej cichy nie będzie :)

    Był do chyba 2003 roku ;P

    Moja propozycja - zweizylinder z T25A Władimiriec ;)

    Pozdrawiam !

  • 18. Data: 2011-11-12 10:25:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-11 23:45, Lewis pisze:

    > Może silnik od T25 taki radziecki ciągnik, silnik pierwotnie produkowany
    > przez Deutza.
    > Diesel, 2 cyl, chłodzony powietrzem.Części produkowane nadal.

    Widzę, że nie tylko ja mam takie pomysła :D

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2011-11-12 13:44:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > To nie ja się mam zastanawiać. Właściciel odrzuca pomysł silnika z malucha
    > mimo moich pytań dlaczego ;)

    no wiesz, jeśli ktoś używa argumentu "nie i chuj" to już nic nie zrobisz ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 20. Data: 2011-11-12 13:46:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > rozmowy zaproponowalem że zapytam na grupie o stosowny silnik. Ide o
    > zakład ze nic z tego nie wyjdzie, ale pytanie ciekawe.

    Generalnie przy założeniach "mały, 30KM@2800" to o małej wolnossącej
    benzynie chyba trzeba zapomnieć.

    Zaproponuj wczesniej wspomniany P3 .. tyle, ze chłodzony cieczą.