  • 11. Data: 2010-03-08 13:27:35
    Temat: Re: Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Cena do 65 tys PLN, chociaż wolałbym do 55.
    W tej cenie to segment najmniejszych wchodzi w grę - czyli 500 Abarth i
    Twingo RS.
    Rozmiar większe ścigacze: Clio, 207, Punto, Ibiza, MiTo to już okolice
    80-90K PLN.

    Kub@

  • 12. Data: 2010-03-08 13:30:28
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > malucha se, k*, kup, to nie bedzie :-)

    Bedzie bedzie.

    MJ

  • 13. Data: 2010-03-08 14:00:58
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    fv wrote:

    > Co polecacie?

    Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.

    Twingo tansze, z silnikiem wolnossacym, dobrze jezdzi (jesli wierzyc
    takim testom)

    Abarth ciut mocniejszy, 1.4T przyjemniej przyspiesza dzieki turbinie,
    jest ladniejszy.

    Generalnie jakby prowadzacy mial sam placic, to Twingo. Gdyby mial
    'dostac' auto, to 500.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2010-03-08 14:04:52
    Od: fv <f...@c...com>

    Rafał Grzelak wrote:
    > Bylo ostatnio porownanie robione przez Maznasa na TVN Turbo.

    I właśnie ono mnie zainspirowało do poszukiwań ;-)

    --
    fv

  • 15. Data: 2010-03-08 14:12:29
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-03-08 13:26, krzysiek82 wrote:
    > mleko pisze:

    > Odezwał się "mleczko"

    Jesli juz to mleko, tylko dla dobrych kolezanek "mleczko", wiec prosze o
    trzymanie poziomu.

    On 2010-03-08 12:41, krzysiek82 wrote:
    > zimny prysznic, na mieście i tak masz ograniczenie do 50km/h :)
    > nic jednak sensownego nie przekazali.

    Rozumiem, ze przykladnie, jak na "nie polaczka " pokazales wyzej, jak
    powinna wygladac sensowna odpowiedz, na zadane pytanie, poparta
    argumentami?

  • 16. Data: 2010-03-08 14:13:47
    Od: fv <f...@c...com>

    krzysiek82 wrote:
    > zimny prysznic, na mieście i tak masz ograniczenie do 50km/h :)

    Dzięki temu że są ludzie tak właśnie myślący, potrzebne mi jest szybkie auto. Im
    więcej takich, tym
    szybciej będę w pracy[*]. Także zachęcam do jak najwolniejszej jazdy, spokojnego
    ruszania spod
    świateł i zostawiania dziur w korku, żebym mógł się w nie wcisnąć.

    [*] oczywiście że bez sensu, lepiej gdyby wszyscy płynnie jeździli. Niestety to
    nierealne.
    --
    fv

  • 17. Data: 2010-03-08 14:17:08
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > Ze względu na cenę odpada również VW Scirocco, który jest oczywistym wyborem przy
    moich preferencjach.

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C110454
    28

  • 18. Data: 2010-03-08 14:20:53
    Od: fv <f...@c...com>

    J.F. wrote:

    > Wywalic to co z tylu pierdzi w maluchu i wstawic silnik od hondy.
    > 500 z motocykla :-)

    Obawiam się, że profesjonalne i w miarę trwałe rozwiązanie tego typu kosztowałoby
    mnie więcej niż
    zakup nowego auta z salonu. Całkiem serio do rozwiązania jest kilka trudnych
    problemów jak sprzęgło
    czy skrzynia biegów - one tego nie wytrzymają po prostu. A że są zintegrowane z
    silnikiem, to jest
    nad czym myśleć.

    Zresztą nie lepiej Cinquecento Sporting znaleźć? Cena podobna...

    Hm.. to jest w sumie myśl.

    --
    fv

  • 19. Data: 2010-03-08 14:29:53
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    fv pisze:
    > Hm.. to jest w sumie myśl.

    cc lub sc do tego silnik 1.4 16v jak ktoś chce to nawet turbo bo 1.4 16v
    już jako seria wrażenia nie robi. Tutaj chyba większą frajdę sprawi
    nietypowe i fajnie zrobione małe auto niż gotowiec z salonu :)

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-03-08 14:48:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Rozumiem, ze przykladnie, jak na "nie polaczka " pokazales wyzej, jak
    > powinna wygladac sensowna odpowiedz, na zadane pytanie, poparta
    > argumentami?

    Kto o zdrowych zmysłach szaleje na mieście:)? Pewnie mi wyrzucisz to po
    co Ci cc w którym właśnie dłubiesz, a no po to, że od czasu do czasu
    pojadę do poznania na tor, wyładuje tam emocje po czym wrócę do domu
    wsiądę w normalne auto i będę normalnie jeździł.

    --
    krzysiek82