  • 141. Data: 2012-06-22 12:43:52
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 12:38, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Nieaktywnego śmiecia ze stron to na moich maszynach w tempie
    > przeglądarek mam pewnie więcj niż na kilkunastu innych maszynach.

    No i w czym kłopot? To jest własnie brak problemu. Wirusów może sobie
    być do woli, ale jak nie działają to jakby ich nie było.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 142. Data: 2012-06-22 12:46:35
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 12:34, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Jakiego argumentu? Przeprowadziły badania. Na podstawie którego
    > napisano artykuł. Danych na które powoływał się dziennikarz nikt nie
    > zakwestionował.

    Badania które wcale nie dowodzi realnego niebezpieczeństwa dla
    uzytkowników OSX a czegoś całkowicie przeciwnego.

    > W sumie to Apple-owi jestem wdzięczny. Dzięki rozsypującym się systemom
    > plików na ich "serwerach" miałem swego czasu całkiem fajne dodatkowe
    > źródło zarobku z odzyskiwania danych.

    Wszystko może się zepsuć. A jeśli to mniej popularne, to serwis ma
    lepszy chleb. To też nie dowodzi niczego na niekorzyść systemów applowych.

  • 143. Data: 2012-06-22 12:49:06
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 12:38, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > "Okazuje się, że co 36 komputer Apple (lub jak kto woli 2,7% z nich)
    > jest nosicielem aktualnego wirusa lub trojana dla Mac OS X.

    Nawet nie biorąc poprawki na współczynnik optymizmu firmy Spohos,
    wykazano niecałe 3%. To ja teraz poproszę takie samo badanie w przypadku
    Windows. 3% jest czyste? :)

  • 144. Data: 2012-06-22 12:51:02
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 22.06.2012 12:38, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Polecam czytać ze zrozumieniem. Zwłaszcza to co odnosi się
    > bezpośrednio do OSX:
    >
    > "Okazuje się, że co 36 komputer Apple (lub jak kto woli 2,7% z nich)
    > jest nosicielem aktualnego wirusa lub trojana dla Mac OS X. Czyli
    > takiego, który niedawno został zidentyfikowany i stanowi obecnie
    > niebezpieczeństwo."

    Aha, i co do czytania ZE ZROZUMIENIEM, które raczył mi Pan wytkąć,
    proponuję zwrócić uwagę na słowo "nosicielem", które nie jest tożsame z
    komputerem zainfekowanym i działającym robactwem.

  • 145. Data: 2012-06-22 13:41:41
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 09:41, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=9U7e_quvkPQ&feature=f
    vwrel
    > a technologii holograficznych i podobnych przedstawiajacych obraz w
    > 3D, ktore mozna obejsc do okola jest juz sporo. wszystkie maja jakies
    > tam swoje wady. nawet apple ma swoja technologie. pewnie nie swoja,
    > ale wykupiona od kogos. ale postep jest. <rs>

    Fajne, ale czekam na rzeczywistość wirtualną FULL HD: audio, wideo,
    zapachy, smaki, dotyk i symulacja zmiany pozycji ciała względem
    kierunku grawitacji. Wtedy wrzucam sobie Angelinę Jolie i jadę z
    koksem całą noc z tą ślicznotką. Interfejs oczywiście przez naklejenie
    sobie piega na rękę.

    Polecam.

    ;D

  • 146. Data: 2012-06-22 18:01:58
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 22 Jun 2012 04:41:41 -0700 (PDT), neo <d...@y...pl>
    wrote:

> [...]
    >kierunku grawitacji. Wtedy wrzucam sobie Angelinę Jolie i jadę z
    >koksem całą noc z tą ślicznotką. Interfejs oczywiście przez naklejenie

    czytales "singularity is near". idziemy w tym kierunku i byc moze sie
    doczekamy. <rs>

  • 147. Data: 2012-06-22 18:37:40
    Od: neo <d...@y...pl>

    On 22 Cze, 18:01, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    > czytales "singularity is near". idziemy w tym kierunku i byc moze sie
    > doczekamy. <rs>

    Singularity is near? Nie wiem o co biega. Zaglądałem na Google i
    wygląda na jakąś futurystykę. Isaaca Asimova to kojarzę film "I
    Robot", ale to jest chyba SF, a nie futurystyka, tak?

    Te teksty, które pisałem o naklejaniu piega, to współczesna medycyna,
    oczywiście nie w Polsce. Ojciec mi ostatnio tłumaczył coś tam o
    fantomowych kończynach po amputacji, że niby jak Ci obedną rękę to i
    tak może Cię dalej napieprzać jak cholera. Czyli jest takie miejsce w
    mózgu, niezależne od tego czy faktycznie masz rękę czy nie, które
    jeżeli umiejętnie stymulować, to może Ci się wydawać, że masz albo nie
    masz jakąś kończynę. Możesz na przykład leżeć płasko, ale odpowiednia
    stymulacja elektryczna (o złożonym wzorcu) może symulować np. że
    biegniesz itd. Chyba o to generalnie chodzi w ostatecznej wersji neta,
    tak? Że będzie on ni więcej ni mniej, tylko Matrixem?

    To na razie bajka, oczywiście :D

    neo

  • 148. Data: 2012-06-23 00:09:41
    Od: rs <f...@f...com>

    On Fri, 22 Jun 2012 09:37:40 -0700 (PDT), neo <d...@y...pl>
    wrote:

> [...]

    > wygląda na jakąś futurystykę. Isaaca Asimova to kojarzę film "I
    > Robot", ale to jest chyba SF, a nie futurystyka, tak?

    To nie jest scifi. To właśnie futurystyka na solidnych podstawach
    experymentslnych. Sporą część tej książki to odwołania do prac
    naukowych i wyników experymentow. Można mieć zastrzeżenia jeśli
    chodzi o to ze autor izoluje rozwój technologiczny od tego co się
    dzieje w ekonomii i polityce, ale nie sposób Wszystkiego pomieścić
    nawet w tak stosunkowo obszernej publikacji.

> [...]
    neta,
    > tak? Że będzie on ni więcej ni mniej, tylko Matrixem?

    Trochę twój starszy przesadza ale są już możliwości praktyczne
    kontrolowania urządzeń mechanicznych za pomocą pracy mózgu. Są już
    praktyczne próby umożliwienia np. sparalizowanym osobom używanie
    komputera wyłącznie przy użyciu mysli itonawet nie jest extremalny
    przypadek. Neuroscience zapierdala z taką prędkością, że dla
    większości z nas jej osiągnięcia wydają się scifi albo jak by to
    wcześniej określił magia.
    Spytaj starszego o badania związane z mirror neurons. To otwiera
    zupełnie nowe spojrzenie na prace mózgu.

    > To na razie bajka, oczywiście :D

    To nie jest bajka. To się dzieje. <rs>

  • 149. Data: 2012-06-23 10:09:57
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > No to co nie jest dziadostwo, skoro jedne z najlepszych notebooków się
    > nie klasyfikują?

    jeżeli chodzi o jakośc wykonania to moj stareńki t61p bije go na głowę
    (oczywiście, z racji tego ze ma juz kilka lat to ustepuje mu
    wydajnością. i ostatnio sie nieco rozwalil, ale to byl sprzet kupowany
    jako uzywany juz).

  • 150. Data: 2012-06-23 11:01:38
    Od: Kawka <k...@w...xxx.pl>

    W dniu 2012-06-21 15:11, Neo pisze: