  • 51. Data: 2011-03-15 17:05:25
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 16:52, KJ Siła Słów pisze:

    > I najpiękniejsze kobiety w Europie.

    Z podatków???

    pozdr
    --
    DP

  • 52. Data: 2011-03-15 17:24:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-15 18:05, Don Pedro pisze:

    > Z podatków???

    wychodzi ze tak, porównaj angielskie podatki i kobiety albo amerykanskie
    (tylko RL nie filmy).

    KJ analiza porównawcza

  • 53. Data: 2011-03-15 19:01:45
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 14:39, Michał V-R pisze:

    > No, idz do najblizszego urzedu skarbowego, siedza tam takie pieknosci w
    > srednim wieku 60 lat, wredne i zlosliwe stare panny

    W moim są wredne i złośliwe, ale młode i ładne. Wychodzi, że KJ ma rację.

    pozdr
    --
    DP

  • 54. Data: 2011-03-15 19:48:57
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Carramba" <c...@o...pl> wrote:

    >Ja zaczynałem majac 12 lat na WSK 125, wszystkie polne drogi byly moje, na
    >asfalcie tez nie zwsze zsiadalem z motorka, takie czasy. Kiedys bylo
    >latwiej. Teraz zyjemy w panstwie policyjnym.

    Etam. Raczej troche przeludnionym.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 55. Data: 2011-03-15 20:04:12
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-15 15:16, Leszek Karlik pisze:
    > On Tue, 15 Mar 2011 13:48:55 +0100, Carramba <c...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W państwie policyjnym to żyją obywatele Chin czy innych Stanów
    > Zjednoczonych,
    > nie przesadzajmy.

    To propaganda. Jeśli chodzi o takie zwykłe codzienne swobody to w
    Chinach mają dużo większy luz niż u nas.
    U nas są setki drobnych zakazów które tam regulują po prostu obyczaje, a
    nie państwo. Tak jak u nas było dawniej. Chociaż akurat z motocyklami
    mają gorzej, bo nie wszędzie da się zarejestrować >250cm.

  • 56. Data: 2011-03-15 20:10:24
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-03-15 20:48, Jacot pisze:

    > Etam. Raczej troche przeludnionym.

    No nie wiem. W moim rodzinnym miasteczku z 56tys mieszkancow zrobilo sie
    mniej niz 40. I to jest wyjatek w skali kraju. Wiec w sporych czesciach
    to on jest mniej zaludniony

  • 57. Data: 2011-03-15 20:39:04
    Temat: Re: Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 15-03-2011 17:52, Don Pedro pisze:
    > A idź w cholerę [ciach];)

    Dobra! obraziłem się i idę :P
    (chodź jeżyku, tu nas nie chcą)

    > Nie sądzę. ETZ 251 to był mój pierwszy 'prawdziwy' motocykl

    Ja jako pierwszy prawdziwy to CZ350 dosiadałem
    i przyznam, że bez prawka!
    i o mały włos przypłaciłbym to bliskim spotkaniem z przydrożnym rowem i
    (o zgrozo!) mostkiem w nim umiejscowionym :o
    na szczęście obyło się bez 'uścisków' (przyznam, że nie wiem czy
    niemanie prawka ma tu jakieś znaczenie)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 58. Data: 2011-03-15 21:20:42
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    Ja sie boje skutersow. Sa nieobliczalni. A jak stoja samochodem w korku
    to trabia na motocyklistow.

    Tylko na tych co chcieli im w autku urwac lusterko hasajac po calym
    kanionie.
    I trabia tylko dlatego ze nie zdazyli otworzyc w stosownym czasie drzwi od
    autka...

    --
    Tytus
    glownie malagutek

  • 59. Data: 2011-03-15 21:27:00
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 21:04:12 +0100, Asmodeusz
    <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl> wrote:

    [...]
    > To propaganda. Jeśli chodzi o takie zwykłe codzienne swobody to w
    > Chinach mają dużo większy luz niż u nas.

    Wiesz, ja może jestem dziwny, ale uważam zdolność do napisania, że
    nasz rząd jest chujowy bez wylądowania w kazamatach policyjnych za
    taką zwykłą codzienną swobodę. I możliwość korzystania z Internetu
    jak zechcę.

    > U nas są setki drobnych zakazów które tam regulują po prostu obyczaje, a
    > nie państwo.

    Tak, a u nich jest Wielki Chiński Firewall i egzekucja przez strzał w
    tył głowy. To ja jednak wolę setki drobnych zakazów.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 60. Data: 2011-03-15 21:43:52
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 15-03-2011 17:57, Leszek Karlik pisze:
    > Irony. It's like goldy or silvery, only different.

    eee! Ty! poliglu(o)ta!
    a po polskiemu to jusz ni umisz nic mondrego napisać?? :|
    tak, wiem, ja tysz po polsku żem nie napisoł... specjalnie... :P

    --
    Pozdro
    TaDzik