  • 71. Data: 2011-03-17 14:03:04
    Temat: Re: Mając ETZ nie jestes motocyklistą??
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-17 14:54, Jacot pisze:

    > znowu?

    który znowu?

    KJ

  • 72. Data: 2011-03-17 16:43:38
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-17 10:24, AZ pisze:

    > Nie mowie, ze nie. Gorzej jakby chlopak mowil "pierdole system bede
    > jezdzil bez prawka, a co!" ale przeciez powiedzial ze robi prawko...

    Dlatego nikt nie opierdala. IMO to przesadzasz z tą nagonką i
    świętojebliwością.

    > Nie jestem ciety, prawko tez mam. Po prostu to, ze ktos lata bez PJ to
    > jego problem, on poniesie konsekwencje tego jezeli zabraknie szczescia i
    > kogos np. zdejmie z pasow. Bo jezdzac bez PJ to tak jakbysmy podpisali
    > papierek ze w razie "W" jestesmy gotowi komus do konca zycia placic
    > rente.

    Wiesz, ale jak się ma prawko to IMO jest większe prawdopodobieństwo, że
    zna się chociaż przepisy.

    pozdr
    DP

  • 73. Data: 2011-03-18 13:38:04
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Bo na preclach to wszyscy tacy swietojebliwi, a za mlodu
    > popierdzielali
    > komarkiem ojca bez prawka/karty motorowerowej.
    >
    > Grunt ze jest sie do czego przyjebac.

    Do jazdy bez prawka ? Zawsze.
    Oczywiscie ze mialem karte rowerowa, dawniej w szkolach to robili bez
    kosztow i problemow.
    Motocykl kupilem w dwa dni po odebraniu prawka :)
    Dziwie sie ze ktos usiluje innym narzucic ze mozna inaczej ?

    Nemo

  • 74. Data: 2011-03-19 01:43:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:ilm36i$ug8$...@n...onet.pl...

    > tak odbiegając od tematu, to wymaganie prawa jazdy kat a. przy
    > posiadanym np. b. to swoista schizofrenia ustawodawcy i delikatnie
    > mówiąc niekonsekwencja
    Tak ?
    Bo mi sie od lat wydaje ze technika jazdy zupelnie inna.
    Oczywiscie, wiekszosc przepisow jest wspolna, ale sama jazda
    zdecydowanie powinna byc przedmiotem oddzielnego egzaminu.

    Nemo

  • 75. Data: 2011-03-19 10:30:27
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 078 roku bieżącego, cpt. Nemo zeznał(a) jak następuje:

    > Bo mi sie od lat wydaje ze technika jazdy zupelnie inna.
    > Oczywiscie, wiekszosc przepisow jest wspolna, ale sama jazda
    > zdecydowanie powinna byc przedmiotem oddzielnego egzaminu.

    Samochodem jeżdżę tak długo że nie pamiętam kiedy robiłem prawko.
    "A" robiłem w październiku zeszłego roku, więc mam na świeżo.

    Wybierałem teoretycznie sensownego instruktora, który jeździł ze mną na
    plecaku a nie autem z tyłu.

    W dużym skrócie mówiąc to g*** się nauczyłem.

    Po prostu wydanie papieru kosztowało mnie tysiąc plnów.

    .
    .
    .
    .
    A! byłbym zapomniał, nauczyłem się... jazdy przy prawej krawędzi pasa
    ruchu, co w realnej jeździe po Warszawie kosztowało mnie prawie glebę,
    bo jakiś głupi kurier w busie uznał, ze ma wystarczająco dużo miejsca,
    żeby mnie wyprzedzić. Szybko się oduczyłem... pierwszego dnia po
    odebraniu PJ.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 76. Data: 2011-03-19 11:03:45
    Temat: Re: Maj?c ETZ nie jestes motocyklist???
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-19 11:30, PawelK vel Pablo pisze:
    [..]
    > Wybierałem teoretycznie sensownego instruktora, który jeździł ze mną na
    > plecaku a nie autem z tyłu.
    >
    > W dużym skrócie mówiąc to g*** się nauczyłem.

    Więcej jak samych podstaw na takim kursie i tak się nie ogarnie.
    Chodzi o to aby zaznaczyć kluczowe tematy i pokazać pewne ważne zjawiska.
    Po resztę już kierownik powinien sięgnąć samodzielnie (np. idąc na
    doszkalanie).

> [...]
    > bo jakiś głupi kurier w busie uznał, ze ma wystarczająco dużo miejsca,
    > żeby mnie wyprzedzić. Szybko się oduczyłem... pierwszego dnia po

    Tak z ciekawości: możesz podać nazwę tej szkoły? Lepiej wiedzieć gdzie
    uczą takich rewelacji :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 77. Data: 2011-03-19 11:10:17
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 078 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > Tak z ciekawości: możesz podać nazwę tej szkoły? Lepiej wiedzieć gdzie
    > uczą takich rewelacji :)

    W każdej tak uczą, bo tego wymagają na egzaminie. Ze dwa razy w czasie
    egzaminu usłyszałem w słuchawce "nie za szeroko tym jednośladem?"

    Nazwy nie pamiętam, gdzieś na bródnie. obok WORDu. Nawet ulicy nie
    podam bo nie znam zupełnie tamtych okolic, pamiętam tylko jak dojechać
    a tego się nie da łatwo opisać.

  • 78. Data: 2011-03-19 13:03:20
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-19 12:10, PawelK vel Pablo pisze:
    > W każdej tak uczą, bo tego wymagają na egzaminie. Ze dwa razy w czasie
    > egzaminu usłyszałem w słuchawce "nie za szeroko tym jednośladem?"

    Cóż, do tej do której ja chodziłem - nie uczyli, choć oczywiście
    stosowny przepis był przypomniany, ale potem właśnie zostało wspomniane
    jak to w praktyce powinno wyglądać. Chodzi przecież o własne bezpieczeństwo.

    > Nazwy nie pamiętam, gdzieś na bródnie. obok WORDu. Nawet ulicy nie
    > podam bo nie znam zupełnie tamtych okolic, pamiętam tylko jak dojechać
    > a tego się nie da łatwo opisać.

    Jak obok WORD-u to być może na Odlewniczej, widziałem tam jakąś szkołę
    na przeciwko.

    Robiłeś niedawno i nie pamiętasz? Dziwne :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 79. Data: 2011-03-19 17:11:24
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 078 roku bieżącego, duddits zeznał(a) jak następuje:

    > Jak obok WORD-u to być może na Odlewniczej, widziałem tam jakąś szkołę
    > na przeciwko.
    >
    > Robiłeś niedawno i nie pamiętasz? Dziwne :)

    Trafiłem tam z polecenia, w "biurze" na placu nie było nazwy, a na
    wykłady nie chodziłem. Przyszedłem, zapłaciłem, zdałem wewnętrzny i
    następnego dnia umówiłem się na jazdy.

  • 80. Data: 2011-03-19 17:35:18
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-19 18:11, PawelK vel Pablo pisze:
    > Trafiłem tam z polecenia, w "biurze" na placu nie było nazwy, a na
    > wykłady nie chodziłem. Przyszedłem, zapłaciłem, zdałem wewnętrzny i
    > następnego dnia umówiłem się na jazdy.

    Tak sobie myślę, że sam sobie odpowiedziałeś czemu g.. się nauczyłeś na
    tym kursie.

    --
    duddits
    FZ8N.pl