  • 131. Data: 2012-06-22 10:29:29
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 10:14, Mirek Ptak pisze:
    > O obrażaniu pisałem do Tom01 w kontekście pisania per pan na liście :)

    O per Pan już pisałem. Nie lubię "tykania" i nie podoba mi się taki syl
    wyrażania się, który dziwnym trafem prowokuje do wycieczek osobistych.
    Mam prawo do swojego zdania, tym bardziej, że żadnych "przepisów" nie
    łamię.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 132. Data: 2012-06-22 10:37:07
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 10:22, Mirek Ptak pisze:
    > skopiowałem całość, ale jest tam też:

    A samochody jak się produkuje? Zawsze występuje dostawca lub
    podwykonawca elementów epecjalizowanych. Skóra kierownicy wyrosła na
    jakiejś krowie a nie została wyhodowana w laboratorium Audi. I co z
    tego? Kierownica jest marki Mućka Łaciata? Co z tego, że np moduł kamery
    do IP produkuje ktoś, kiedy jest to moduł wykonany wg projektu/zlecenia
    Apple i nigdzie indziej nie znajdzie Pan takiego samego. A że sam
    przetwornik kamery robi np Sony? Co w tym dziwnego? Trudno wymagać żeby
    firma robiła wszystko od A do Z. To zwyczajnie niemożliwe. Czemu się Pan
    nie "przyczepi" że rezystory też produkuje i dostarcza jakaś obca firma.
    Nie widzi Pan błędu w swojej filozofii. Sformułowanie P. Przemka o
    klepaniu z obcych kawałków sugeruje, że komputery Apple są składane tak
    samo jak pierwszy lepszy blaszak z faktycznie gotowych klocków, całych
    bloków funkcjonalnych, kupionych w sklepie. Nic bardziej błędnego.

  • 133. Data: 2012-06-22 10:37:37
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 10:24, Mirek Ptak pisze:
    > Uff - to spoko :)

    No! I tyle w temacie wirusów na Macu. :D

  • 134. Data: 2012-06-22 10:42:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-22 10:37, *Tom01* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > A samochody jak się produkuje? Zawsze występuje dostawca lub
    > podwykonawca elementów epecjalizowanych.

    Cite:
    /Napisał Pan że projekty Apple są sklejone z cudzych klocków. Dla Apple
    sprzet produkuje w całości Foconn. Kłamstwo. /

    Do tego się odnosiłem, a nie do tego co kto jak produkuje - nie wycofuj
    się rakiem!

    > znajdzie Pan
    > Nie widzi Pan

    Grzecznie prosiłem...

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 135. Data: 2012-06-22 10:50:52
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 10:42, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > sprzet produkuje w całości Foconn. Kłamstwo. /
    >
    > Do tego się odnosiłem, a nie do tego co kto jak produkuje - nie wycofuj

    Całość wyjeżdża z Foxconna. Produkowane, nie sklejone (w domyśle
    składane). Pojęcia produkcji i składania mocno się różnią.

    > Grzecznie prosiłem...

    Niestety nie ma na szans na spełnienie prośby. ;)

  • 136. Data: 2012-06-22 11:06:20
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-22, o godz. 09:55:40
    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

    > Kolejni naganiacze i to ma być dowód?

    Zwróć uwagę na wyniki badań. Nikt ich nie podważył.

    > Przyznam szczerze, że pomimo że nie miałem żadnych objawów, to
    > zastraszony wszechobecną "reklamą" wirusów na maka, parę razy,
    > testowo zainstalowałem antywirusa i sprawdzałem komputery. I co? I
    > nic.

    Ciesz się. Ja w reklamy cudownych właściwości sprzętu Apple wyrosłem
    tak z 15 last temu. Dlatego że na co dzień między innymi z tym sprzętem
    pracuję.

    Zdrówko

  • 137. Data: 2012-06-22 11:42:45
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 11:06, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Zwróć uwagę na wyniki badań. Nikt ich nie podważył.

    Przecież w innym wypadku firma by ich nie uzwyała jako argumentu.

    > Ciesz się. Ja w reklamy cudownych właściwości sprzętu Apple wyrosłem
    > tak z 15 last temu. Dlatego że na co dzień między innymi z tym sprzętem
    > pracuję.

    To ma być odpowiedź? Przecież jasno piszę, że nie ma problemu z wirusami
    ani innym robactwem. Teraz, w praktycznym wykorzystaniu, a Pan mi
    wyjeżdża z jakimiś przesądami. Pracuje Pan z OSX jak Pan twierdzi? I co?
    Jest problem wirusów? Przecież nie ma.

  • 138. Data: 2012-06-22 11:45:51
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 11:06, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Zwróć uwagę na wyniki badań. Nikt ich nie podważył.

    Aha, jeszcze jedno. Przecież napisano w artykule wyraźnie że: "w
    większości przypadków wirusy, które zadomowiły się na Makach są
    stworzonymi z myślą o Windows" Czyli są to ZWYKŁE PLIKI, które leżą na
    dysku i NIC NIE ROBIĄ! Ktoś naściąga czegoś z doklejonym windzianym
    robactwem na Macu. I co z tego? Robal nie zadziała.

  • 139. Data: 2012-06-22 12:34:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-22, o godz. 11:42:45
    Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał(a):

    > Przecież w innym wypadku firma by ich nie uzwyała jako argumentu.

    Jakiego argumentu? Przeprowadziły badania. Na podstawie którego
    napisano artykuł. Danych na które powoływał się dziennikarz nikt nie
    zakwestionował.

> [...]
    > Pan mi wyjeżdża z jakimiś przesądami. Pracuje Pan z OSX jak Pan
    > twierdzi? I co? Jest problem wirusów? Przecież nie ma.

    Ja nie pracuję. Ja nimi zarządzam. To część sprzętu w firmie. Podobnie
    jak PC czy np. IBM-owe maszyny z AIX-em. Pracuje na OSX-ie. I tak -
    zdarzają się na nich trojany co przysparza mi kłopotów w
    administrowaniu siecią. Więc twierdzenie że nie ma na OSX problemu
    wirusów to mijanie się z prawdą. Na bełkot marketingowy w wykonaniu
    Apple o cudownych cechach ich sprzętu uodporniłem się dawno - kiedy to
    napisałem.

    W sumie to Apple-owi jestem wdzięczny. Dzięki rozsypującym się systemom
    plików na ich "serwerach" miałem swego czasu całkiem fajne dodatkowe
    źródło zarobku z odzyskiwania danych.

    Zdrówko

  • 140. Data: 2012-06-22 12:38:28
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-22, o godz. 11:45:51
> [...]

    > na dysku i NIC NIE ROBIĄ! Ktoś naściąga czegoś z doklejonym
    > windzianym robactwem na Macu. I co z tego? Robal nie zadziała.

    Polecam czytać ze zrozumieniem. Zwłaszcza to co odnosi się
    bezpośrednio do OSX:

    "Okazuje się, że co 36 komputer Apple (lub jak kto woli 2,7% z nich)
    jest nosicielem aktualnego wirusa lub trojana dla Mac OS X. Czyli
    takiego, który niedawno został zidentyfikowany i stanowi obecnie
    niebezpieczeństwo."

    Nieaktywnego śmiecia ze stron to na moich maszynach w tempie
    przeglądarek mam pewnie więcj niż na kilkunastu innych maszynach. I też
    nieaktywne bo nie piszę spod Windows.

    Zdrówko