  • 1. Data: 2009-07-16 08:38:05
    Temat: Macro 2:1 i większe - jak najtaniej ?
    Od: orrik <o...@v...pl>

    Witam
    Rozglądając się za rozszerzeniem możliwości mojego sprzętu makro
    znalazłem poniższy artykuł:
    http://www.fotoprzyroda.pl/odwracanie-50-tek-czyli-s
    uper-macro-dla-ubogich-vt151.htm
    Szczerze mówiąc zaintrygował mnie i to mocno, chociażby ze względu
    stosunek koszty/efekty. Chodzi mi o wasze opinie co do doboru obiektywu
    który mógłbym dokręcić do poniższych szkiełek.
    Mam dwa obiektywy: Canon 100mm F2,8 (fi-58mm) lub Canon 24-105mm F4 (fi
    77mm). Na allegro obiektywów 50mm jest pełno dlatego nie wiem co
    ewentualnie nadawałoby się do takiej konfiguracji. Liczę na wasze
    doświadczenie i opinie.

    Pozdrawiam
    Orrik

  • 2. Data: 2009-07-16 09:54:45
    Temat: Re: Macro 2:1 i większe - jak najtaniej ?
    Od: "Grzegorz " <h...@g...pl>

    Tutaj masz jak mi wyszło na nikonie D50 + odwrócone 50mm od zenita za 20pln

    http://www.meek-n-mild.eu/index.php?twg_album=1024x7
    68%2FPo+drodze%2F150807+Makro+2&twg_show=DSC_3639_fi
    ltered.JPG

    ten, i reszta galerii tym samym zestawem zrobione.

    pozdrawiam,
    grzegorz

  • 3. Data: 2009-07-16 10:02:10
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Tutaj masz jak mi wyszło na nikonie D50 + odwrócone 50mm od zenita za 20pln

    A wystaw gdzies to w rozmiarze 1:1...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 4. Data: 2009-07-16 11:21:36
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Grzegorz wrote:
> [...]
    68%2FPo+drodze%2F150807+Makro+2&twg_show=DSC_3639_fi
    ltered.JPG

    > ten, i reszta galerii tym samym zestawem zrobione.

    Dlaczego te zdjęcia są takie niobrobione?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 5. Data: 2009-07-16 12:35:50
    Od: orrik <o...@v...pl>

    Grzegorz pisze:
    > Tutaj masz jak mi wyszło na nikonie D50 + odwrócone 50mm od zenita za 20pln

    Czyli nie ma znaczenia jakie kupię szkło ?
    Orrik