  • 61. Data: 2011-03-15 21:47:30
    Temat: Re: Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 15-03-2011 17:52, Don Pedro pisze:
    > A idź w cholerę [ciach];)

    Dobra! obraziłem się i idę :P
    (chodź jeżyku, tu nas nie chcą)

    > Nie sądzę. ETZ 251 to był mój pierwszy 'prawdziwy' motocykl

    Ja jako pierwszy prawdziwy to CZ350 dosiadałem
    i przyznam, że bez prawka!
    i o mały włos przypłaciłbym to bliskim spotkaniem z przydrożnym rowem i
    (o zgrozo!) mostkiem w nim umiejscowionym :o
    na szczęście obyło się bez 'uścisków' (przyznam, że nie wiem czy
    niemanie prawka ma tu jakieś znaczenie)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 62. Data: 2011-03-15 22:57:14
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 22:43:52 +0100, TaDzik <t...@b...pl> wrote:

    > eee! Ty! poliglu(o)ta!
    > a po polskiemu to jusz ni umisz nic mondrego napisać?? :|

    No niestety, zdemaskowałeś mnie, po polskiemu to tylko same
    durnoty. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 63. Data: 2011-03-16 13:21:46
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-15 22:27, Leszek Karlik pisze:
    > On Tue, 15 Mar 2011 21:04:12 +0100, Asmodeusz
    > <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:
    >

    > [...]
    >
    > Wiesz, ja może jestem dziwny, ale uważam zdolność do napisania, że
    > nasz rząd jest chujowy bez wylądowania w kazamatach policyjnych za
    > taką zwykłą codzienną swobodę. I możliwość korzystania z Internetu
    > jak zechcę

    A ja wolę w zamian możliwość wypicia sobie piwa na plaży, grając ze
    znajomymi w karty, a później zapalenia papierosa, po powrocie do domu
    zapalenia światła z normalną żarówką i takie tam.
    Możliwość korzystania z internetu tam jest.

    > Tak, a u nich jest Wielki Chiński Firewall i egzekucja przez strzał w
    > tył głowy. To ja jednak wolę setki drobnych zakazów.

    Co do Firewalla, to to jest właśnie propaganda. Tam masz jasno określone
    czego nie wolno publikować i nikt sie nie kryje z tym co jest cenzurowane.
    U nas też masz cenzurę i inwiglację, tylko ładnie medialnie zakrzyczą.
    W czasie gdy media krzyczały o ustawie hazardowej zmieniono ślicznie
    Prawo Telekomunikacyjne, o czym juz nikt nie napisał. Przeczytaj sobie
    jakie mamy teraz regulacje prawne dotyczace cenzury i inwiglacji,
    zapragniesz chinskiego prawa u nas :)
    A w tym miesiacu wlasnie konczy sie wdrazanie systemow do powiadamiania
    awaryjnego. tyle tylko ze powiadamianie nadal nie dziala, za to system
    namierzania abonentow dziala jak najbardziej. Jeden, centralny. I gdzies
    po drodze sie cos pozmienialo w przepisach, zamiast byc dostepny dla
    pogotowania i strazy pozarnej jest dostepny dla policji, sluzby celnej,
    skarbowki, cba, cbs i jeszcze paru sluzb.
    Takich cudów to nawet w chinach nie mają, zeby urzędnik mial prawo i
    mozliwosc w dowolnym momencie, bez wyroku sądu sprawdzic sobie gdzie
    jestes, co robisz i z kim.

    A ta egzekucja po wyroku. U nas za to mona siedzieć latami za
    niewinność. Rekordzista siedział 7 lat bez wyroku. U nas w pl. Nie w
    chinach. Poza tym egzekucja to jest za dość ciężkie przestępstwa,
    niechcący się nie da ich popełnić. Ostatni o jakim słyszałem to gość
    który będąc juz karany za jazdę pod wpływem i nie mając prawka,
    powtórzył ten wyczyn wjeżdzając po pijaku w tłum ludzi i powodując
    śmierć kilkunastu osób.

  • 64. Data: 2011-03-16 13:53:04
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> napisał w wiadomości
    [ciach bzdety o polityce]

> [...]
    > będąc juz karany za jazdę pod wpływem i nie mając prawka, powtórzył ten
    > wyczyn wjeżdzając po pijaku w tłum ludzi i powodując śmierć kilkunastu

    Powiem tak. Jeśli ten koleś nie jechał motocyklem to Twój post jest TOTALNIE
    NTG.
    A nawet jak jechał, to i tak pieprzysz o polityce, a tematyka grupy zachęca
    do dyskusji motocyklowych. A nie o polityce czy mysich pipkach.
    Od tego jest pręgierz.

    --
    Jasio
    Byles adminem raz, sprobuj raz jeszcze.

  • 65. Data: 2011-03-17 08:57:55
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "power_bit" <power_bit@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    Mam do Was Wszystkich na prawdę spory szacun :) Chciałbym tylko by
    > inni mieli choć odrobinę szacunku dla mnie. Mimo, że mam przestarzała Etke
    > fajnie by było jeśli ktoś by odkiwnoł gdy macham, w końcu jestem jednym z
    > Was... Chyba rok, czy wartość nie ma tu znaczenia ?!

    myśląc takimi kategoriami to chyba jesteś ciulem nie motocyklistą. Czujesz
    potrzebę szacunku - zostań biskupem.
    Jazda daje ci frajdę - ciesz się tym a pieprz "machanie" i socjalizowanie
    się z resztą motocyklistów. Nie każdy jest "fajny" tylko dlatego że ma
    motocykl. To zwykli ludzie ze wszystkimi ich zaletami i wadami. Tacy sami
    jak wszędzie dookoła. Nie wierzę że wszystkich kochasz i od wszystkich
    oczekujesz akceptacji.
    Machanie miało większy sens (nie twierdzę że teraz nie ma w ogóle) na
    przełomie lat 80 i 90 i gdzieś w ciągu lat 90 obiegłęgo wieku gdy w Polsce
    motocykle na drodze stały się rzadkością a legendarna garstka
    "motocyklistów" reprezentowała nieco wyższą świadomość i kulturę na drodze
    niosąc sobie wzajemną pomoc i wsparcie w sytuacji gdy praktycznie nie było w
    tym kraju serwisów i mechaników motocyklowych. Było takich zapaleńców w
    kraju 100- 300 to się wielu z nich znało osobiście. Teraz nie masz żadnej
    gwarancji na to że zagadując na parkingu inną osobę na motocyklu nie
    dostaniesz w zęby za sam fakt zakłócenia spokoju jaśnie pana.
    --
    Jackare

  • 66. Data: 2011-03-17 09:24:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-15, Don Pedro <n...@o...pl> wrote:

    > Przynajmniej Ci OC zadziała. 150 w zabudowanym to i samochody latają,
    > ale jazda bez prawka trąci nieco takim pospolitym dresiarstwem.

    Nie mowie, ze nie. Gorzej jakby chlopak mowil "pierdole system bede
    jezdzil bez prawka, a co!" ale przeciez powiedzial ze robi prawko...

    > A cóż Ty taki cięty na prawo jazdy jesteś? Zabrali Ci? Z tego, co
    > pamiętam, też nie jeździsz 50 w zabudowanym.

    Nie jestem ciety, prawko tez mam. Po prostu to, ze ktos lata bez PJ to
    jego problem, on poniesie konsekwencje tego jezeli zabraknie szczescia i
    kogos np. zdejmie z pasow. Bo jezdzac bez PJ to tak jakbysmy podpisali
    papierek ze w razie "W" jestesmy gotowi komus do konca zycia placic
    rente.

    Tez nie jezdze 50 ale nie uwazam sie za swietego tylko dlatego ze
    posiadam PJ.
    --
    Artur
    ZZR 1200